Online වැඩ කරලා මාසෙට $150ට වඩා හොයන්න කැමතිද?

urajdrlk

Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    ත්‍රෙඩ් එකක්ම දැම්මා නම් වැඩි හොදයි වගේ..... ආයේ මොකටද PM කර කර වද වෙන්නේ..... :D
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    මට නම් ඔය ඉන්ටර් නෙට් එකෙන් ආදයම් උපදවන එක ගැන මෙලෝ රහක් තේරෙන්නේ නෑ බං.........:(
     

    handyandy

    Member
    Sep 19, 2011
    89
    15
    0
    ඇතුලට ඇවිත් බලමු නේද උඩින් අල්ලන්නේ නැතුව? :)







    සෑහෙන දවසකට පස්සේ තමා ත්‍රෙඩ් එකක් දාන්න වෙලාවක් හම්බුනේ... මගේ අන්තිම ත්‍රෙඩ් එක, 'Forex මගින් ස්ථාවර ආදායමක් ගොඩ නගමු' එකට සෑහෙන හොද ප්‍රතිචාර ලැබුනා..:) මට කිසිම දෙයක් ලැබෙන්නේ නැති වුනත් වෙලාව තිබ්බ විදිහට මම හැමෝටම පුලුවන් උපරිමෙන් උදව් කරා....:nerd: (කරපු අය දන්නවා ඒක...) කාට හරි එහෙම උදව් කරන්න බැරි වුනානම් සමාවෙන්න ඕනෙ....:sorry:


    අදත් මම ආවේ සුපිරිම දෙයක් කියන්න...:D ඇත්තම කියනවනම් මේ Method එක මගේ එකක් නෙවෙයි.:rolleyes: මගේ University එකේ ඉන්න එකියක් තමා මට මේක කියලා දුන්නේ...:nerd::rolleyes: (ඒකි එළකිරි එකේ ඉන්නවා මම හිතන්නේ...:baffled::love:)



    කොහොමහරි මම මුලින්ම මේ කෙල්ලව විශ්වාස කොරේ නැහැ (කාටද බන් කෙල්ලො විශ්වාස?:P:rofl:) ඒ නිසා මම මගේ වැඩ අස්සෙම දුන්නා test run එකක් මේ කෙල්ල කිව්ව method එකට... :yes:



    අන්තිමට පිස්සු පීකුදු වගේ මට හැම මාසෙම $150+ හොයාගන්න පුලුවන් වුනා දවසට පැය 2ක් විතර වැඩ කරලා..:baffled::yes::D


    මේ තියෙන්නෙ Payment Proof...:P (site එකෙ නම කැපීමට සිදුවිය.. නැතිනම් කෙල්ලගෙන් කන අතගා ගැනීමට සිදුවිය හැක...:rolleyes:)

    111owth.jpg


    මන් හිතන්නේ මේ කෙල්ල මාසෙට $600+ වගේ හොයනවා මේ ක්‍රමයෙන්.:shocked::shocked: (එහෙම තමා කියන්නෙ.. හැබැයි වෙන්න පුලුවන් මොකද මම $150 ක් හෙව්වේ දවසට පැය 2ක් වැඩ කරලනේ...:nerd: )


    හැබැයි කොල්ලනේ මට මේ ගැන වැඩි විස්තර කියන්න අයිතියක් නෑ...:no::sorry: ඇත්තම කිව්වොත් මේ method එක ටිකක් තේරුම් ගන්න ඕන එකක්. (මම කියන්නේ මේක ටිකක් දිග එකක්, සෑහෙන විස්තරයක් තියනවා.. :no:හැබැයි තේරුම් ගත්තම ලේසියි...:yes:)


    අනික මේ කෙල්ලගෙන් අවසර නෑ මට මේක Public දාන්න..:rolleyes::sorry: අනික මේකි තරම් මන් දන්නෙත් නෑ ඒ ගැන විස්තර...:nerd::dull:



    ඒවුනාට මට ඉතින් තනියම කාලා පුරුද්දක් නැහැ..:P. මේක කට්ටිය එක්ක බෙදාගන්නමයි හිත.. (අර Forex ත්‍රෙඩ් එක දැම්මම මට තේරුනා $100ක් කියන්නේ කොච්චර ගොඩක්ද කියල අපි හුග දෙනෙක්ට...:sorry:)



    ඉතින් මට පුලුවන් උදව්වක් කරන්න මේ ගැන වැඩි විස්තර දැනගන්න ඕන අයට...:yes: ඒ කියන්නේ අඩුම මාසෙට $150 ට වඩා උපයන්න ආස අය ඉන්නවනම් මට පුලුවන් උදව් කරන්න..:yes::yes:


    හැබැයි මේ method එකට අනිවාර්යෙන් සැපිරිය යුතු අවශ්‍යතා කීපයක් තියනවා..:rolleyes:

    1. Verified Paypal Account එකක් තිබීම... (you must be able to Withdraw money to it)
    2. කඩ්ඩ (English) ලිවීමේ හා කියවීමේ සාමාන්‍ය හැකියාවක් තිබීම...
    3. වැඩ කරන්න උනන්දුව හා කැපවීම තිබීම හා වැඩ කරන keyboard එකක් තිබීම... :P


    එච්චරයි! මේවා තියනවනම් අනිවා අඩුම $150ක් හොයන්න පුලුවන් මාසෙට...



    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    ඉතින් මේ Requirements තියනවනම්, මට පුලුවන් ඔයාලට උදව් කරන්න.. හැබැයි ඒකට ඔයාලට $5 වියදම් කරන්න වෙයි... ඒ නිසා මේ අදහසට කැමති අය ඉන්නවනම් විතරක් මට PM එකක් දාන්න... මම බලාගන්නම් ඉතුරු ටික... :)





    In other words - $5ක් invest කරලා මාසෙට අඩුම $150ක් හොයන විදිහ දැනගන්න කැමති අය පමණක් PM කරන්න...


    එහෙනම් ජය වේවා!!


    ගොඩ යන්න කැමති අයට පේන්න උදව්වක් විදිහට පුලුවන්නම් Bump එකක් දාගෙන යන්න....


    PS: Special Thanks goes to our Dear Brother/Admin GTRZ for sorting out the confusion with this tread....

    pm sent. . .