SALE..!!!Google Adsense Accounts SALE..!!! සතියෙන් අකවුන්ට් ඕනේ අය විතරක් එන&#
මුලින්ම හැමෝටම කියන්න ඕනි, අකවුන්ට් ඕනේ අය විතරක් මේකට reply දාන්න. අනිත් අය කරුණාකර reply දන්නා එපා.
මම දන්නවා හැමෝටම සැක හිතෙනවා මේවගේ වැඩක් කරන කොට. එත් මුලින්ම මෙ ටික බලන්න,
මම මේ යට අකවුන්ට් හදල දුන්න.
somapala මෙතනින් එයාට PM කරන්න.
I_have_phones_to_sell මෙතනින් එයාට PM කරන්න.
මේ තියෙන්නේ I_have_phones_to_sell දැම්ම පොස්ට් එකක් එයාට හම්බුන Google Adsense අකවුන්ට් එක ගැන.
මම සාධාරණ ගානකට අකවුන්ට් හදල දෙනවා. කැමති අය මට PM දාන්න.
මෙහෙමයි වෙන්නේ, මම ඔයාලට වෙනම බ්ලොග් 1k හදල එකට google adsense ඉල්ලනවා, ඒක Approve උනාම, ඔයාලට මම team viewer එකෙන් පෙන්නනවා. ඊටපස්සේ ඔයාල කැමති තැනක Google Ads පුබ්ලිෂ් කරගන්න.අන්තිමට තමා මම සල්ලි ගන්නේ.
ෆුල් ගැරන්ටීඩ් ,
කැමති අය මට මෙන්න මේ විස්තර ටික PM කරන්න.
Payee (full) name:
Home Address:
City/Town:
ZIP:
Phone Number:
Birthday :
මම ඔයාට අලුතෙන් Gmail අකවුන්ට් එකක් හදනවා.
මට වැඩේට සති 2k දෙන්න.
Happy Earnings..!!!
මුලින්ම හැමෝටම කියන්න ඕනි, අකවුන්ට් ඕනේ අය විතරක් මේකට reply දාන්න. අනිත් අය කරුණාකර reply දන්නා එපා.
මම දන්නවා හැමෝටම සැක හිතෙනවා මේවගේ වැඩක් කරන කොට. එත් මුලින්ම මෙ ටික බලන්න,
මම මේ යට අකවුන්ට් හදල දුන්න.
somapala මෙතනින් එයාට PM කරන්න.
I_have_phones_to_sell මෙතනින් එයාට PM කරන්න.
මේ තියෙන්නේ I_have_phones_to_sell දැම්ම පොස්ට් එකක් එයාට හම්බුන Google Adsense අකවුන්ට් එක ගැන.
Godak thanks machan........mata adsense ekak hadala dunnata..mama 4n kadeka inna nisa mata adsense approve illa illa inna time ekak thibbe na...man podi gaanakata 2weeks yannath kalin ape pubuduta kiyala acc eka hada gaththa....team viewer eken mata acc eka pennuwa..iieeta passe mama salli gewva..mata acc eka dunna...wede iwarai..dan mama behela adsense karanna yanne...adsense illala hambune nethi ayata menn ape pubudu thamai visaduma.......
මෙහෙමයි වෙන්නේ, මම ඔයාලට වෙනම බ්ලොග් 1k හදල එකට google adsense ඉල්ලනවා, ඒක Approve උනාම, ඔයාලට මම team viewer එකෙන් පෙන්නනවා. ඊටපස්සේ ඔයාල කැමති තැනක Google Ads පුබ්ලිෂ් කරගන්න.අන්තිමට තමා මම සල්ලි ගන්නේ.
ෆුල් ගැරන්ටීඩ් ,
කැමති අය මට මෙන්න මේ විස්තර ටික PM කරන්න.
Payee (full) name:
Home Address:
City/Town:
ZIP:
Phone Number:
Birthday :
මම ඔයාට අලුතෙන් Gmail අකවුන්ට් එකක් හදනවා.
මට වැඩේට සති 2k දෙන්න.
Happy Earnings..!!!
Last edited:


