Machanla mata PLc design software ekak hoya ganna one plc unit eka nathuwa use karanna puluwan ekak MB size eka adu.telemecanique plc eke ekanam epa.omron plc eke ekanam hodayi hena size ne
puuwannam hoyala denna.hoda ekak plc eka nathuwa apita test karala balanna.
puuwannam hoyala denna.hoda ekak plc eka nathuwa apita test karala balanna.
