okata patta widiyata current yanawa neda ?
Bump

heat indicator kiyanne yako itin heat wenwa kiyana eka
bitta ganna deyak na. adata shape 
Bump

Umbata one ganata adu wadi karaganin
BUMP

okata patta widiyata current yanawa neda ?
bump

Sinhalunta induction cooker hambuna wage...
padha hadanna epa yako. api uyanna danna un namai
kawada kapu katuda 
Nope, not at all, heat eka apathe yanne ne.