Stretched™ by Mr. Cockzilla 😍 Movie villain ලාගෙ අ‍ාභාෂය සහිත මගෙ අලුත්ම MO/Calling card එක

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,031
    2
    15,774
    113
    හායි මචන්ලා, අදත් වැදගත් දෙයක් අරගෙන අ‍ාවා. 😜

    උඹලා දන්නවානෙ ඉතින් cockzilla අයියගෙ effect එක චූටි එ‍්වාට සෑහෙන්න දැනෙනවා. දැනෙනවා කියන්නෙ ඉතින් දවස් කීපයකට සම්පූර්ණයෙන්ම රීබෝර් වෙනවා.

    ඉතින් මම හිතුවා මගෙ වැඩේ ටිකක් characteristic විදිහට කරන්න. එ‍්කට මම අ‍ාභාෂය ගන්නෙ movie villain ලාගෙන්. එයාලා මොකක් හරි අපරාධයක් කරලා, කරේ මම කියලා පෙන්නන්න මොකක් හරි සලකුණක් ඉතිරි කරලා යනවනෙ. (Modus Operandy / Calling Card) මේකත් එහෙම වැඩක්. මීට පස්සෙ කැමති හැමෝගෙන්ම මෙහෙම එකක් ගන්නයි බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ.

    මොකක්ද කියලා ලොකුවට කියන්න ඕන නෑ. හැබැයි ඉතින් පැහැදිලිව පේන වෙනසක් සිද්ධ වෙනවා. Branding එකේම කොටසක් විදිහට එ‍්ක පාවිච්චි කරලා මේ වගේ තව සෙට් එකක් හදා ගන්නයි ඉන්නෙ. 😜

    කැමති අයට පුළුවන් පහළ QR Code එකෙන් සීන් එක බලා ගන්න. Scan කරන්න අකමැති අය ඕක ටයිප් කරලා ගියත් හරි. Simple o සහ කැපිටල් O අතර වෙනස නිසා තමයි link එක එහෙම හැදුවෙ. නැව් ගියාට මුහුදෙ පාර හිටින් නෑ කියන කතාව බොරුවක් කියලා පෙනෙයි. මේ නැව ගියාම මුහුදෙත් පාර හිටිනවා ඉතින්. 🤣🤭🍆🍆🍆

    P. S. @yasith කාරයා මේකත් අ‍ැවිත් block කරහන්කො. 🤣🤣🤭

     

    ElaBaba

    Well-known member
  • Jun 8, 2018
    7,225
    10,889
    113
    NWP
    අපි නොදකින ඒ් යෝනිය......
    ඔබට හැකිය (live) දකින්න....🎹🎷🎼🎶
     
    • Haha
    Reactions: Galvatron

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    girl-talks-naughty.gif
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,031
    2
    15,774
    113
    • Dislike
    Reactions: Quick_Silver

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,067
    113
    සේදවත්ත
    Bump.


    ලොක්කා මගෙ fit එකනේ. නැද්ද @Don GasCan
    ------ Post added on Mar 11, 2023 at 10:46 AM
    වෙන්න ඇති රනිල් කොක්ස් වලට ආසයි කියල නම් ඉතින් ප්‍රසිද්ද රහසක නේ . උබ යාලුවෙක් වෙන්න පුලුවන් හැකියාව වැඩී
     
    • Haha
    Reactions: Black_Adam

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,031
    2
    15,774
    113
    වෙන්න ඇති රනිල් කොක්ස් වලට ආසයි කියල නම් ඉතින් ප්‍රසිද්ද රහසක නේ . උබ යාලුවෙක් වෙන්න පුලුවන් හැකියාව වැඩී
    එහෙම මගුලක් නෙවෙයි. මමනෙ පොරව පුටුවෙ වාඩි කරලා විශ්වාසය දුන්නෙ. 😊
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,067
    113
    සේදවත්ත
    එහෙම මගුලක් නෙවෙයි. මමනෙ පොරව පුටුවෙ වාඩි කරලා විශ්වාසය දුන්නෙ. 😊
    මගුල ඌ විශ්වාසය දිනාගන්න එකදාස් නමසිය බර ගනන් වල ඉදන් නොවිදිනා දුක් විදලා අන්තිමට මහින්ද මහත්ත ඒ විශ්වාසය දුන්නා . උබ .... උබ ඇදපොලු කැඩෙනකම් හති දාගෙන දඩිය පෙරාගෙන උකලා විශ්වාසය දෙන්න බලනවා
     

    Black_Adam

    Well-known member
  • May 29, 2016
    483
    456
    63
    Elakiriyata witharak pora una dial ekak :rofl: :rofl:

    View attachment 199534

    එහෙම මගුලක් නෙවෙයි. මමනෙ පොරව පුටුවෙ වාඩි කරලා විශ්වාසය දුන්නෙ. 😊
    Uba nidagannawa wadi ban. Monada ice da heroin da? Bonne na kiwwane?
    ------ Post added on Mar 11, 2023 at 11:22 AM

    වෙන්න ඇති රනිල් කොක්ස් වලට ආසයි කියල නම් ඉතින් ප්‍රසිද්ද රහසක නේ . උබ යාලුවෙක් වෙන්න පුලුවන් හැකියාව වැඩී
    Paw oi mu 😂
    ------ Post added on Mar 11, 2023 at 11:22 AM
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,031
    2
    15,774
    113
    මගුල ඌ විශ්වාසය දිනාගන්න එකදාස් නමසිය බර ගනන් වල ඉදන් නොවිදිනා දුක් විදලා අන්තිමට මහින්ද මහත්ත ඒ විශ්වාසය දුන්නා . උබ .... උබ ඇදපොලු කැඩෙනකම් හති දාගෙන දඩිය පෙරාගෙන උකලා විශ්වාසය දෙන්න බලනවා

    උඹට දෙක පැටලිලා. ලොක්කා එක්දාස් නමසිය බර ගණන්වල ඉඳලා ට්‍රයි කරාට කවදාවත් හරියට යමක් කරගන්න වුණේ නෑ. පක්ෂය පවා අඩියටම වැටුණා. ඉන්ද්‍රජිත්ගෙ විශ්වාසෙ හම්බුණා විතරයි දැන් ජනාධිපති. ඕවා උඹලා විශ්වාස කරන් නෑ කියල දන්න නිසාම තමයි බය නැතිව එළිපිට කියන්නෙ. Hiding in plain sight. 😌

    තාමත් ෂුවර් නැත්තම් මම ඔය කාලෙ දාපු thread ටික බලලා හිටපන්. එතකොට යථාර්ථය අවබෝධ වෙයි. ❤️
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,067
    113
    සේදවත්ත
    උඹට දෙක පැටලිලා. ලොක්කා එක්දාස් නමසිය බර ගණන්වල ඉඳලා ට්‍රයි කරාට කවදාවත් හරියට යමක් කරගන්න වුණේ නෑ. පක්ෂය පවා අඩියටම වැටුණා. ඉන්ද්‍රජිත්ගෙ විශ්වාසෙ හම්බුණා විතරයි දැන් ජනාධිපති. ඕවා උඹලා විශ්වාස කරන් නෑ කියල දන්න නිසාම තමයි බය නැතිව එළිපිට කියන්නෙ. Hiding in plain sight. 😌

    තාමත් ෂුවර් නැත්තම් මම ඔය කාලෙ දාපු thread ටික බලලා හිටපන්. එතකොට යථාර්ථය අවබෝධ වෙයි. ❤️
    උබ කරපු පම්කක් නෑ , මහින්ද මහත්තයා රනිල්ට කරා , රනිල් මහත්තය මහින්දට කරා . ඔය දෙන්නටම අනුර කරා .


    උබ එතකොට අප්පගේ වම් ඇටේ හිටියෙ