Stranger things වල budget එක දෙවනි Lord of the rings වලට විතරයි

earthling

Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    Breaking Bad පවා Unrealistic එහෙම බොළුවොත්. මම බලන්නෙ Acting හොඳනම් කම්මැලි නැත්තම් Cenematography, Plot එක විතරයි. Fantasy එකකට ඕනෑවට වඩා Logics දැම්මොත් බලන්න වෙන්නෙ නෑ.
    Balapan Chernobyl.. HBO Max mini series ekak.. Realistic nam realistic (y)

     

    Cee7

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    3,278
    1,578
    113
    LK
    Stranger Things eke 001 ge costume eka meetawadaa hondata design karanna thibba.
    u nikan bag ekaka bahala wage inne. :lol: kochchara Effects use karath eyes costume eke separate wela penawa nikamma.
     
    • Wow
    Reactions: B.Chat

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    Math baluva.. man kiyanne storyline eka aul kiyama.. ratings vadi venna main reason eka Millie thamai ithin. Balapanko ekita gevala thiyena salary eka search karala


    mama unrealistic kivve science fiction fantacy nemei. Harry potter unrealistic nane. Eva unath aththa vage thiyenna oni. Stranger things vala unrealistic kivve
    1)Russia un Americave polava yata secret base ekak hadana eka
    2)podi un tikak a base ekata gemak nathuva ringana eka
    3) Erica ehema Russian base eka athule gon joke dana eka vage eva
    4) Me sare apu episode deken vahana hatharakin avith podi velavakin underground base ekak gemak nathuva allanava..
    A vage thava godak than thiyenava 😂
    ------ Post added on Jul 3, 2022 at 9:44 AM
    Ow itin ehema hituwoth num hena gon storyline ekak. Meke focus karala thiyenne realistic widiyata newei ekai. Anika target audience ekata set wage. Kohomath Meka military or war film ekak newei hinda e wage serious shoot ganna yanne nAtuwa ati
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    mul season eka hit une godak ma acting nisa tamai, story ya kese wethath, show eke 80s aesthetics nam supiriyata tiyano, ekath hit wenna eka hetuwak wennati, tawa show eke soundtrack ekath supiri. story ekak widihata mata allala giye season 4 eke mul episode 4 wage tama, horror element eka dela tiyano supiriyata ma, etanin passe itin typical stranger things feeling ekak inne, ituru episode tika baladdi
    Ov bn army ekakata bari eka podi un dust bin vala piyan aran fight karanna hadanava dakkama joke ekak vage 😂😂

    Ow itin ehema hituwoth num hena gon storyline ekak. Meke focus karala thiyenne realistic widiyata newei ekai. Anika target audience ekata set wage. Kohomath Meka military or war film ekak newei hinda e wage serious shoot ganna yanne nAtuwa ati
    comedy type ekata vatenava ehema unama
    ------ Post added on Jul 3, 2022 at 10:51 AM
     
    • Haha
    Reactions: B.Chat

    chinthi123

    Well-known member
  • Dec 26, 2009
    1,458
    661
    113
    planet earth
    Stranger Things eke 001 ge costume eka meetawadaa hondata design karanna thibba.
    u nikan bag ekaka bahala wage inne. :lol: kochchara Effects use karath eyes costume eke separate wela penawa nikamma.
    Yeah, he should have been scarier. As far as I know, they used minimal CGI for his costume.

    Ov bn army ekakata bari eka podi un dust bin vala piyan aran fight karanna hadanava dakkama joke ekak vage 😂😂


    comedy type ekata vatenava ehema unama
    ------ Post added on Jul 3, 2022 at 10:51 AM
    Yes more realistically, if Army has discovered that there is a parallel dimension breach in hawkings, they should have 24-hour surveillance and maybe a military base in the town. But this show is very entertaining though. That is what matters in the end.
    ------ Post added on Jul 3, 2022 at 1:53 PM

    Same..Band Of Brothers thamai man balapu realisticma War series eka (y) . Spielberg produced... On Par with Saving Private Ryan when it comes to showing realistic battles..pattama series ekak...Rome was also pretty good


    Yeah, I like the fact that in Rome, they added their own storylines without damaging the historical facts.
    ------ Post added on Jul 3, 2022 at 1:55 PM