Aulak ne katawath denna berinam..habai lankabell ta puluwan nam ei eatawada cable aiti slt ta denna beri ...terum ganin mama salli gewan natte mage tiyana malata...natuwa mata oya kiyana taram 12000ka aheniyak ne...
anika godak eun net ekedi mehema karamau arehema karamu kiyala pora talk denawa..habai kauruth awasthawedi wade karan ne..samaharunta welawa ne,samaharu bayai...
monawa unatah mama polu tiyala hangila inna ekek neme..samatha mandalayata enna kiuwa ,mama giya,mage patten mata sadaranai kiyala hituna de mama kiuwa,uge patta u kiuwa,antimata apu teranaya tami oya letter eka...
tawa ekak un hari nam mata giyamase 31ta kalin line eka denna one..balapan liume hodata tiyenawa.ko dunnanada?un ne methana horu...
hari kawadahiri okun kuwoth unta monthly usage eka 1gb tamai denna wenne kiyala,edatath uba oya udin kiyala tiyana de matak karan karabagena innawada?
antima de mama dannawa mama wada karana widiya..uba mawa danneth ne dakalath ne,uba kohomada kiyanne mama polukarayek kiyala.
ubata katha karannama deyak nattam uba dan oya kiuwe government organization padu labana tanata awilla ape tax ganna eka gana thred ekak dapan..
government eka minissu huran kanawan ea pattata katha karanna epa ban..minissunge pathtaha ganin...
View attachment 50207
mcn modayek wage kata karanna epa. ehema kawadawat 1 Gb karanne na. dan balapan last year eke 25 GB tibuna eka 2014 idala 35 GB kara. anit eka slt ekata wada hoda wena connection lankawe na. tiyenawanam mokada slt ekata bana bana inne, slt eken ayin wela wena ekakata yanna puluwan ne godak ayata.
uba wada karana hati ube thread eka kiyawapu onema ekek ta terenawa. uba pollak tiyala tiyenne. mama ganne minissunge patta tamai. eet uba wage polu tiyana ewunge patta ganne na. government eke waradi one taram tiyenawa tamai, namut polu tiyana eka anumatha karanna ba. anit eka uba pollak tiyala tiyenne uba pawichchi karapu ewata. uba gewiya yutu deyak tamai pahara harala tiyenne.
anit eka ubata internet connection eka ayit denne na un uba gewanakan. pollak tiyala line eka kapuwama mona company ekak wat uba gewanakan connection eka denne na.
Last edited:


මේවා නිකන් බොරුවට වාද කරලා වැඩක් නැහැ බන්.. හොද රජයක් අවනම් ඇති.. ඒකට අපි මොළේ පවිච්චි කරලා වැඩ කලානම් හරි..



. ඊට පස්සෙ සති 2ක් විතර අවුල් ගිහින් තිබ්බ ADSL නැහැ
. 10 පාරක් විතර කියල හදා ගත්ත. ඊට පස්සෙත් මාස ගානක් තිස්සෙ කැඩෙනව හදනව ඉවරයක් නැහැ

. අන්තිමට බැරිම තැන connection එක disconnect කරන්න කියල බිල් ටික ඔක්කොම ගෙවල දැම්ම. Rs.15,000ක් ගෙව්ව. පස්සෙ connection 1 disconnect කරන්න බැහැ කිව්ව. connection එක වෙන කෙනෙක්ගෙ නමට තිබ්බ හින්ද. අන්තිමට තව කීයක්ද ගෙවල අපේ නමට හරවල disconnect කලා. මාස ගානක් ගියාට පස්සෙ ආයෙ බිලක් ආව කලින් මාස වලටත් එක්ක. කෝල් කලහම කියනව disconnect කරල නැහැලු. ආයෙත් තව 5,000ක් විතර ගෙවල disconnect කලෙ