Top gear show eke dakka diesel car ekata petrol gahala yanna puluwan..eth petrol car ekata diesel gahala yanna baha.IF YOU have 30ltrs petrol and fill up 10ltr diesel, no issue, you can still run. wont work if you completely fill up petrol into diesel car or diesel into petrol car
yes. diesel kianne quality adu liquid ekak ne. burn wena vidi 2k. ekai mama kiuwe mixing percentage eka anuwa tama. oya 2ma mama karala tianawa. podi podi quantities mix unata aulak une na (corolla, axio)Top gear show eke dakka diesel car ekata petrol gahala yanna puluwan..eth petrol car ekata diesel gahala yanna baha.
meka karanna puluwannam government ekenma karala ewawi, apita mahansi wenna dena ekak naIF YOU have 30ltrs petrol and fill up 10ltr diesel, no issue, you can still run. wont work if you completely fill up petrol into diesel car or diesel into petrol car
yanna puluwan mama giya habayi slow eke.Top gear show eke dakka diesel car ekata petrol gahala yanna puluwan..eth petrol car ekata diesel gahala yanna baha.
ඩීසල් වලට වඩා හොඳට වැඩ කරනවා එළවලු තෙල් හරි පොල්තෙල් හරි.Petrol වෙනුවට Diesal ගැහුවොත් කොහොමද, අවුල් යිද?
ඔහොම ප්රසිද්ධියේ ඔවා දාලා බෙහෙතකට වත් එළවලු තෙල් ටිකක් හොයා ගන්න වෙන්නේ නැහැඩීසල් වලට වඩා හොඳට වැඩ කරනවා එළවලු තෙල් හරි පොල්තෙල් හරි.