PC ගේම් සෙල්ලම නම් හරියන්නේ නැහැ වගේ !

suicxde

Well-known member
  • Jun 14, 2017
    1,461
    367
    83
    6ftunder
    ps4 ekak ganna eka eka athakata labai.dan balapan ps3 awe koi kaleda? aurudu ganak yanakal eke oya apu dada game okkoma gahanna puluwan.dan balapan ps4.thawa aurudu ganakata ps5 kiyala ekak enneth nathy wei. Aththa.game eka ganan ps4 wala.eth balapan,oya aurudu gane apu game okoma gahanna pc ekaknam kiiparak nam upgrade karanna weida? GPU gahannai,ram gahannai. Ps4 thiyena set ekak wage innawanam wade labai.set eka ekathu wela ganna puluwanne
     

    Ocelot

    Active member
  • Aug 7, 2016
    138
    29
    28
    @HomeSweetHome
    මචන් PS 4 එකක් ගත්තොත්, PS 3 වගේ ඒවා ට release කල games ගහන්න ගියොත් මොනවා හරි අවුලක් තියනවා ද?
    ඒ වගේම PS 5 වලට relese කල game එකක් PS 4 වල අවුලක් නැතුව play කරන්න පුළුවන් ද? (graphics වල අඩුපාඩු තියෙයි. ඒක අවුලක් නෑ)

    ps4 එකේ ps3 game ගහන්න බැ බන්. ps4 remake එකක් හදපු එකක් තිබුනොත් හරි. crossplatform නැත.:(:(
    ps5 නම් තාම ඇවිත් නැ. ආවත් ps4 / ps5 දෙකටම හදපු titles අව්ලක් නැතිව වැඩ කරනවා sure. console දෙකටම sony එකෙන් game එක වෙන වෙනම optimize කරලා දෙන්නේ.
    එත් graphic වල ලොකු වෙනසක් තියේවි.:yes::yes:
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    ඉස්සරහට PC ගේම් සෙල්ලම නම් හරියන්නේ නැහැ වගේ බන් ! බලපන්කො එන ඔක්කොම PS 4 එන්නේ
    ඊටපස්සේ අවුරුදු 2ක් විතර ගිහිල්ලා PC එනවා කියයි :confused:
    ඔහොම බලන් ඉන්න පුළුවන් ද :/
    PS 4 එකක් ගන්න එක දැන් නම් හොඳ idea එකක් වගේ, මොකෝ හිතන්නේ :confused:

    hoda idea ekak. PC build kara kara dagalana time eka save wenawa.
     

    justinshady

    Well-known member
  • Jan 28, 2013
    2,602
    1,106
    113
    Walhalla ♤♡♢♧

    san777

    Active member
  • Nov 13, 2006
    674
    49
    28
    45
    Nugegoda
    PS 4 slim vs pro me dele wenasa mokakda bn

    PS4 PRO එකේ GPU එක වැඩී. 4K Gaming compatible. (but u need a 4K tv to enjoy 4K)

    PS4 ORIGINAL, PS4 SLIM, PS4 PRO මේ පිලිවලට තමයි ආවේ. Slim & Pro last year Sep /Oct එකේ තමයි release වුනේ. මං ගත්තේ PRO එකක්. ඒත් Proඑකයි Slim එකයි බැලුවම ලොකු වෙනසක් නෑ. හැබැයි ගාන නම් 12 විතර එක වැඩියි.


    PS4-SLIM-2016-VS-PS4-PRO.jpg
     
    • Like
    Reactions: jmzsl

    jmzsl

    Well-known member
  • Apr 6, 2013
    4,327
    806
    113
    38
    kandy
    PS4 PRO එකේ GPU එක වැඩී. 4K Gaming compatible. (but u need a 4K tv to enjoy 4K)

    PS4 ORIGINAL, PS4 SLIM, PS4 PRO මේ පිලිවලට තමයි ආවේ. Slim & Pro last year Sep /Oct එකේ තමයි release වුනේ. මං ගත්තේ PRO එකක්. ඒත් Proඑකයි Slim එකයි බැලුවම ලොකු වෙනසක් නෑ. හැබැයි ගාන නම් 12 විතර එක වැඩියි.


    PS4-SLIM-2016-VS-PS4-PRO.jpg

    Thanks machan. 500gb athida samanyen games godak ekawara gahanne nattan. Podi idea ekak awa ekak ganna. Lankawe gannawanm koheda honda?
     

    san777

    Active member
  • Nov 13, 2006
    674
    49
    28
    45
    Nugegoda
    Thanks machan. 500gb athida samanyen games godak ekawara gahanne nattan. Podi idea ekak awa ekak ganna. Lankawe gannawanm koheda honda?

    Chelsey (077 779 2877) එකේ ගන්න පුලුවන්. අපෝ හොදටම ඇති 500GB. පුලුවන් නම් පිටින් ගෙන්න ගන්න. 10K විතර අඩු වෙනවා
     

    jmzsl

    Well-known member
  • Apr 6, 2013
    4,327
    806
    113
    38
    kandy
    Chelsey (077 779 2877) එකේ ගන්න පුලුවන්. අපෝ හොදටම ඇති 500GB. පුලුවන් නම් පිටින් ගෙන්න ගන්න. 10K විතර අඩු වෙනවා

    Ela machan thanks
     
    Oct 13, 2016
    2,675
    276
    0
    Game ගහන්න ආසයි. ඒත්
    01.) වෙලාවක් නෑ ගහන්න.
    02.) සල්ලි නෑ ඕවා ගන්න.

    :(
     

    sandamalt

    Active member
  • Sep 17, 2016
    253
    44
    28

    ඔව් බන් හෙවි කාර්ගෝ එහෙම තියෙන එක
    ඇමරිකන් සිමියුලේටර් එකත් එහෙමමයි

    ඇමරිකන් එකේ නම් මැප් එකේ ප්‍රාන්ත 3 තාම තියෙන්නේ
    උන් ඉස්සරහට update කරයි ඒකත්

    ets නම් අවුලක් නෑ ඔක්කොම තියෙනවනේ

    spain,පෘතුගල් තමා නැත්තේ තාම

    ets එකේ ice road ට්‍රකින්ග් තිබ්බනම් පට්ට බන් :love::love:

    සිරාවටම බන් ඇමරිකන් එකේ ඊළගට mexico ව එනවලු. Ets 2 එකේ හිම , අමාරු පාරවල් , වගේ තිබ්බනම් තවත් නියමයි. මන් level 62. අර පොලිස් කාර් මල වදයක් බන්. දඩේ ගහනවා සැරටම.