R-Sim එකක් මගින් Iphone එකක් නිවැරදිව Unlock කරගන්නේ මෙහෙ&

jk perera

Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර
    Tfs
    Mata thiyana prashna thama r sim 10 + iphone 5 ekata wada nadda? Mama ekak daala sms yanne nathuwa giya......
    Aaya sms conversation widihata enne naththe ayi? Api kenekta yawana txt ekata reply eka wena conversation ekak widihata reply enne
    Aya okata mobitel 4g sim daanna puluwanda? Mama daala wada kare na

    මචන් Rsim 10 නම් 5 වලට වැඩ.
    Sms සීන් එකනම් හරියටම දන්නේ නෑ.
    4G වැඩ කරන්න Patch එකක් දාන්න ඕණේද කොහේද..

    පොඩ්ඩක් මේක බලපන්කෝ..

    http://rsim5.com/bottomlink.php?id=6
     

    jk perera

    Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර
    tfs...............rep++++++

    එල. තැන්ක්ස් මචන්. :yes:

    tfs machn :D

    ELA MACHAN

    factory unlock karaganin ban ..

    11.gif
    11.gif
    11.gif

    B U M P

    Tnx Ah Rep ++


    11.gif
    11.gif
    11.gif