ps4 ekak ganna eka eka athakata labai.dan balapan ps3 awe koi kaleda? aurudu ganak yanakal eke oya apu dada game okkoma gahanna puluwan.dan balapan ps4.thawa aurudu ganakata ps5 kiyala ekak enneth nathy wei. Aththa.game eka ganan ps4 wala.eth balapan,oya aurudu gane apu game okoma gahanna pc ekaknam kiiparak nam upgrade karanna weida? GPU gahannai,ram gahannai. Ps4 thiyena set ekak wage innawanam wade labai.set eka ekathu wela ganna puluwanne


eye rat red frame ekka loku gemak gahala akulan giye