AMW eken enne Indian ekada?Mehe unta puke idan pissu.
Japan export model ekai, meheta gennana model ekai same factory eke hadanawa kiyala ewa serama ekama quality level kiyala hithan inne.
Mehe un gahana vangu dannawa nam ganne naha owa mehe un.
Godak vehicle brands wala JDM, Indian kiyala version dekak enne naa ban den. WagonR wala JDM version eka tibbata den hadana Vitara eka, Fronx(taisor) dekama loke kohe gyat Indian made. Wahana deka balapu hetiyem penawa ussapu passayi podi wheels ekka cheap look eka.Mehe unta puke idan pissu.
Japan export model ekai, meheta gennana model ekai same factory eke hadanawa kiyala ewa serama ekama quality level kiyala hithan inne.
Mehe un gahana vangu dannawa nam ganne naha owa mehe un.
Indian made awul kiyala nemei kiyanne.Godak vehicle brands wala JDM, Indian kiyala version dekak enne naa ban den. WagonR wala JDM version eka tibbata den hadana Vitara eka, Fronx(taisor) dekama loke kohe gyat Indian made. Wahana deka balapu hetiyem penawa ussapu passayi podi wheels ekka cheap look eka.
Danna widiyata ow.AMW eken enne Indian ekada?
Vitara, Fronx dekama den indian made ban. Oya wahana dekatama target karanne lankawa, India wage low budget SUV hoyana third world ratawal. Eka nisa un e market ekata set wenna tamai oya wahana tika hadanne. NZ, Australia wage ratawalat economies awul, Chinese competitorsla patta adu ganan walata features wedi SUV market ekata daanawa wage dewal nisa e ratawalat expense wahana wlaata minissu yanawa adui. E nisa Suzuki ekat low budget wahana tika market ekata daala balanna eti.Indian made awul kiyala nemei kiyanne.
Grade equal naha just because they get made in the same factory.
ඇයි Tata Nanoඇල්ටෝ, ත්රීවිල්, අශෝක් ලේලන්ඩ්, ටාටා පදින අපිට මොන සේෆ්ටිද බන්
Danna widiyata ow.
Oka thamai kiyanne. Owata use karana raw materials grades wenas. Same penuma thibbata durability varies.Vitara, Fronx dekama den indian made ban. Oya wahana dekatama target karanne lankawa, India wage low budget SUV hoyana third world ratawal. Eka nisa un e market ekata set wenna tamai oya wahana tika hadanne. NZ, Australia wage ratawalat economies awul, Chinese competitorsla patta adu ganan walata features wedi SUV market ekata daanawa wage dewal nisa e ratawalat expense wahana wlaata minissu yanawa adui. E nisa Suzuki ekat low budget wahana tika market ekata daala balanna eti.
Mama dekala thiyenne nam 1500CC model eka Japan walata export karanawa kiyala India walin.Fronx export or JDM model ekak japan wala assemble karanawada?
Nope, Maruti export these into Japanese market according to their specs. for SL, we are importing the cheapest shittiest version where AMW can increase their profit margin..Fronx export or JDM model ekak japan wala assemble karanawada?
umbata pissuda mitto.. loku factory line eheka eka eka ge customer rquirments walata quality wenas karanna giyoth ewa wenas karannama kochchara cost ekak yanawada.. lankawata yawanne meka kiyala, ekata wenama belt eka.. japan walata meka kiyala ekata wenama belt ekak hadanna unta track na..Mehe unta puke idan pissu.
Japan export model ekai, meheta gennana model ekai same factory eke hadanawa kiyala ewa serama ekama quality level kiyala hithan inne.
Mehe un gahana vangu dannawa nam ganne naha owa mehe un.
no u r wrong.. we have the highest grade.. only thing we dont have is ADAS and 1.5 l normal engine..we get the more powerfull 1000 cc turbo one.. but rest best spec.. nodanna huththawal kiyanna epa banNope, Maruti export these into Japanese market according to their specs. for SL, we are importing the cheapest shittiest version where AMW can increase their profit margin..
lankawata 1000 CC ewanne mehe huthtey tax hinda.. mehe tax gahanne CC walata. ekai. 1500 CC genawatoh 170 wenawa.. why would suzuki wana do that.. , they send us the reliable K10C engine.. jdm suzuki Rs eke thibbeth eka..Oka thamai kiyanne. Owata use karana raw materials grades wenas. Same penuma thibbata durability varies.
Same model numbers nemei kohomath owata use wenne. Japan yanne 1500CC engine ena fronx eka. Meheta enne 1000CC engine eka due to affordability ithin.
Mama kiyanne mekai. Fronx eka mehe market kare same model Japan walata hitan yawanawa, a nisa quality awulak naha kiyala. Habai it's not the whole truth. They may have the same factory as origin. But owata daana care and use karana quality standards wenas. NZ wala safety testing karapu nisai me awula aawe.
Jeevitheta Indian un nam oka test karanne naha mokada unge market eka patta saturated and they can not afford to lose.
Mama dekala thiyenne nam 1500CC model eka Japan walata export karanawa kiyala India walin.
Japan assembly thiyena model ekak gena nam don't know cuddah.
------ Post added on Dec 29, 2025 at 10:21 AM
Apparel wala man weda karapu nisa kiyanne. Obathuma oya gaththu example ekama weradi.umbata pissuda mitto.. loku factory line eheka eka eka ge customer rquirments walata quality wenas karanna giyoth ewa wenas karannama kochchara cost ekak yanawada.. lankawata yawanne meka kiyala, ekata wenama belt eka.. japan walata meka kiyala ekata wenama belt ekak hadanna unta track na..
lankawe victoria secret jangi mahadii.. jancie , kim ta high quality, lankawe sandanita kiyala low qaulity mahanne nah.. lankawe market eka un ganan ganne wath nah.. maseta unge production eka 75000 wage.. apita masemata uparima deela thiyenne 600.. oya 600 wenama hadanna unta puke amaruwada

Lol, Umba ekak gaththada? AMW eke service gana kawara kathada mittoh.. That place operate like a Gov office..
no u r wrong.. we have the highest grade.. only thing we dont have is ADAS and 1.5 l normal engine..we get the more powerfull 1000 cc turbo one.. but rest best spec.. nodanna huththawal kiyanna epa ban
------ Post added on Dec 29, 2025 at 10:28 AM

Apparel wala man weda karapu nisa kiyanne. Obathuma oya gaththu example ekama weradi.
Oka nikan mehen ganna Toblerone ekakui,Middle East ekakui, Europe walin buy karapu ekakui athara thiyena wenasa wage.
Same identical article on the outside. Habai kaddi rasa wenas. Therei kiyala hithanawa
Article ekata fetch karanna puluwan price eka anuwa use karana Raw Materials grades wenas. Not only grades, quality standards also differ.
Example hitapanko same vaahane meheta ewanna kalin dore durability balanna 1000 paarak vahala arinawa kiyala. Meheta wada strict quality thiyena ratakata yawaddi oka check karana frequency eka wadi and use karana materials quality wadi. This comes with a higher prices of course, but those high standard markets can afford those prices.
kari katha kiyala hitha kadanna epa, man mey bubble eheka inne..

Cory cuddahkari katha kiyala hitha kadanna epa, man mey bubble eheka inne..
![]()
![]()

