Singer Induction Cooker

lahirumax0

Well-known member
  • Feb 21, 2011
    1,209
    186
    63
    Singer Induction Cooker eke cook karana kota heat indicator kiyala light eka paththu wenna ai ban. e madiwata nahutheta heat wenawa :D heat eka adu karala oil dala thiyaddi. thaniyen uyana magul (bari wada) epa wenwa ban karanna giyama :( :frown:

    hKGqQh3g.jpg
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: willpower

    lahirumax0

    Well-known member
  • Feb 21, 2011
    1,209
    186
    63

    :love:

    heat indicator kiyanne yako itin heat wenwa kiyana eka

    Ow. eth yako meka nahutheta heat wenawa. aduma kalath. dan hoya gatta system eka. aulak na amaruwen amuwen wage gowa tika hadagena ala hoddak hada gatta :( bitta ganna deyak na. adata shape :yes:


    :love:

    Umbata one ganata adu wadi karaganin

    Adu wadi kara ban. oke aula thiyanne pot eke. okata apu pot eka aul ekak ganna one induction ekak


    :love:

    okata patta widiyata current yanawa neda ?

    Power eka nam yanna na ban wadiya


    :love:

    Sinhalunta induction cooker hambuna wage...

    :D padha hadanna epa yako. api uyanna danna un namai :( kawada kapu katuda :angry:


    Nope, not at all, heat eka apathe yanne ne.

    rep added thanks all.
     
    Last edited: