Podi hadissiyak help

hgarts

Well-known member
  • Jan 22, 2018
    1,064
    1,021
    113
    Solid, Relax on AC room ekak balapan. gihin thiyenawa athi wenna kawadawath awulak wela na. loku posh than nam neme but shape eke wade karagena enna puluwan.
     
    • Like
    Reactions: Chickenkottu

    Cenon

    Well-known member
  • Feb 25, 2011
    7,060
    8,897
    113
    Cenon
    cenon.com
    Chat-GPT-Image-Jun-28-2025-05-39-16-PM.png
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    හදිස්සියක් නම් කාර් එකේ නම් ඉන්නෙ ඔහොම්මම one galle face car park එකට අල්ලපන්. වැඩිය සෙනග නැති අස්සකට ඔබාගත්තනම් කිසිම අවුලක් නෑ. හදිස්සි වැඩ කීපයක් ඒකෙ ගොඩ දාන් තියනවා 😁
     
    • Like
    Reactions: Chickenkottu

    Siriusthevirus

    Well-known member
  • May 19, 2025
    634
    669
    93
    පානදුරේ එනවා නම් මහේෂ්ලගේ ගෙදර පලයන් @scurvy.. Safest pot එක.. උබ ඔලුවේ කොන්දේ තියෙනවා නේ.. නේද?