Rep කපලා...ඇයි දන්න දෙයක් share කරාම මෙහෙම වෙන්නේ? :(

djnick

Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    sirawata smahara thread walata bump ekak dammath athi kunuharapa lokayai , thadi pinturai daala winasai.
    rep walin nan wadak na me redda photo daana eka thamai epa wenne. images off karama site eke eka reddakwath balanna wenne naane :(



    sira
    okunwa nam bann karanna ona
    thread walath patha pic danwa
    balanna ba nam nawith hitahallako ape data kapanawa nikan:angry::angry:
     

    lk-maare

    Well-known member
  • Nov 16, 2014
    4,255
    1,978
    113
    මහනුවර
    sira
    okunwa nam bann karanna ona
    thread walath patha pic danwa
    balanna ba nam nawith hitahallako ape data kapanawa nikan:angry::angry:

    :P:P:P:P:P
    mona kunuhappe kiwwath gaanakwath na me thadi images daapuhama scroll karanna gihama thamai epa wenne. eeta passe thread eka kiyawanna oni scroll kara kara. mage settings hadala thiyenneth eka page ekaka 40k view wennada kohedo. udata pallehata scroll ekath kamak na kiyamuko. line eken line ekata harata adinna gihamane mala yaka naginne
    :angry::angry::angry:
    ekatath wenama wheel ekak hadanna thiynne
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

     

    Lacky Shan

    Member
    Sep 15, 2012
    1,607
    169
    0
    Negombo
    Rep gana wadiye hithanna epa.. deyak danna anith ayatath wadagath wei kiyala hithena onema deyak. ohoma hithawa kiyanne oya rep balagenama post danawa wagei.. Rep ++