SALE..!!!Google Adsense Accounts SALE..!!! අකවුන්ට් ඕනේ අය විතරක් එන්න

pubudu_dias

Well-known member
  • Feb 22, 2007
    2,579
    91
    48
    Hogwarts School of Witchcraft & Wizardry
    SALE..!!!Google Adsense Accounts SALE..!!! සතියෙන් අකවුන්ට් ඕනේ අය විතරක් එන&#

    මුලින්ම හැමෝටම කියන්න ඕනි, අකවුන්ට් ඕනේ අය විතරක් මේකට reply දාන්න. අනිත් අය කරුණාකර reply දන්නා එපා.

    මම දන්නවා හැමෝටම සැක හිතෙනවා මේවගේ වැඩක් කරන කොට. එත් මුලින්ම මෙ ටික බලන්න,
    මම මේ යට අකවුන්ට් හදල දුන්න.

    somapala මෙතනින් එයාට PM කරන්න.

    I_have_phones_to_sell මෙතනින් එයාට PM කරන්න.

    මේ තියෙන්නේ I_have_phones_to_sell දැම්ම පොස්ට් එකක් එයාට හම්බුන Google Adsense අකවුන්ට් එක ගැන.
    Godak thanks machan........mata adsense ekak hadala dunnata..mama 4n kadeka inna nisa mata adsense approve illa illa inna time ekak thibbe na...man podi gaanakata 2weeks yannath kalin ape pubuduta kiyala acc eka hada gaththa....team viewer eken mata acc eka pennuwa..iieeta passe mama salli gewva..mata acc eka dunna...wede iwarai..dan mama behela adsense karanna yanne...adsense illala hambune nethi ayata menn ape pubudu thamai visaduma.......

    logo-adsense.jpg

    මම සාධාරණ ගානකට අකවුන්ට් හදල දෙනවා. කැමති අය මට PM දාන්න.

    මෙහෙමයි වෙන්නේ, මම ඔයාලට වෙනම බ්ලොග් 1k හදල එකට google adsense ඉල්ලනවා, ඒක Approve උනාම, ඔයාලට මම team viewer එකෙන් පෙන්නනවා. ඊටපස්සේ ඔයාල කැමති තැනක Google Ads පුබ්ලිෂ් කරගන්න.අන්තිමට තමා මම සල්ලි ගන්නේ.
    ෆුල් ගැරන්ටීඩ් ,
    කැමති අය මට මෙන්න මේ විස්තර ටික PM කරන්න.

    Payee (full) name:
    Home Address:
    City/Town:
    ZIP:
    Phone Number:
    Birthday :
    මම ඔයාට අලුතෙන් Gmail අකවුන්ට් එකක් හදනවා.
    මට වැඩේට සති 2k දෙන්න.

    Happy Earnings..!!!

     
    Last edited:

    pubudu_dias

    Well-known member
  • Feb 22, 2007
    2,579
    91
    48
    Hogwarts School of Witchcraft & Wizardry
    Adsense account nam hadagann apuluwanne machan.. apata one approved adsense accounts :eek: :eek: CAN YOU ?

    mcn, mama approved adsense accounts thama hadala wikunne, 100% guaranteed.
    Mehemai wenne,
    mama ubata blog 1k hadanawa,
    eetapasse eka google adsense walin approve kara gannawa,
    then mama ube account 1ka team viewer 1kn penna nawa.
    last you have to pay me.


    mata 2 weeks denna wadeta.
     
    Last edited:

    Max002

    Member
    Jun 26, 2010
    253
    156
    0
    Kadawatha
    Hey guys, Oyage Blog 1 ta hari Oyage site 1 ta hari 5000 or more than 5000 hari imppressions ganna one nam me blog 1 balala mata cal karanna..

    unlimitedimps.blogspot.com (Meke google ad nehe..k..)

    0718766976 - Mr. Savindu / Mr. Ranjith
     

    QuickMoney

    Member
    May 11, 2011
    268
    79
    0
    එකවුන්ට් එකක් හදා ගන කම්මැලි එකා කොහොමද බන් ඕකෙන් සල්ලි හොයන්නෙ? :lol::lol: