SOLAR POWER

Sri_Sampath

Well-known member
  • Jan 26, 2010
    14,744
    12,771
    113
    SOLAR POWER SYSTEM (2KV) EKAK LABETA GANNA THENAK KAURUHARI DANNAVADA?
    යකෝ ලක්ශ7ක් දීලා ඕක ගන්නෙ නැතුව
    ලක්ශ 7 fd දැම්මම මාසෙකට 10000ක් විතර පොලිය හම්බෙනව් ... ඒකෙන් බිල ගෙවපන්

    එතකොට ලක්ශ 7 ත් ඉතුරුයි....:lol::lol::lol:
     

    maraputha

    Member
    Dec 23, 2014
    3,720
    409
    0
    පිටකා‍ෙටුව‍ෙ 1 වන හරස් වීදිය‍ෙ තියෙනවා. තැන මතක නෑ.
    මහජන බැංකුව ඉස්සරහ, අැතුළට තියෙන ෂොප් වල බලන්න.
     

    mudrana

    Member
    Jan 29, 2007
    16,995
    1,313
    0
    50හෙ පන්තියේ
    යකෝ ලක්ශ7ක් දීලා ඕක ගන්නෙ නැතුව
    ලක්ශ 7 fd දැම්මම මාසෙකට 10000ක් විතර පොලිය හම්බෙනව් ... ඒකෙන් බිල ගෙවපන්

    එතකොට ලක්ශ 7 ත් ඉතුරුයි....:lol::lol::lol:

    koi bankuwe da ohoma poliyak denne. dan FD rate eka bahala wadima unoth 8-9% PA ganna puluwan

    9% unoth Auvrudatama Rs. 63,000/- (vall poliya hinda thawa tikak wedi wei)

    maasete 5250/-
     

    Madz619

    Member
    Jan 17, 2010
    1,503
    118
    0
    right behind you
    machan 2Kw system with 8 panels. Rs 6,25000 .

    7 years warranty for the inverter

    10 year product warranty for the panels.

    25 years performance warranty for the panels.
     
    Last edited:

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    2 Kilo Volts ? :shocked: :shocked:
    ට්‍රාන්ස්ෆෝමරයක් හරහා යවල හදාගනිං :shocked: :shocked:
    ඒත් මොකටද බං එච්චර වෝල්ටේජ් එකක් :shocked: :shocked:
    උඹලෑ ගෙදර කිලෝමීටරයක්වත් දිග වයර් අදිනවද බං :shocked: :shocked:
     

    Madz619

    Member
    Jan 17, 2010
    1,503
    118
    0
    right behind you
    2 Kilo Volts ? :shocked: :shocked:
    ට්‍රාන්ස්ෆෝමරයක් හරහා යවල හදාගනිං :shocked: :shocked:
    ඒත් මොකටද බං එච්චර වෝල්ටේජ් එකක් :shocked: :shocked:
    උඹලෑ ගෙදර කිලෝමීටරයක්වත් දිග වයර් අදිනවද බං :shocked: :shocked:

    Lol KW bung
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    :nerd: :nerd:
    :no: :no:
    නෑ ඌ කියල තියෙන්නෙ කිලෝ වෝල්ට් කියල :eek: :eek:
    මට පේන්නෙ 24/7 තියෙන විදුලි වැටක් ගහන්න මූ හදන්නෙ :shocked: :shocked:

    avatar548558_6.gif
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    :nerd: :nerd:
    :no: :no:
    නෑ ඌ කියල තියෙන්නෙ කිලෝ වෝල්ට් කියල :eek: :eek:
    මට පේන්නෙ 24/7 තියෙන විදුලි වැටක් ගහන්න මූ හදන්නෙ :shocked: :shocked:
    සොම්බිලගෙන් බෙරෙන්නහ් වෙන්නහ් ඇති ......
     

    Sri_Sampath

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    14,744
    12,771
    113
    koi bankuwe da ohoma poliyak denne. dan FD rate eka bahala wadima unoth 8-9% PA ganna puluwan

    9% unoth Auvrudatama Rs. 63,000/- (vall poliya hinda thawa tikak wedi wei)

    maasete 5250/-
    මචන් boc එකේ රන් උල්පත කියලා saving එකකටත් පහුගිය ටිකේ මගේ 20lks වලට මාසෙට 12000/= වගේ තිබුනනේ.. මන් හිතුවෙ fd වල ඊට වඩා හම්බෙනව කියලා...

    අනේ මන්ද බන් දැන් බිල ඉතින් 6000 ක් උනත් ඉතින් පොලියෙන් බිල ගෙවන එක ලාබනේ..
    අර ලක්ශ 7ක් උනත් ඒක ඉතුරුනෙ:dull::dull:
     

    Rukaef

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    7,637
    846
    113
    ●● මාරවිල ●●
    පිටකා‍ෙටුව‍ෙ 1 වන හරස් වීදිය‍ෙ තියෙනවා. තැන මතක නෑ.
    මහජන බැංකුව ඉස්සරහ, අැතුළට තියෙන ෂොප් වල බලන්න.

    ඔව් ඔව් මචෝ.
    1වෙනි හරස් විදියෙ තිබ්බ තමයි තැනක්.