SLIIT එකේ කෙල්ලො ඇග විකුනනවලු නේ

Gunaratnam

Well-known member
  • Dec 9, 2023
    388
    269
    63
    Panadura
    උබේ අම්මා වගේ පැත්තෙන් පුක දෙන වේශ ගෑනු ත් ඉන්නවා 😹😹😹😹
    උබේ අම්මා වගේද
    kellek nathi ponnayek nahayen adanawa
    උබේ ගෑනි ඉන්නකන් වෙන කෙල්ලෝ මොකටද බන්
    ado thai ekak gahanna 20k illuwa ban
    මේවා ලාබයි බන් 15000 ට.


    ඕකේ හිටපු කෙල්ලෙක්.. බන්...
    දැන් ඉන්නෙ ජපානෙ...වැඩි විස්තර බෑ
    මොකද... ඇත්තටම හොඳ කෙනෙක්
    🤣
    දන්නා විදිහට ගවර්මෙන්ට් කැම්පස් වලට යන සමහර කෙල්ලොත් කරනවා
    එහෙම සල්ලි අවශයතාවයක් නෑ බන් උන්ට.
     

    ntayya

    Well-known member
  • Dec 2, 2012
    2,566
    2,163
    113
    Oke wenawa atte wena seen ekak, Slit eke kellow wage, wena mudukku kello set ekak bahala atte
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    SLIIT එකේ විතරක් නෙමයි බන් MIT ගියත් ඔය ලෝකේ පරණම රැකියාව කරන උන්ගේ අඩුවක් නැහැ.


    SLIIT එකේ C/C++ වගේ subject උගන්නන එක ගැන අවුලක් තියනව. එත් මෙහමයි ගොඩක් දෙනක් ඕක ඉගන ගන්නේ
    තනියෙන්, UCSC වල ඒ subject එක නැති උනත් project කරලා තමයි ඉගන ගන්නේ උන්. BIT කරන කාලේ මාත් එහමයි
    project එකින් තමයි ඉගන ගත්තේ. එත් SLIIT වල ඔය subject එක කරනවා, කරන්නේ industry එකේ නැති එකෙකේ වෙන්න ඇති.
    ඕව වෙන්නේ මෙහමයි intern අපු උන්ගේ වැරදිත් නෙමයි, SLIIT එකේ සල්ලි කුට්ටිය ඉතුරු කර ගන්න උන් පොඩි කෙල්ලෙක් වගේ industry එකේ නැති කෙනෙක්ව දානවා ඔය වගේ subject වලට, එතකොට උන් intern අවම අපිට අදින්න තියන බර වැඩියි
    උන්ගේ, උනුත් පව්, දවසක් රෑ නැවතිලා code කියවල example go through කරලා වැඩේ ගොඩ දා ගත්තේ.

    ඒ ඇරන්න SLIIT එකේ උන්ට full stack එහම හොදට පුළුවන්.
    අනික course ෆී එක ගෙවන්න ඉගන ගන්න එකෙකුට loan එකක් ගන්න පුළුවන්. gov වලින් දෙනවනේ.
    ඔය කෙල්ලෝ ඕනම තැනක ඉන්නවා බන්. SLITT වල විතරක් නෙමයි. ඕක කරලා හොයන සල්ලි tutor කරලා හරි වෙන පොඩි
    ජොබ් එකක් කරලා හරි හොයන්න බැහැ බන්. ඔය සල්ලි පෙරේත කම බන්. course ෆී ගෙවා ගන්න බරුව් නෙමයි.
     

    Stephan barry

    Junior member
  • Jan 7, 2023
    93
    76
    18
    ඇත්ත කොල්ලො boarding වලට ගෙන්න ගන්නවා එකෙක් නම් කමක් නෑ එක එක දවසට එක එක කොල්ලො 😂
     
    • Like
    Reactions: Gunaratnam

    Gunaratnam

    Well-known member
  • Dec 9, 2023
    388
    269
    63
    Panadura
    SLIIT එකේ විතරක් නෙමයි බන් MIT ගියත් ඔය ලෝකේ පරණම රැකියාව කරන උන්ගේ අඩුවක් නැහැ.


    SLIIT එකේ C/C++ වගේ subject උගන්නන එක ගැන අවුලක් තියනව. එත් මෙහමයි ගොඩක් දෙනක් ඕක ඉගන ගන්නේ
    තනියෙන්, UCSC වල ඒ subject එක නැති උනත් project කරලා තමයි ඉගන ගන්නේ උන්. BIT කරන කාලේ මාත් එහමයි
    project එකින් තමයි ඉගන ගත්තේ. එත් SLIIT වල ඔය subject එක කරනවා, කරන්නේ industry එකේ නැති එකෙකේ වෙන්න ඇති.
    ඕව වෙන්නේ මෙහමයි intern අපු උන්ගේ වැරදිත් නෙමයි, SLIIT එකේ සල්ලි කුට්ටිය ඉතුරු කර ගන්න උන් පොඩි කෙල්ලෙක් වගේ industry එකේ නැති කෙනෙක්ව දානවා ඔය වගේ subject වලට, එතකොට උන් intern අවම අපිට අදින්න තියන බර වැඩියි
    උන්ගේ, උනුත් පව්, දවසක් රෑ නැවතිලා code කියවල example go through කරලා වැඩේ ගොඩ දා ගත්තේ.

    ඒ ඇරන්න SLIIT එකේ උන්ට full stack එහම හොදට පුළුවන්.
    අනික course ෆී එක ගෙවන්න ඉගන ගන්න එකෙකුට loan එකක් ගන්න පුළුවන්. gov වලින් දෙනවනේ.
    ඔය කෙල්ලෝ ඕනම තැනක ඉන්නවා බන්. SLITT වල විතරක් නෙමයි. ඕක කරලා හොයන සල්ලි tutor කරලා හරි වෙන පොඩි
    ජොබ් එකක් කරලා හරි හොයන්න බැහැ බන්. ඔය සල්ලි පෙරේත කම බන්. course ෆී ගෙවා ගන්න බරුව් නෙමයි.
    Weaa gaanu bn oke inne.mn nm yanne na ada aru kiwwa leda athi kiyala.
    ඇත්ත කොල්ලො boarding වලට ගෙන්න ගන්නවා එකෙක් නම් කමක් නෑ එක එක දවසට එක එක කොල්ලො 😂
    15000 k dunnanam rayak adatha haki.anal only habai godak aya.
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    SLIIT එක ගාවින් රෑට යද්දි කෙල්ලෝ එක දිගට.යාලුවගෙන් ඇහුවම ඇයි මේ කියල course feez ගෙවන්න බැරුව ඇග විකුනනවලු. Handjob එක 2500 fuck එක 15000 ලු.පාඩුයිද මේ ගානට හෙට ඒ පැත්තේ යන්න බැලුවේ.

    paduy hutto