Premium one ne pons- normal eken set wenawa- but thowa dekkama ballo bath kanne neTinder premium එකෙන් කෑලි සෙට් වෙනවද පෙන්ස්? ගත්තොත් වැඩක් තියෙයිද?

Premium one ne pons- normal eken set wenawa- but thowa dekkama ballo bath kanne neTinder premium එකෙන් කෑලි සෙට් වෙනවද පෙන්ස්? ගත්තොත් වැඩක් තියෙයිද?

Chat karannan kerima boring thama.i used paid tinder kawru hari apita swipe right karama auto match wena(api swipe nokara tibbat) feature eka tiyana tinder gold or something,
daily new matches awa kello , married genu ehema, fatta kammeli hituna un ekka chat karanna ban, ekale wage chat karnna hitiyenne ne fatta boring wage, ita passe cancel karala demma,
Premium one ne pons- normal eken set wenawa- but thowa dekkama ballo bath kanne ne![]()
Ado sirawatama ban, nokia 1100 eken matat e kale rata wate kali set una eken. kellek mawa hoyan ape gedarat awa kiyahanko. maru ban e kale.Tinder nam monawada. issara Tigo sim service eke thibba chat app ekakinuth kali set una.
Nokia 1100 phone ekak thibbe a kale.
Tinder gewala ganna oneda ban? Free barida talk karanna? Auntylat inawada?Tinder ඇප් එක ඩවුන්ලෝඩ් කරලා ඩුබායි මැලේසියාව වගේ රටවලදි මම ට්රයි කරලා තියනවා..බොරු වැඩක්..සල්ලි ගෙවලා ප්ලැටිනම් එකට අප්ග්රේඩ් කරා..ඒත් මැසේජ් යවන්න පුලුවන් සතියට පහයි..දැන් හැමතැනම ටින්ඩර් එකට නෙගටිව් කමෙන්ට්ස් තියෙන්නේ හැමරටකම..දැන් ටින්ඩර් කියන්නේ තනිකරම සල්ලි කඩාගන්න සීන් එකක් කියලා සුද්දොත් බනිනවා..ලන්කාවෙදිනම් ටින්ඩර් වලින් ලොකු ප්රයෝජනයක් නෑ..ගොඩක් බඩු තමයි ඉන්නේ ලන්කාවේ..පිටරටකදී නම් නිකම් එලියට බැහැලා..පාක් එකක ශොපින් මෝල් එකක කෙල්ලොන්ට කතාකරානම් ඕනි තරම් සෙට් වෙනවා..ටින්ඩර් ඕනි නෑ..ඔයා ලන්කාවේ කෑලි සෙට් කරගන්නද ටින්ඩර් ගැන අහන්නේ නැත්තම් පිටරටකද..?
Ahh umbe amma kiwwada story eka?නෝමල් එක ඕනෙත් නැහැ පොන්ස්.
phone එකේ එන stock calculator ඇප් එකෙනුත් සෙට් වෙනවා.