ලොක්කා ට ඒ පැතිවල ඉන්න කොල්ලෝ ගොඩක් කැමතියි මොන හේතුවකටද දන්නේ නෑ. බෝතලේ ගහලා යාලුවෝ එක්ක බොක්කෙන්ම ඉන්න නිසා වෙන්නත් ඇති. ඒ මොනා උනත් මුටත් වැඩි ආයුෂ නම් නැ වගේ.
ඉන්ටවීව් කරන එකා පුක දෙනවා වැඩී![]()

munwa interview karana unta wedi tiyanna ona ban sakkili form karanwata mu dan chandeth illai rip sl
interview karala thiyenneth uge ekekmayi bang kathawen therenne nedda

mama issara oya patte nitarama yanawa.yaluwo godak hitiya. wasantha la marapu kale.. etakota api AL karana kale..dan nam ithin godak eun marila. nattam wena wena wada..bus ekata nagama muwa footboard eke dana gassala lu oluwata shot eka deela tiyenne..eka eka maraagannawa ban boruwata.. oka natara wenne na.
ලොක්කා ට ඒ පැතිවල ඉන්න කොල්ලෝ ගොඩක් කැමතියි මොන හේතුවකටද දන්නේ නෑ. බෝතලේ ගහලා යාලුවෝ එක්ක බොක්කෙන්ම ඉන්න නිසා වෙන්නත් ඇති. ඒ මොනා උනත් මුටත් වැඩි ආයුෂ නම් නැ වගේ.
ඔයිට වඩා ලොකු එවුන් කොටින්ට බයේ හමුදාවෙන් පැනල රට ගිහින් පෙට්රල් ෂෙඩ් වල ලැගල දැන් ඇවිත් රටට අදරෙය් වගේ රගන රගිල්ලට මු මොන ගෙම්බෙක්ද මචන්

කොටින්ට බයේ ආමි එකෙන් පැනලා ඇවිත් දැන්ද මූට රට ජාතියට සේවය කරන්න මතක් උනේ.25ක් එක්ක ගිහින් එකෙක්ව මරපු පොන්නයා.මූත් කවද හරි මැරෙන්නේ අර සමයං මැරුණ විදිහටම තමා.එතකන් රගපන්කෝ..
[/QUOTදේවාලයක් දාගනින් .. මේවනෙ යකෝ අනාවැකි