johnferna678

Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,420
    6,893
    113
    වින්ටර් ෆොල්
    මන් ebay එකේ seller කෙනෙක් ගෙන් pubg එක ගත්තා 19$ ගානකට, මිනිහා මට අලුත් steam account එකකුයි email එකයි password එකයි එව්වා , මන් පස්සේ steam account එකේ password email phone no ඔක්කොමමගේ ඒවා දාගත්ත .ඊයේ දවසෙම අවුලක් නැතිව game එක ගැහුවා අද දවල් steam එකේ warning එකක් අවා . This account has been locked by its owner කියලා (පහල විදියට )

    alert2_by_grzes4000-dbnhx50.png


    මන් මේ සින් එක උට කිව්වම උ මට code එකක් එව්වා එකෙන් recover කරගන්න කියලා , එහෙම කරාම වැඩේ හරි ගියා . මූ scammer කෙනෙක්ද බන් ? තව ඉස්සරහට අයෙ account එක lock කරයිද දන් නෑ , අනික මන් password email ඔක්කොම මාරු කරලා තියෙද්දී උ කොහොමද account එක එහෙම lock කරන්නේ ? මන් return එකක් ඉල්ලන්නද ??
     

    johnferna678

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,420
    6,893
    113
    වින්ටර් ෆොල්
    පොර මට msg එකක් දාලා තිබ්බා උ කියනවා උ ගාව පලවෙනි email එකයි game activation key එකයි උ ලගලු තියෙන්නේ ebay එකේ ඉන්න චාටර් පොරවල් ගෙන් බේරෙන්නලු එහෙම තියන් ඉන්නේ , උ කියනවා අවුලක් තියෙනවා නම් කියන්නලු refund එක දෙන්නන්ලු,

    I sell not 1 or 10 accounts, but a lot more. So if you will have any issues in future-you can just let me know and I will help. Just for understanding - I know the key, which PUBG was activated and also know the origin email address (@bk.ru). That info that I have just for blocking the account. If you know there are a lot of fraud users here and I have refunds from Paypal. So I need a chance to block accounts if it is needed. But if everything is ok with you, just don't worry and play for your fun :)
     

    MetalGi

    Active member
  • Oct 17, 2007
    151
    37
    28
    Oya steam account eke email password maru kara kiwwa ne? Mobile authenticator ekak setup karagaththa da?
     

    MetalGi

    Active member
  • Oct 17, 2007
    151
    37
    28
    Ow phone ekata app ekak daanna oney... Eka setup karaganna. Ethakota phone eka nathuwa katawath login, block, trade mukuth karanna ba e account eken
     

    samsri

    Well-known member
  • May 15, 2018
    3,173
    2,411
    113
    Dota 2 Account ekak tye vikunala deepanko. Items baragaanak set pitin tye hambechca,
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    Dota 2 Account ekak tye vikunala deepanko. Items baragaanak set pitin tye hambechca,

    dota sri lanka fb grp eke dapan
    btw scammers la innawa steam eke lankawe balagena karapan salli ehema
    ehema case welath thibba dota cs go steam item sell karaddi lankawe
     

    RiFTeR

    Well-known member
  • Dec 9, 2015
    2,552
    429
    83
    Aashikland !!!
    ane yako ai uba $10 wasiyata ohoma acc ekak gatte. u ehema kiyanawa kiyanne ubata account eke full ownership eka na kiyana ekane.
    godak welawata ohoma eun karanne ekama acc eka keepa denekta wikunanawa. singleplayer crack awilla nathi game walatanam oka aulak na offline mode daala tiyaganna puluwan nisa. eth pubg walata ehema wadak nane.
    anika acc ekata uba log wela iddi wena region ekakin ekek log wena scene wage unoth acc eka ban wenawa. .ru email ekak kiyanne oka russina region ekak. russian pricing wenas normal pricing walata wada. unta pubg $30 wenne na mama danna tharamin.

    hodama de uba refund ekak aran ube acc ekata pubg ganin.
     

    johnferna678

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,420
    6,893
    113
    වින්ටර් ෆොල්
    ane yako ai uba $10 wasiyata ohoma acc ekak gatte. u ehema kiyanawa kiyanne ubata account eke full ownership eka na kiyana ekane.
    godak welawata ohoma eun karanne ekama acc eka keepa denekta wikunanawa. singleplayer crack awilla nathi game walatanam oka aulak na offline mode daala tiyaganna puluwan nisa. eth pubg walata ehema wadak nane.
    anika acc ekata uba log wela iddi wena region ekakin ekek log wena scene wage unoth acc eka ban wenawa. .ru email ekak kiyanne oka russina region ekak. russian pricing wenas normal pricing walata wada. unta pubg $30 wenne na mama danna tharamin.

    hodama de uba refund ekak aran ube acc ekata pubg ganin.


    මු එහෙම SCAMMER කෙනෙක් නම් කොහොමද බන් මුගේ EBAY RATING 96% ගානක් තියෙන්නේ ??