Part Time Job එකක් හොයන්න හෙල්ප් එකක්.........
මට part time ජොබක් set කරගන්න ඕන. හැමදාම ගෙදරටම කරදර කරන්න බැ මචන්..
මන් බෝඩ් වෙලා ඉන්නේ නාරාහේන්පිට. පුළුවන් නම් part time ජොබක් set කරගන්න හෙල්ප් එකක් දියන්. මන් 8-5 clz weekend එකේ හවස 6 -10 විතර වගේ වෙනකන් අව්ලක් නැ.
IT field eke නම් ඉතින් පට්ට.
මට part time ජොබක් set කරගන්න ඕන. හැමදාම ගෙදරටම කරදර කරන්න බැ මචන්..
මන් බෝඩ් වෙලා ඉන්නේ නාරාහේන්පිට. පුළුවන් නම් part time ජොබක් set කරගන්න හෙල්ප් එකක් දියන්. මන් 8-5 clz weekend එකේ හවස 6 -10 විතර වගේ වෙනකන් අව්ලක් නැ.
IT field eke නම් ඉතින් පට්ට.
