SLT අවුලක්, ඉක්මනට චෙක් කරගනිල්ලා..

pradeeplk1025

Well-known member
  • May 23, 2007
    7,539
    3,642
    113
    රෝසි ආච්චි;25135698 said:
    uba complain dammada?

    Na ban okunta complain karanawata wada hodai copper wire deka sudda karala laga tiyena 220v plug point ekakata gahala switch eka daanawa. Me tike SLT use kaleth nathi tharam. Dialog use kale. Dialog unge data aulak awith complain kala. 678678n call karala ewelema 15GB data add kalla dunna. Anna service. Digatama mehema data horata kapunoth huffadee kiyala complain karanawa.. :angry:
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    Na ban okunta complain karanawata wada hodai copper wire deka sudda karala laga tiyena 220v plug point ekakata gahala switch eka daanawa. Me tike SLT use kaleth nathi tharam. Dialog use kale. Dialog unge data aulak awith complain kala. 678678n call karala ewelema 15GB data add kalla dunna. Anna service. Digatama mehema data horata kapunoth huffadee kiyala complain karanawa.. :angry:

    dialog nam hndai koheda unge upload patta low ne ekane case eka fibre wage nane ekai case eka nathan patta unge line eka
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    Ape ge laga ekage fibre eke data kapenne na

    Mage payata 1gb gane adu wenawa

    Aruge 11gb download kre data kapila na

    Ammage huthe system ekak slt pakayalata tynne
     

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    Ape ge laga ekage fibre eke data kapenne na

    Mage payata 1gb gane adu wenawa

    Aruge 11gb download kre data kapila na

    Ammage huthe system ekak slt pakayalata tynne
    මගෙත් එහෙම තමයි බං. කවුන්ට් වෙන්නෙ නෑ. උඹේ යාලුව ඉස්සරම ADSL ගත්ත එකෙක්ද? මට හිතෙන්නෙ 2008-2009ට කලින් වගේ කනෙක්ෂන් ගත්ත අයට තමයි මේ සිද්දිය තියෙන්නෙ. අන්ලිමිටඩ් සීන් එක.
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    u me lagadi uge copper eka fibre kare math karala tyana nisa anika dan fibre rental

    270i costomer instrument dammama

    eka nisa u gathe

    dan uge free u sadda nathuwa use karanwa man me complain ekak dala thama kelo gathe

    nathann mageth kalin free thibbe

    mage data renew weddi eka para data emnty wela thibba

    but speed 100mbps panala enawa kisi henayak na

    complain ekak danna ghn thama kelo gathe bn

    ubalageth free nam sadda nathuwa use karapanla nu ehema danna epa kohewath

    irisiya karayo complain dai 1212 katha karala
     
    Last edited:

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    u me lagadi uge copper eka fibre kare math karala tyana nisa anika dan fibre rental

    270i costomer instrument dammama

    eka nisa u gathe

    dan uge free u sadda nathuwa use karanwa man me complain ekak dala thama kelo gathe

    nathann mageth kalin free thibbe

    mage data renew weddi eka para data emnty wela thibba

    but speed 100mbps panala enawa kisi henayak na

    complain ekak danna ghn thama kelo gathe bn

    ubalageth free nam sadda nathuwa use karapanla nu ehema danna epa kohewath

    irisiya karayo complain dai 1212 katha karala

    Aparade nikan complaint karanna giye bn
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,178
    113
    bonus.png


    ඒ කියන්නෙ මාර්තු 31 වෙනකං මොකුත් නැහැ. පෙබරවාරි 5 දුන්න නම් මාර්තු 5 වෙන්න ඕන එක 31 උනේ කොහොමද? :dull:
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    :D:D:love: ගායීස්ස්.... මගේ නම් අවුල හදල දුන්න උන්, අද call කරල කිවුව දැන් ok කියල උන්. :rofl: දැන්නම් ඒ අවුල ගොඩ.. හම්මේහ්හ්.. එපා වෙලා හිටියේ :baffled: call කරල report කරපු සෙට් එකට අනිවා හදල දෙනව උන් :yes::yes:
     
    Last edited:

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    Data kapenne nathan kata wahan hitapala unhadagani

    Thopita eka prakuth kiwwa meke slt eke engineerlsla ref wela innawa unge aul balaganne meken un