Playboy ආකාරයට උපන්දිනය සැමරූ නර්මදාගේ සැමියා

isurueka

Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    මේක ගැන තමයි මම මෙච්චර වෙලා කිව්වේ, කොහේද සමහර එවුන් ඇගටම එන්න හදන්නේ. ඊට පස්සේ තව සෙට් එකක් බලගෙන ඉන්නවා අවස්ථාව ලැබුන ගමන් සෙට් වෙලා මඩ ගහන්න, තව සෙට් එකක් ඔළුව හොල්ලලා යනවා අරුන්ට සප් එකට, තව සෙට් එකක් රෙප් කපනවා, තව සෙට් එකක් දෙපැත්ත කොටවනවා. :D හැබැයි ඒකත් හොදයි, මිනිස්සුන්ගේ ඇත්ත තත්වය දැනගන්න පුලුවන් වෙන්නේ මේ වගේ වෙලාවට තමයි.

    එහෙම තමයි බං......සමහර උන් යටින් ගේම දෙන්නේ :yes:
     

    shenic

    Member
    May 9, 2013
    13,213
    1,290
    0
    Bermuda ∆
    ඔය ෆොටෝ වල ඉන්න බාගෙට බාගයක් මම දන්නවා :rofl:... ලගින් ඇසුරු කරපු ගැනු කට්ටියත් ඉන්නවා :P.... දැන් ඉතින් ඔය සෙල්ලම් බැනේ ....... පින්තුර බලලා පාඩුවේ ඉන්න තමා වෙන්නේ .:yes::yes:

    එහෙනං කියපන් නාකි ගල් ටික අපි මතක් කලා කියලා.. :rofl:
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    මේක ගැන තමයි මම මෙච්චර වෙලා කිව්වේ, කොහේද සමහර එවුන් ඇගටම එන්න හදන්නේ. ඊට පස්සේ තව සෙට් එකක් බලගෙන ඉන්නවා අවස්ථාව ලැබුන ගමන් සෙට් වෙලා මඩ ගහන්න, තව සෙට් එකක් ඔළුව හොල්ලලා යනවා අරුන්ට සප් එකට, තව සෙට් එකක් රෙප් කපනවා, තව සෙට් එකක් දෙපැත්ත කොටවනවා. :D හැබැයි ඒකත් හොදයි, මිනිස්සුන්ගේ ඇත්ත තත්වය දැනගන්න පුලුවන් වෙන්නේ මේ වගේ වෙලාවට තමයි.

    ඔව් ඔය යකා පිස්සු හාල්පාරුවෙක්...අර තඩි ඉමේජ් දානවා කියලා ඌම දවසක් කියලා තිබ්බා....
    ප්‍රොෆයිල් එකේ මම සිංහල බෞද්ධ කියලා ගහගෙන මුන් මෙතන බඩු ගැන කතා කරනවා...ඊට පස්සේ හම්බ විරෝදි ත්‍රෙඩ් එකකට ගිහින් අල්ලාගේ අම්මයි හම්බයෝ ගෑණු පෙරොතයෝ කියලයි එතන රට ජාතිය බේර ගන්න දඟලනවා....ගෑණියෙක් දැක්කම මුන්ට මුන්ම කියපුවත් අමතක වෙන ලයින් එකක් තියෙන්නේ,.....පොඩි එකෙක්ද කොහෙද....
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    :rofl::rofl: ආගම් ආලේ බෙරෙනවාහ් එත් බිර්ත්ඩේ එකටහ් සනිලියොන් ගහන්නහ් කතාවහ්
    ඌ පන්සිල්හ් ගද්දිහ් තුන් වෙනිහ් එකහ් කියන්හ් නෑලුහ්....:oo:
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    මේක ගැන තමයි මම මෙච්චර වෙලා කිව්වේ, කොහේද සමහර එවුන් ඇගටම එන්න හදන්නේ. ඊට පස්සේ තව සෙට් එකක් බලගෙන ඉන්නවා අවස්ථාව ලැබුන ගමන් සෙට් වෙලා මඩ ගහන්න, තව සෙට් එකක් ඔළුව හොල්ලලා යනවා අරුන්ට සප් එකට, තව සෙට් එකක් රෙප් කපනවා, තව සෙට් එකක් දෙපැත්ත කොටවනවා. :D හැබැයි ඒකත් හොදයි, මිනිස්සුන්ගේ ඇත්ත තත්වය දැනගන්න පුලුවන් වෙන්නේ මේ වගේ වෙලාවට තමයි.
    අමු අල්කයිඩා පොරවල් ඉන්නෙහ් ටයිම් එකහ් එනකන් රිටර්න් දෙන්නහ් :yes:
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    ඌ පන්සිල්හ් ගද්දිහ් තුන් වෙනිහ් එකහ් කියන්හ් නෑලුහ්....:oo:
    :rofl::rofl: එකක්වත් කියනවදහ් කියලාහ් සුවර් නැහැහ් මටනම්
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    ඌරෝ කැකුණ තලන කොට හබන් කුකුළන්ට රජ මගුල්ලු ,රිදිච්ච සෙට් එකම, අවස්ථාව ලැබුන ගමන් thread එකට පාත් වෙලා. :rofl:
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    ඌරෝ කැකුණ තලන කොට හබන් කුකුළන්ට රජ මගුල්ලු ,රිදිච්ච සෙට් එකම, අවස්ථාව ලැබුන ගමන් thread එකට පාත් වෙලා. :rofl:

    :P හරි හරි උබත් එක්ක අපි යාළුයි දැන්.
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    ඌරෝ කැකුණ තලන කොට හබන් කුකුළන්ට රජ මගුල්ලු ,රිදිච්ච සෙට් එකම, අවස්ථාව ලැබුන ගමන් thread එකට පාත් වෙලා. :rofl:
    wesi :lol:
     

    shenic

    Member
    May 9, 2013
    13,213
    1,290
    0
    Bermuda ∆
    :yes::yes::yes::yes:
    මෙන්න මේක ගැන තමයි මම කිව්වේ. එහෙම කථා කරන එකෙක් බඩු ගහන්න කියන එක අපේ ආගමට හොද නෑ.

    මම මේ comment එක delete කළා කියලා හිතන් හිටියේ... :D
    මට ටිකක් කේන්ති ගියා.. එකට type කල ටික පස්සේ වලි ඕන නෑ කියලා වෙනස් කළා.. :D
    බැලින්නම් ඒක තිබිලා.. දැන් දැක්කේ! :lol:

    මුගේ තර්ක ගැන කියන්න දෙයක් නෑ..
    එකයි මං මුකුත් නොකිවුවේ.. :D
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    :rofl::rofl: එකක්වත් කියනවදහ් කියලාහ් සුවර් නැහැහ් මටනම්
    කියන්නහ් දැනහ් ගන්නහ් එපැයිහ්...දැනහ් ගත්තත්හ් වෙලාවක් තියෙයෑහ් හම්බයෝහ් මරන්න්හ් එපැයිහ්... :rofl::rofl:
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    :P හරි හරි උබත් එක්ක අපි යාළුයි දැන්.
    :love:
    7.gif
    ube post ekak ban
    methana sirikotha wage ban :lol: hm kiwuwath ali dahayak vithara kuncha nada karanawaa :rofl: