PLC Software (Programming Logic Control)

WwW.lk

Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    Machanla mata PLc design software ekak hoya ganna one plc unit eka nathuwa use karanna puluwan ekak MB size eka adu.telemecanique plc eke ekanam epa.omron plc eke ekanam hodayi hena size ne :( puuwannam hoyala denna.hoda ekak plc eka nathuwa apita test karala balanna.​