හායි මචන්ලා, අදත් වැදගත් දෙයක් අරගෙන අාවා. 
උඹලා දන්නවානෙ ඉතින් cockzilla අයියගෙ effect එක චූටි එ්වාට සෑහෙන්න දැනෙනවා. දැනෙනවා කියන්නෙ ඉතින් දවස් කීපයකට සම්පූර්ණයෙන්ම රීබෝර් වෙනවා.
ඉතින් මම හිතුවා මගෙ වැඩේ ටිකක් characteristic විදිහට කරන්න. එ්කට මම අාභාෂය ගන්නෙ movie villain ලාගෙන්. එයාලා මොකක් හරි අපරාධයක් කරලා, කරේ මම කියලා පෙන්නන්න මොකක් හරි සලකුණක් ඉතිරි කරලා යනවනෙ. (Modus Operandy / Calling Card) මේකත් එහෙම වැඩක්. මීට පස්සෙ කැමති හැමෝගෙන්ම මෙහෙම එකක් ගන්නයි බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ.
මොකක්ද කියලා ලොකුවට කියන්න ඕන නෑ. හැබැයි ඉතින් පැහැදිලිව පේන වෙනසක් සිද්ධ වෙනවා. Branding එකේම කොටසක් විදිහට එ්ක පාවිච්චි කරලා මේ වගේ තව සෙට් එකක් හදා ගන්නයි ඉන්නෙ.
කැමති අයට පුළුවන් පහළ QR Code එකෙන් සීන් එක බලා ගන්න. Scan කරන්න අකමැති අය ඕක ටයිප් කරලා ගියත් හරි. Simple o සහ කැපිටල් O අතර වෙනස නිසා තමයි link එක එහෙම හැදුවෙ. නැව් ගියාට මුහුදෙ පාර හිටින් නෑ කියන කතාව බොරුවක් කියලා පෙනෙයි. මේ නැව ගියාම මුහුදෙත් පාර හිටිනවා ඉතින්.




P. S. @yasith කාරයා මේකත් අැවිත් block කරහන්කො.


උඹලා දන්නවානෙ ඉතින් cockzilla අයියගෙ effect එක චූටි එ්වාට සෑහෙන්න දැනෙනවා. දැනෙනවා කියන්නෙ ඉතින් දවස් කීපයකට සම්පූර්ණයෙන්ම රීබෝර් වෙනවා.
ඉතින් මම හිතුවා මගෙ වැඩේ ටිකක් characteristic විදිහට කරන්න. එ්කට මම අාභාෂය ගන්නෙ movie villain ලාගෙන්. එයාලා මොකක් හරි අපරාධයක් කරලා, කරේ මම කියලා පෙන්නන්න මොකක් හරි සලකුණක් ඉතිරි කරලා යනවනෙ. (Modus Operandy / Calling Card) මේකත් එහෙම වැඩක්. මීට පස්සෙ කැමති හැමෝගෙන්ම මෙහෙම එකක් ගන්නයි බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ.
මොකක්ද කියලා ලොකුවට කියන්න ඕන නෑ. හැබැයි ඉතින් පැහැදිලිව පේන වෙනසක් සිද්ධ වෙනවා. Branding එකේම කොටසක් විදිහට එ්ක පාවිච්චි කරලා මේ වගේ තව සෙට් එකක් හදා ගන්නයි ඉන්නෙ.
කැමති අයට පුළුවන් පහළ QR Code එකෙන් සීන් එක බලා ගන්න. Scan කරන්න අකමැති අය ඕක ටයිප් කරලා ගියත් හරි. Simple o සහ කැපිටල් O අතර වෙනස නිසා තමයි link එක එහෙම හැදුවෙ. නැව් ගියාට මුහුදෙ පාර හිටින් නෑ කියන කතාව බොරුවක් කියලා පෙනෙයි. මේ නැව ගියාම මුහුදෙත් පාර හිටිනවා ඉතින්.
P. S. @yasith කාරයා මේකත් අැවිත් block කරහන්කො.