Mokkda proyojane?
P planner123 Well-known member May 22, 2018 8,900 15,309 113 Jul 16, 2026 #2 IT company ekathu wela dagaththu vurthiya sangame neda ?
KandyMalli Well-known member Feb 15, 2018 4,415 4,044 113 Jul 16, 2026 #3 Salary adu karana eka Reactions: Cypress, topkollek, babur.leter and 1 other person
Thilina123 Well-known member Feb 6, 2007 2,052 2,858 113 Jul 16, 2026 #4 CEOs’ club Reactions: RavinduSha
Edward Kenway Well-known member Jan 8, 2015 12,654 14,298 113 Jul 16, 2026 #5 1) Salary details share කරගෙන පුළුවන් තරම් අඩුවෙන් ගෙවන්න ට්රයි කිරීම. 2) USD salary peg කරපු කාලේ ඒකට උදැල්ල දැමීම. 3) අඩු කුලේ pro max company ටිකක් එකතු කරගෙන ලංකාවේ Tech සමබන්ද authority එකක් කියල හිතාගෙන සිටීම. Reactions: KandyMalli, Cypress, topkollek and 1 other person
1) Salary details share කරගෙන පුළුවන් තරම් අඩුවෙන් ගෙවන්න ට්රයි කිරීම. 2) USD salary peg කරපු කාලේ ඒකට උදැල්ල දැමීම. 3) අඩු කුලේ pro max company ටිකක් එකතු කරගෙන ලංකාවේ Tech සමබන්ද authority එකක් කියල හිතාගෙන සිටීම.
Tanto Well-known member Jun 10, 2016 3,639 1,904 113 Jul 16, 2026 #6 KandyMalli said: Salary adu karana eka Click to expand... sanskruthikai ekangai Reactions: KandyMalli
C Cypress Well-known member Jul 22, 2021 16,176 27,645 113 Jul 16, 2026 #7 KandyMalli said: Salary adu karana eka Click to expand... Edward Kenway said: 1) Salary details share කරගෙන පුළුවන් තරම් අඩුවෙන් ගෙවන්න ට්රයි කිරීම. 2) USD salary peg කරපු කාලේ ඒකට උදැල්ල දැමීම. 3) අඩු කුලේ pro max company ටිකක් එකතු කරගෙන ලංකාවේ Tech සමබන්ද authority එකක් කියල හිතාගෙන සිටීම. Click to expand... Reactions: KandyMalli
KandyMalli said: Salary adu karana eka Click to expand... Edward Kenway said: 1) Salary details share කරගෙන පුළුවන් තරම් අඩුවෙන් ගෙවන්න ට්රයි කිරීම. 2) USD salary peg කරපු කාලේ ඒකට උදැල්ල දැමීම. 3) අඩු කුලේ pro max company ටිකක් එකතු කරගෙන ලංකාවේ Tech සමබන්ද authority එකක් කියල හිතාගෙන සිටීම. Click to expand...