Power Supply එකක් ගන්න කලින් කියවලා බලන්න

sudathmadusanka

Well-known member
  • Jul 12, 2011
    4,663
    545
    113
    Machan, SATA HDD Ekata power dena connector eke Wire 5k (yellow,black,red,black,orange) & wire 4k (yellow,black,red,black) ena connector ekei wenasa mokakda bn. Deken koka mgahuwath hard eka wadane....
     

    djjaya

    Well-known member
  • Feb 16, 2013
    6,244
    1,394
    113
    место неизвестн&
    11.gif
     

    charitha chandi

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    4,619
    161
    63
    aimath bohoma sthuthi kiyanawa, mama power supply nisa godak amaruwa watuna kenek :( , mama maga parana PSUs aran balawua monawad kiyala thread eka dammata passa.

    FSP SAGA II 500w
    Aerocool strike-x 600w +80 bronze

    me dekama dan wada na ban.. hariyatama awrudda awrudda use kala.. 1yer warranty neh.

    Aerocool eka num power ennath na.

    macchan FSP eka thiyanwa awula thama VGA ekata supply dunnahama, VGA fan noise eka godak wadi wenawa. loku saddayk enawa, ara molak start kala waga. disaply ennath na..! awula mokadda kiyalada hithanna.