Solar එකක් ඉන්වෙස්ට් plan එකක් විදිහට කරන එකේ වාසි අවාසි 2025

Rick Sanchezz

Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    loan ekak dala karanawa nam set wena poliyath ekka compare karala balapan. investmant ekak widihata nam, 27 rate eken unath capacity eka loku wena taramata ROI eka 4 - 4 1/2 years walin wage cover kara ganna puluwan. 27ta wada adu unoth nam wedak ne. ea unata Rs. wala depreciation ekat balanna wenawa hariyatama balanawa nam.
     
    • Love
    Reactions: hacker T

    hacker T

    Well-known member
  • Aug 4, 2013
    16,749
    2,759
    113
    මේ ඉර හද යට
    loan ekak dala karanawa nam set wena poliyath ekka compare karala balapan. investmant ekak widihata nam, 27 rate eken unath capacity eka loku wena taramata ROI eka 4 - 4 1/2 years walin wage cover kara ganna puluwan. 27ta wada adu unoth nam wedak ne. ea unata Rs. wala depreciation ekat balanna wenawa hariyatama balanawa nam.
    Thank you So Much
     
    • Like
    Reactions: Rick Sanchezz

    virantha

    Well-known member
  • Feb 28, 2007
    343
    330
    63
    dan rate ekka loan dala 5kW karana eka padui, auma 20kW ekak wath gahanawa nam thama dan laaba.
    habai balann area eka usage eka thiyanawada kiyala echchara, naththan over voltage gihin off wenawa, ethakota production 0
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,709
    8,458
    113
    gahawanam 20Kw + gahanna. dan panel godak adu eke aduwata karaganna puluwan. ROI ekata nam 3-4 years yanawa. Ita passe 6 years profits. But hariyatama 10Yrs walin inverter eka replace karanna unoth ekata thawa ganak yanawa. side income ekak widiyata hodai
     
    • Like
    Reactions: vali aththa

    cd4ever

    Well-known member
  • Jan 5, 2008
    3,178
    318
    83
    home
    dan rate ekka loan dala 5kW karana eka padui, auma 20kW ekak wath gahanawa nam thama dan laaba.
    habai balann area eka usage eka thiyanawada kiyala echchara, naththan over voltage gihin off wenawa, ethakota production 0
    dan ganam kohomaada? bill eka 11,000-13000 wage enawanam 5kw-7kw giyama athi neda.
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,010
    18,924
    113
    ගහනව නම් 40ක් වත් ගහාම්. මෝගේජ් නැතුව අවුරුදු පහකට 11.5% rate එකෙන් ෆුල් ලෝන් එකක් එක්ක දාල දෙන්නම්.

    ලෝන් එක ගෙවිල පොඩි ගානක් ඒවි අවුරුදු පහ යනකන්. generation අඩුම මාස වල පොඩ්ඩක් අමාරු වේවි
     
    • Like
    Reactions: vali aththa

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,709
    8,458
    113
    ගහනව නම් 40ක් වත් ගහාම්. මෝගේජ් නැතුව අවුරුදු පහකට 11.5% rate එකෙන් ෆුල් ලෝන් එකක් එක්ක දාල දෙන්නම්.

    ලෝන් එක ගෙවිල පොඩි ගානක් ඒවි අවුරුදු පහ යනකන්. generation අඩුම මාස වල පොඩ්ඩක් අමාරු වේවි
    hoda wahalak tiye nam meka thami hodama ROI 3 Yrs.
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,709
    8,458
    113
    4-5milion
    roof eka anuwa wenas ( 2200-2500sqft)
    75 panels
    3 phase nam change karaganna puluwan.
     

    BODHIEE

    Active member
  • Nov 23, 2023
    157
    204
    43
    20 KW වත් අවම installation එකකට යන්න. 27 රේට් එකත් අඩු උනොත් නන් පාඩුයි.