Software Engineer Career

SimonRiley

Well-known member
  • Jan 15, 2017
    2,179
    747
    113
    Colombo
    Software engineer kenekta lankawe industry eke di Hardware part eka gana loku danumak oneda?
    Gates and Circuitry wage?
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    Gates nam basic ne nodanna aya nathi tharam . afaik Circuitry etc ona naha eth advantage ekak wewi samahara company waladi interview
    bump
     

    SimonRiley

    Well-known member
  • Jan 15, 2017
    2,179
    747
    113
    Colombo
    Gates nam basic ne nodanna aya nathi tharam . afaik Circuitry etc ona naha eth advantage ekak wewi samahara company waladi interview
    bump

    mama software karala thiyanawa bn: mehemayi self learn karala thiyenne : eth me hardware parts wala samahara ewa therun gannaba bn:
     

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    IOT internet of things ardino programming embbed systems wage yanawanam hardware knowledge eka oni nati nam SE karanna oni wenne ne machan