Kauruhari dannawada Peotv connection eken high speed internet use karanna? :baffled::baffled:
Dileeesha Member Jun 8, 2008 293 2 0 Jul 20, 2009 #1 Kauruhari dannawada Peotv connection eken high speed internet use karanna?
Malinga Well-known member Jul 20, 2006 61,301 1,013 113 Jul 20, 2009 #4 Peotv connection eka Internet surf karanna use karanna baha needa? habai 512kbps vage venama line ekak thiyanavanum eeke speed vadi venava tikak man hithanne.
Peotv connection eka Internet surf karanna use karanna baha needa? habai 512kbps vage venama line ekak thiyanavanum eeke speed vadi venava tikak man hithanne.
Dileeesha Member Jun 8, 2008 293 2 0 Jul 20, 2009 #5 tikak kiyanne bohoma tikak. mage frnd kenek telephone line eka router eken galawala modem ekakata gahuwama speed eka 3.4Mbps weda karala. math modem ekakata gahuwa. eth 512 ma thamai.
tikak kiyanne bohoma tikak. mage frnd kenek telephone line eka router eken galawala modem ekakata gahuwama speed eka 3.4Mbps weda karala. math modem ekakata gahuwa. eth 512 ma thamai.
LKS007 Well-known member Jun 14, 2008 39,779 3,774 113 මාතර - මාලෙබ් - melbourne Jul 20, 2009 #6 ane manda abnzzzzz api DTV