supermarket වල හමු වන සුරූපි තරුණියන්

DiksonAlex

Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    Pissuda bn genuta help oneda kiyala ahanna.genu asa ne nice guys lata.uba ethaninma vibe eka kill karagena.ekko compliment ekak dipan
    ඒ ඇයි බන්? ගෑණු කැමති කොයි වගේ පිරිමින්ටද එතකොට? උන්ව ගනන් ගන්නැති එවුන්ටද? පොඩ්ඩඩත් තව ඩීටේල්ස් එක්ක විස්තර කරපන්කො. ගෑණුන්ව හැන්ඩ්ල් කරන සසයිකොලොජි එක.
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    jiwithe prashna

    Well-known member
  • Sep 5, 2021
    1,280
    1,074
    113
    එක අතකට ඉන්දරේ හරි. ඌ උගෙ තත්වෙට ගැලපෙන මුඩුක්කු ටයිප් කෑලි තාමා සෙට් කරගන්නෙ. තොපි වගේ බැරි මගුල් පස්සෙ යන්නෙ නෑ. :lol:
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,843
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    ඒ ඇයි බන්? ගෑණු කැමති කොයි වගේ පිරිමින්ටද එතකොට? උන්ව ගනන් ගන්නැති එවුන්ටද? පොඩ්ඩඩත් තව ඩීටේල්ස් එක්ක විස්තර කරපන්කො. ගෑණුන්ව හැන්ඩ්ල් කරන සසයිකොලොජි එක.
    ඇයි දැන් උබ ජැක් ගහන්නෙ නැද්ද ?
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,010
    12,100
    113
    උබෙන් ප්‍රශ්නයක් ඇහුවහම aura, Collective consciousness, religion වගේ මොකක් හරි බයිලයක් ගැන කියල මාරුවෙලා යනවා .
    උබ දන්නවනේ උබේ values මොනවද කියල .
    උස කීයද ? athletic body එකක්ද තියෙන්නේ ? tattoos ගහලද තියෙන්නේ ? මොකද්ද ඇත්තම scene එක ?
    issara nam mu tikak usa habai wadipura mahatha normal fair dial ekak.. dakkama lokuwata ganu set wei kiyala hithenne naha...
    habai mu hondata maintain karala posh line inne, anika spa gihin, ganu ekka indalama eye contact eken unath ganu ekka interact karanna dannawa.. owa thama hethu... mu kiyona oya aura seen ekath yam pramanayak aththa..
    godak kollanta thaniyama inna kale 1 kellek wath naha bandama godak set wena same reason eka..
     
    Last edited:

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    Up
    අද ආපිකෝ එකේ දැක්කා මචන් කෑල්ලක් උබලට කියන්න top notch ඒකි...එකී ඇදන් හිටියේ නිකන් swimming kit එකක් වගේ ඇදුමක් 😋....පල්ලෙහත් open උඩත් open...මාරම ලස්සනයි🥺....පොඩ්ඩක් නැමුනොත් Back side එලියේ😉....ඒ තරම් short ඇදුමක්....උඩ ටික නම් ඉතින් කියලා වැඩක් නෑ.....😋
    ඒකිගේ පස්සෙන්ම ගියා ඒකි යන යන සෙක්ශන් වලටම...ඒකීට ගානක් වත් නෑ...මොකද හැම එකාම බලන්නේ ඒකි දිහා....පස්සේ කැශියර් එකේදී සෙට් උනා මගේ පස්සෙන් හිටියේ....
    යද්දී එකටමයි දෙන්නම Exit උනේ...මාත් ශේප් එකේ පස්සෙන්ම ගියා ඒකිගේ කාර් එක ගාවටම....කාර් එක ලගට ගියාම් පස්සේ, මන් ඇහුවා හෙල්ප් එකක් ඕනේද කියලා.."නෝ තෑන්ක්ස්" කියලා හිනාවක් දාලා ගියා....☹️

    කවදා වත්තල ආපිකෝ එකට ගියත් ඔය වගේ පට්ට කදක් සෙට් වෙනවාමයි....හැබැයි ඒ වෙලාවට ටෝක් කරන්න තේරෙන්නේ නෑ බන්...එක්කෝ උන් හස්බන්ඩ් ලා එක්ක එන්නේ...නැත්තම් සට පට ගාලා බඩු ටික අරන් යනවා....සුපර්මාකට් වල කෑලි එහෙම සෙට් වෙලා තියනවද උබලට? ඔය ගොඩේ කෑලි නෙමෙයි...පොඩ්ඩක් upper standard කෑලි එහෙම...කොහොමද උබලා talk කරන්නේ ඒ වගේ උන්ව....Rich type කෙල්ලොන්ගේ mindset eka kohomada?
    ඔය කෙල්ල සාරියක් ඇදන් ආවොත් මොකද කියන්නේ
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    hrithik roshan wage body ekak hadaganna kotchara kal yanawada ban?steroid oneda?
    Ubata nikan kello set wenawa nam mokatada body ekak?
    Mama nam workout karanne mental health ekatai Badu scene ekatai dekata witharay.
    Ubata oya deka awulak na kiyanawane. Mokatada mahansi wenne?
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    අප්පටසිරි බඩුත් ගහනවද :oo:
    Badu කියන්නේ මම අදහස් කරන්නේ උබලා එදිනෙදා ජීවිතේ හමුවෙන ගැනු.

    උබලා Badu කියලා අදහස් කරන උන්ට මම කියන්නේ wesiyo කියල. Ung ekka mage deal ekak na
     

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,992
    18,662
    113
    34
    Hell




    Badu කියන්නේ මම අදහස් කරන්නේ උබලා එදිනෙදා ජීවිතේ හමුවෙන ගැනු.

    උබලා Badu කියලා අදහස් කරන උන්ට මම කියන්නේ wesiyo කියල. Ung ekka mage deal ekak na

    උබගේ දැක්කම මතක් වෙන්නේම අර remove කරපු thread එක.😆 ඒ කෑල්ල හොදින් ඉන්නවද තාම
    ------ Post added on Oct 14, 2023 at 9:05 AM