Ada weddi 14GB kapala me sakkili ballo.. Maha kaalakannima evun SLT kiyanne.
Ada weddi 14GB kapala me sakkili ballo.. Maha kaalakannima evun SLT kiyanne.
රෝසි ආච්චි;25135698 said:uba complain dammada?

Complain karapan..Nathnam dawas 10n okkoma washpa wei
Ade matath hithenne ehema seen ekak tamai mehema giyoth. Aniwa complain ekak dannam mama.. 
Na ban okunta complain karanawata wada hodai copper wire deka sudda karala laga tiyena 220v plug point ekakata gahala switch eka daanawa. Me tike SLT use kaleth nathi tharam. Dialog use kale. Dialog unge data aulak awith complain kala. 678678n call karala ewelema 15GB data add kalla dunna. Anna service. Digatama mehema data horata kapunoth huffadee kiyala complain karanawa..![]()
මගෙත් එහෙම තමයි බං. කවුන්ට් වෙන්නෙ නෑ. උඹේ යාලුව ඉස්සරම ADSL ගත්ත එකෙක්ද? මට හිතෙන්නෙ 2008-2009ට කලින් වගේ කනෙක්ෂන් ගත්ත අයට තමයි මේ සිද්දිය තියෙන්නෙ. අන්ලිමිටඩ් සීන් එක.Ape ge laga ekage fibre eke data kapenne na
Mage payata 1gb gane adu wenawa
Aruge 11gb download kre data kapila na
Ammage huthe system ekak slt pakayalata tynne
u me lagadi uge copper eka fibre kare math karala tyana nisa anika dan fibre rental
270i costomer instrument dammama
eka nisa u gathe
dan uge free u sadda nathuwa use karanwa man me complain ekak dala thama kelo gathe
nathann mageth kalin free thibbe
mage data renew weddi eka para data emnty wela thibba
but speed 100mbps panala enawa kisi henayak na
complain ekak danna ghn thama kelo gathe bn
ubalageth free nam sadda nathuwa use karapanla nu ehema danna epa kohewath
irisiya karayo complain dai 1212 katha karala


ගායීස්ස්.... මගේ නම් අවුල හදල දුන්න උන්, අද call කරල කිවුව දැන් ok කියල උන්.
දැන්නම් ඒ අවුල ගොඩ.. හම්මේහ්හ්.. එපා වෙලා හිටියේ
call කරල report කරපු සෙට් එකට අනිවා හදල දෙනව උන් 
Data kapenne nathan kata wahan hitapala unhadagani
Thopita eka prakuth kiwwa meke slt eke engineerlsla ref wela innawa unge aul balaganne meken un



Data kapenne nathan kata wahan hitapala unhadagani
Thopita eka prakuth kiwwa meke slt eke engineerlsla ref wela innawa unge aul balaganne meken un



මම තමා ඒ 
