salad.com ගැන මොකද හිතත්නේ ( තවත් crypto mining මගුලක් )

sacrox

Well-known member
  • Aug 28, 2011
    3,568
    1,033
    113
    Negombo paththe thama
    මේ සයිට් එකෙන් mining කරන්න pc එක පාවිච්චි කරනවා pc එක idle වෙලාවට ඒකට මුන් ගෙවනවා gaming gift cards , wire . උඹලා මොකද හිතන්නේ මේ ගැන ?