SLIIT help

deepwater

Well-known member
  • Aug 14, 2015
    865
    508
    93
    මචන්ලා, ලොකු උදව්වක්.

    මගේ යාලුවෙක් SLIIT එකේ software engineering degree එක කරා second year වෙනකන් Kandy Branch එකේ. දැන් එයා 3 year BIT degree එක colombo metro එකට මාරු වෙලා කරන්ට plan කරන් ඉන්නවා. දන්නා කෙනෙක් කියනවද මේ degree එකට මාරු වෙනකොට process එක කොහොමද කියලා. subjects වෙනස් වෙන්නේ කොහොමද? etc.

    ලොකු උදව්වක්.
    තැන්ක්යූ වේවා!! කිව්වා ඔන්න.
    බම්ප් එකක් හරි දාගෙන යන්ට. ඇති පමණින් සලකමි.
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    A/L අවුලක් බන්. GPA එක නම් 3.5 වගේ තියනවා කිව්වා.


    mekai scene eka SLIIT eke BIT eka karanne tikak adu set eka. GPA 3.5 tiyanawa kiyanne hodaine :) Curtin karanna karala podi gemmak ganna puluwan. habai patta amarui risk eka wediy ;)
     

    Sun_Boy

    Well-known member
  • Jul 6, 2009
    13,623
    1,012
    113
    ගම්පහ
    Subjects nam loku wenasak na danna tharamin..Kandy ekata kiwwama meheta transfer karanawa..eeta passe metro ekata awilla register wenna thiyenne..BIT eke repeat na..Puluwan nam Curtin karanna..habayi risk eka wadi..course eka amarui..fail wunoth gaana wadi...:):)
     
    • Like
    Reactions: deepwater

    deepwater

    Well-known member
  • Aug 14, 2015
    865
    508
    93
    Subjects nam loku wenasak na danna tharamin..Kandy ekata kiwwama meheta transfer karanawa..eeta passe metro ekata awilla register wenna thiyenne..BIT eke repeat na..Puluwan nam Curtin karanna..habayi risk eka wadi..course eka amarui..fail wunoth gaana wadi...:):)

    REP++
    Thanks machan.


    eth eyata dan one ikmanata degree eka iwara kara ganta. Eka 3yr nisa thama target karanne.
     
    Last edited: