Balapan Chernobyl.. HBO Max mini series ekak.. Realistic nam realisticBreaking Bad පවා Unrealistic එහෙම බොළුවොත්. මම බලන්නෙ Acting හොඳනම් කම්මැලි නැත්තම් Cenematography, Plot එක විතරයි. Fantasy එකකට ඕනෑවට වඩා Logics දැම්මොත් බලන්න වෙන්නෙ නෑ.
Balapan Chernobyl.. HBO Max mini series ekak.. Realistic nam realisticBreaking Bad පවා Unrealistic එහෙම බොළුවොත්. මම බලන්නෙ Acting හොඳනම් කම්මැලි නැත්තම් Cenematography, Plot එක විතරයි. Fantasy එකකට ඕනෑවට වඩා Logics දැම්මොත් බලන්න වෙන්නෙ නෑ.
Balapan Chernobyl.. HBO Max mini series ekak.. Realistic nam realistic
Balapan Chernobyl.. HBO Max mini series ekak.. Realistic nam realistic
Balapan Chernobyl.. HBO Max mini series ekak.. Realistic nam realistic
Same..Band Of Brothers thamai man balapu realisticma War series ekaYeah this is nicely done and the other one is band of brothers. Also I like the TV series Rome
Ow itin ehema hituwoth num hena gon storyline ekak. Meke focus karala thiyenne realistic widiyata newei ekai. Anika target audience ekata set wage. Kohomath Meka military or war film ekak newei hinda e wage serious shoot ganna yanne nAtuwa atiMath baluva.. man kiyanne storyline eka aul kiyama.. ratings vadi venna main reason eka Millie thamai ithin. Balapanko ekita gevala thiyena salary eka search karala
mama unrealistic kivve science fiction fantacy nemei. Harry potter unrealistic nane. Eva unath aththa vage thiyenna oni. Stranger things vala unrealistic kivve
1)Russia un Americave polava yata secret base ekak hadana eka
2)podi un tikak a base ekata gemak nathuva ringana eka
3) Erica ehema Russian base eka athule gon joke dana eka vage eva
4) Me sare apu episode deken vahana hatharakin avith podi velavakin underground base ekak gemak nathuva allanava..
A vage thava godak than thiyenava
------ Post added on Jul 3, 2022 at 9:44 AM
Balapan Chernobyl.. HBO Max mini series ekak.. Realistic nam realistic
Cost 10-15 million per epiYou have to consider inflation as well. I wonder where Game of Thrones is in that list.
Ov bn army ekakata bari eka podi un dust bin vala piyan aran fight karanna hadanava dakkama joke ekak vagemul season eka hit une godak ma acting nisa tamai, story ya kese wethath, show eke 80s aesthetics nam supiriyata tiyano, ekath hit wenna eka hetuwak wennati, tawa show eke soundtrack ekath supiri. story ekak widihata mata allala giye season 4 eke mul episode 4 wage tama, horror element eka dela tiyano supiriyata ma, etanin passe itin typical stranger things feeling ekak inne, ituru episode tika baladdi
comedy type ekata vatenava ehema unamaOw itin ehema hituwoth num hena gon storyline ekak. Meke focus karala thiyenne realistic widiyata newei ekai. Anika target audience ekata set wage. Kohomath Meka military or war film ekak newei hinda e wage serious shoot ganna yanne nAtuwa ati
Appooo meyala spoil karanawa ne itinOv bn army ekakata bari eka podi un dust bin vala piyan aran fight karanna hadanava dakkama joke ekak vage![]()
Yeah, he should have been scarier. As far as I know, they used minimal CGI for his costume.Stranger Things eke 001 ge costume eka meetawadaa hondata design karanna thibba.
u nikan bag ekaka bahala wage inne.kochchara Effects use karath eyes costume eke separate wela penawa nikamma.
Yes more realistically, if Army has discovered that there is a parallel dimension breach in hawkings, they should have 24-hour surveillance and maybe a military base in the town. But this show is very entertaining though. That is what matters in the end.Ov bn army ekakata bari eka podi un dust bin vala piyan aran fight karanna hadanava dakkama joke ekak vage
comedy type ekata vatenava ehema unama
------ Post added on Jul 3, 2022 at 10:51 AM
Same..Band Of Brothers thamai man balapu realisticma War series eka. Spielberg produced... On Par with Saving Private Ryan when it comes to showing realistic battles..pattama series ekak...Rome was also pretty good
yeah, that shit will crash and burnWoke of the rings![]()
