Out of stock ආයෙමත් පාරිභෝගික භාණ්ඩ ගණන් යන ලකුණුද?

manojdhrma

Well-known member
  • Aug 26, 2011
    1,031
    560
    113
    මේ මැයි-ජූනි මාසවල දැකපු දෙයක් තමයි ගොඩක් ෂොප් වල අයිටම් ස්ටොක් නැහැ. නැත්තං මාසයකට දෙකකට කලින් තිබුණු ගොඩක් ඒව ඉවරයි ආයෙ එන දවසක් කියන්න බෑ කියනව සමහර තැන්වල. හොඳ අවධානෙන් බැලුවොත් Online store වල වුනත් එහෙම දෙයක් පේනව බලන බලන තැන out of stock. විශේෂයෙන්ම Smart Phones, Laptop, Fridge වගේ අයිටම්. සමහර තැන්වල කියනව ලබන මාසෙ ඉදන් ගණම් යනව කියල. සමහර ඒවගෙ ගණම් වැඩි කරනව රටින් ගෙන්වන ඒවගෙ shipping cost එක වැඩි නිසා ඒකට ගණම් වැඩි වෙනව කියල. බලෙන්ම ස්ටොක් නැති එකක් පෙන්නවද කියල සැකයකුත් තියෙනව. ෂොප් එකක දෙකක නෙමෙයි හැම තැනම වගේ එහෙමයි.

    සද්දයක් නැතිව ඉදල එක පාරටම ගණන් ඉහල යන්න හදනව වෙනව වෙන්න පුලුවන්.
     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,038
    15,544
    113
    New Zealand
    ස්ටොක් ඉවර නෑ. ගණන් අඩු කාලේ ඇති වෙන්න මුන් ගෙන්නුවා. ඊට පස්සේ බොරු හිගයක් මවලා ගාන උස්සනවා. නැවෙන් මේ රටට අලුත් ස්ටොක් එන්න කලින් පරන ස්ටොක් ෂෝ රූම්වලට එනවා. අන්තිමට ගණන් වැඩි එකට බැනුම් අහන්නේ රටේ ජනාධිපතියි, වෙළද ඇමතියි. හරි නම් පාරිභෝගික අධිකාරිය මුන් ගේ ස්ටොක් එකක් ගානේ චෙක් කරන්න්න ඕනි
     

    Aldren

    Well-known member
  • Apr 2, 2024
    2,052
    3,680
    113
    ස්ටොක් ඉවර නෑ. ගණන් අඩු කාලේ ඇති වෙන්න මුන් ගෙන්නුවා. ඊට පස්සේ බොරු හිගයක් මවලා ගාන උස්සනවා. නැවෙන් මේ රටට අලුත් ස්ටොක් එන්න කලින් පරන ස්ටොක් ෂෝ රූම්වලට එනවා. අන්තිමට ගණන් වැඩි එකට බැනුම් අහන්නේ රටේ ජනාධිපතියි, වෙළද ඇමතියි. හරි නම් පාරිභෝගික අධිකාරිය මුන් ගේ ස්ටොක් එකක් ගානේ චෙක් කරන්න්න ඕනි
    ඉතින් උන් ඕවා නියාමනය කරන්නෙ නැති හින්ද තමයි බනින්නෙ. නැතිව අල්ලට බනින්නද
     

    Thilina123

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,053
    2,859
    113
    iphone warranty එක්ක ගන්න කොහෙවත් නෑ , Abans එකෙත් නෑ gnext එකෙත් නෑ මොකද case එක
     

    marindi

    Well-known member
  • Jun 14, 2023
    1,120
    1,395
    113
    නැවු ගාස්තු ඉහල යන කතාවක් තියෙනවා. ඔය බඩු හිග කතාව නම් ඇත්ත. ෆැන් එකක් ගන්න ගිහින් කඩවල් 5 ක් විතර බලන්න උනා
     

    nidarsha91

    Well-known member
  • හැම එකාම තමන්ගෙ ලාභය ගැන හිතල එහෙම කරනවා. හැබැයි එහෙම හැම එකාම හිතන්න ගත්තම එකෙක්ටවත් ලාභ නෑ පාඩුයි කියල හිතන්න තරං මනස දියුණු නෑ
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    buddikagayan

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    27,396
    16,070
    113
    Colombo
    නැව් ගාස්තු වැඩි වෙලා
    ඉම්පෝර්ට් කරන උන් බයයි ඉම්පෝර්ට් කරන්න මේ යන විදියට
     
    • Like
    Reactions: manojdhrma

    manojdhrma

    Well-known member
  • Aug 26, 2011
    1,031
    560
    113
    මිනිස්සුන්ට ඔලුව උස්සන්න හම්බ වෙන්නෙ නෑ මේ යන විදිහට. අලුත් දෙයක් හිතන්න, සිහින වලට ටිකක් හරි යන්න වැඩ කරන්න කාලයක් ලැබෙන්නෑ ජීවිතය ගැට ගහගන්නම විතරක් නැහිලම ජීවිතේ ගෙවිල ඉවර වෙයි ගොඩක් අයට.