150,000 ගණන් කරන්න අපේ වලට එන මුලු සල්ලි ඔක්කොම Income කියල ද ගන්නේ බං?
එතකොට දැන් අපි පොඩි පොඩි වැඩ කරල 10,000ක් 20,000ක් සෙට් වුනාමත් ඒකත් Tax එකාට කියල Tax ගෙවන්නෝනෙ ද?
එතකොට දැන් අපි පොඩි පොඩි වැඩ කරල 10,000ක් 20,000ක් සෙට් වුනාමත් ඒකත් Tax එකාට කියල Tax ගෙවන්නෝනෙ ද?