මේක යුස් කරන කට්ටිය ඉන්නවද???මේක හොදයිද????ලෙඩ එහෙම තියෙනවද???
ගාන නම් හැට පන්දාහක් වගේ වෙන්නේ......
...PORTABLE AC



ගාන නම් හැට පන්දාහක් වගේ වෙන්නේ......
...PORTABLE AC








koheda bun tiyenne ? info tikak dapanko
oka hodai sarama asse dagena inna![]()
apo apa ban ganna
man gaththa den aurudu dekata withara kalin, sathiyen wikunuwa...
oka hodai shops walata wage, oke saddeta nidiyanna be, mokada hema akama compact karalane thiyenne
ehmada bun
uba kiyanne air cooler eka gana nemei neda?
room eka hodata cool wenwada oken
cool unata passe off karalwat tiyanna me rasne inna ba bun
ehmada bun
uba kiyanne air cooler eka gana nemei neda?
room eka hodata cool wenwada oken
cool unata passe off karalwat tiyanna me rasne inna ba bun
apooo, air cooler mokadda ban
![]()
menna meka gena man kiyanne
kiyana taram saddeda bun oka
dala tiyala room eka cool unama off karala inna barida