Ow mchn tax eka nm adui. Ehnm next time flex use karala balanwa. Uba mchn invoice eka send kale unge mail ekatada neththam s&s app ekenda? mage whatsapp ekata message kara invoice eka send karanna kiyala.whatsapp no eka dennan