Self control

Ysa Karu

Well-known member
  • May 29, 2014
    20,826
    1
    11,165
    113
    meke ganu gana thiyena thread tikak balahn meke un kiyala thiyena ewa dakkama nikamma pilikul wei.matath dan pilikul wela thiyenne :sorry:
     
    • Like
    Reactions: dslayer

    OverSyze

    Well-known member
  • Jun 25, 2022
    5,365
    1
    5,054
    113
    Sin-tertainment Den
    come-over.gif
    couple-love.gif
     

    Avatar998

    Well-known member
  • Dec 16, 2014
    5,908
    5,086
    113
    Pandora
    @dslayer මාත් 12 days nofap හිටියා ඊයේ වෙනකන්. මාර අමාරු වැඩක්. ආයේ 15 days වත් ඉන්න ඕනි හෙට ඉදන්. මේකේ උඩ reply දාලා තියෙන වුන් කෙලවන්ට දගලන්නේ උබට. nofap වලින් මාර බෙනේෆිට් ටිකක් තියෙනවා. but atleast twice අ month වත් fap කරපං. එකදිගට හොදනැති වෙයි මොන දේ වුනත්.

    උබ දවස් කීයක් හිටියද?
     
    • Like
    Reactions: dslayer

    dslayer

    Well-known member
  • Mar 25, 2021
    1,472
    731
    113
    @dslayer මාත් 12 days nofap හිටියා ඊයේ වෙනකන්. මාර අමාරු වැඩක්. ආයේ 15 days වත් ඉන්න ඕනි හෙට ඉදන්. මේකේ උඩ reply දාලා තියෙන වුන් කෙලවන්ට දගලන්නේ උබට. nofap වලින් මාර බෙනේෆිට් ටිකක් තියෙනවා. but atleast twice අ month වත් fap කරපං. එකදිගට හොදනැති වෙයි මොන දේ වුනත්.

    උබ දවස් කීයක් හිටියද?
    Maasa 2.5 k withara

    Thank god for the 18+ warning
    ------ Post added on Apr 2, 2024 at 8:20 AM
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,289
    1
    61,746
    113
    Mother Earth
    Na porn balanna hithenawa youtube giyath suggest wennema oone nathi magul. Balanna tikak aul personal promise ekak una eeka kadanna ba
    පයිය කපලා දාන්න.

    උබට මොනාද දැනෙන දේවල්? වෙනදට වඩා energetic වගේ ද? කෙල්ලො බලනවද?
    ------ Post added on Apr 2, 2024 at 8:49 AM