Tinder premium එකෙන් කෑලි සෙට් වෙනවද පෙන්ස්?

handley

Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,306
    10,164
    113
    i used paid tinder kawru hari apita swipe right karama auto match wena(api swipe nokara tibbat) feature eka tiyana tinder gold or something,

    daily new matches awa kello , married genu ehema, fatta kammeli hituna un ekka chat karanna ban, ekale wage chat karnna hitiyenne ne fatta boring wage, ita passe cancel karala demma,
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,650
    67,994
    113
    i used paid tinder kawru hari apita swipe right karama auto match wena(api swipe nokara tibbat) feature eka tiyana tinder gold or something,

    daily new matches awa kello , married genu ehema, fatta kammeli hituna un ekka chat karanna ban, ekale wage chat karnna hitiyenne ne fatta boring wage, ita passe cancel karala demma,
    Chat karannan kerima boring thama.
     
    • Like
    Reactions: lakmal999

    luk3r

    Well-known member
  • Apr 21, 2022
    7,656
    10,237
    113
    Tinder nam monawada. issara Tigo sim service eke thibba chat app ekakinuth kali set una.
    Nokia 1100 phone ekak thibbe a kale.
     
    • Like
    Reactions: cyberartz123

    cyberartz123

    Active member
  • Nov 18, 2008
    294
    91
    28
    Tinder nam monawada. issara Tigo sim service eke thibba chat app ekakinuth kali set una.
    Nokia 1100 phone ekak thibbe a kale.
    Ado sirawatama ban, nokia 1100 eken matat e kale rata wate kali set una eken. kellek mawa hoyan ape gedarat awa kiyahanko. maru ban e kale.
     
    • Haha
    Reactions: luk3r

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    Tinder ඇප් එක ඩවුන්ලෝඩ් කරලා ඩුබායි මැලේසියාව වගේ රටවලදි මම ට්‍රයි කරලා තියනවා..බොරු වැඩක්..සල්ලි ගෙවලා ප්ලැටිනම් එකට අප්ග්‍රේඩ් කරා..ඒත් මැසේජ් යවන්න පුලුවන් සතියට පහයි..දැන් හැමතැනම ටින්ඩර් එකට නෙගටිව් කමෙන්ට්ස් තියෙන්නේ හැමරටකම..දැන් ටින්ඩර් කියන්නේ තනිකරම සල්ලි කඩාගන්න සීන් එකක් කියලා සුද්දොත් බනිනවා..ලන්කාවෙදිනම් ටින්ඩර් වලින් ලොකු ප්‍රයෝජනයක් නෑ..ගොඩක් බඩු තමයි ඉන්නේ ලන්කාවේ..පිටරටකදී නම් නිකම් එලියට බැහැලා..පාක් එකක ශොපින් මෝල් එකක කෙල්ලොන්ට කතාකරානම් ඕනි තරම් සෙට් වෙනවා..ටින්ඩර් ඕනි නෑ..ඔයා ලන්කාවේ කෑලි සෙට් කරගන්නද ටින්ඩර් ගැන අහන්නේ නැත්තම් පිටරටකද..?
    Tinder gewala ganna oneda ban? Free barida talk karanna? Auntylat inawada?
     
    • Haha
    Reactions: Ozone4

    husa

    Well-known member
  • Mar 22, 2008
    1,422
    475
    83
    facebook eka apu kale thama kello set une owayn..eta kalin hi5 kiyana ekeuth lesiyenma kello hoyanna puluwna e kale mewa use karapu un henata adu nisa..dan num demand wadi nisa gode ekak wath hoyanna amaruy
     

    husa

    Well-known member
  • Mar 22, 2008
    1,422
    475
    83
    tinder eken kallak skype call walata witharak set wela thiyenawa..rata hamadama skype audio call ekak aran call fun gannawa. patta wal kellek