PeoTV Help

Malinga

Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    Peotv connection eka Internet surf karanna use karanna baha needa? habai 512kbps vage venama line ekak thiyanavanum eeke speed vadi venava tikak man hithanne.
     

    Dileeesha

    Member
    Jun 8, 2008
    293
    2
    0
    tikak kiyanne bohoma tikak. mage frnd kenek telephone line eka router eken galawala modem ekakata gahuwama speed eka 3.4Mbps weda karala. math modem ekakata gahuwa. eth 512 ma thamai. :(