Machan, SATA HDD Ekata power dena connector eke Wire 5k (yellow,black,red,black,orange) & wire 4k (yellow,black,red,black) ena connector ekei wenasa mokakda bn. Deken koka mgahuwath hard eka wadane....
Seasonic and Antec lankawa ganna na neda ban?

Redline and E Globe.![]()
, mama maga parana PSUs aran balawua monawad kiyala thread eka dammata passa.Bump!
Umba VGA eka check karala baluwada? VGA, motherboard wage nemei, power supply test karanna amarui. ithin anith kalit tika wadada balapan.yo ... maga post eka dakada ? idea ekaka thiyada awula mokadda kiyala ?
Machan, SATA HDD Ekata power dena connector eke Wire 5k (yellow,black,red,black,orange) & wire 4k (yellow,black,red,black) ena connector ekei wenasa mokakda bn. Deken koka mgahuwath hard eka wadane....
3.3v line. Hard drives walata wenasak naha.Mekatath uththarayak diyanko.................