Portable Ac Machine

saliya1000

Active member
  • Dec 11, 2007
    683
    131
    43
    Europe
    මේක යුස් කරන කට්ටිය ඉන්නවද???මේක හොදයිද????ලෙඩ එහෙම තියෙනවද???
    ගාන නම් හැට පන්දාහක් වගේ වෙන්නේ......
    ...PORTABLE AC:P:P:P:P
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    apo apa ban ganna

    man gaththa den aurudu dekata withara kalin, sathiyen wikunuwa...
    oka hodai shops walata wage, oke saddeta nidiyanna be, mokada hema akama compact karalane thiyenne

    ehmada bun
    uba kiyanne air cooler eka gana nemei neda?
    room eka hodata cool wenwada oken
    cool unata passe off karalwat tiyanna me rasne inna ba bun
     

    shiwankaswe

    Well-known member
  • Apr 30, 2007
    7,561
    634
    113
    Colombo Sri Lanka
    ehmada bun
    uba kiyanne air cooler eka gana nemei neda?
    room eka hodata cool wenwada oken
    cool unata passe off karalwat tiyanna me rasne inna ba bun

    apooo, air cooler mokadda ban
    AP14003W_001


    menna meka gena man kiyanne
     

    shiwankaswe

    Well-known member
  • Apr 30, 2007
    7,561
    634
    113
    Colombo Sri Lanka
    ehmada bun
    uba kiyanne air cooler eka gana nemei neda?
    room eka hodata cool wenwada oken
    cool unata passe off karalwat tiyanna me rasne inna ba bun

    normal ac 1k high karapan
    man ohe innakotath 12000btu 1k high karala hitiye, bill aka awe 4500,5000 daily(most of the days if no rain) use karala

    man japan recondition 1k high kale, a kale 37k wage giya
     

    shiwankaswe

    Well-known member
  • Apr 30, 2007
    7,561
    634
    113
    Colombo Sri Lanka
    kiyana taram saddeda bun oka
    dala tiyala room eka cool unama off karala inna barida

    ahema beri wei ban, tika welawen aye heat aka normal wenawa
    oka saddei ban, aparadayak... moko oka auto on off wena welawata sadde godak wedi...

    shop karayekta thama wikunuwe aththa siddiya kiyalama, nethnam ganna akath anathai ne