Toyota 141 විකුණන්න අමාරුද? වරෙල්ලා කතා කරන්න

December

Well-known member
  • Aug 24, 2009
    2,072
    193
    63
    Kaduwela
    රත්තරං;17843563 said:
    හරියට එලවනවනම් 10 කරනවා. මම ගාව තිබ්බ තරමක් තිබ්බේ 141නුයි ටිඩයි (අරන් වික්ක ඒවා ). ඕක පට්ට කාර් එක. තෙල් ගැහුව දිව්ව. ඇක්සියෝ එකේ වගේ CVT ලෙඩත් නෑ. පැට්‍රෝල්ම නෙමේ බන් කාර් කියන්නේ. ඔය කරන ගාන ඇති.

    අපේ උන්ට අවුල් උනාට 141 කියන්නේ ජපන හදපු හොදම කාර් එකක්. ලෝකේ වටේම ඕකට පට්ට මාකට් එකක් තියෙන්නේ

    ඒ්ක තමයි ෙපට්‍රල් ගානත් අඩුවුන ඒෙක් මාත් බැලුෙව තව ටිකක් බලනවා කියලා... හයිබ්‍රිඩ් ඒවත් ගණන් ගියා ෙන් ෙම් අතුරු අයවැයකින්...
     

    December

    Well-known member
  • Aug 24, 2009
    2,072
    193
    63
    Kaduwela
    141 ekay,2002 allion 240 ekay gatthoth mokakada performance hoda and comfortable?

    2002 allion 240 kiyanne patta gahapuwane dan eeta wada 2008 141 honda nadda... mama ahala thiyenawa 141 rear suspension independent na kiyala allion 240 kohomada dan na
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    2002 allion 240 kiyanne patta gahapuwane dan eeta wada 2008 141 honda nadda... mama ahala thiyenawa 141 rear suspension independent na kiyala allion 240 kohomada dan na

    pitipasse suspension independent da kiyala balanne mokatada ban..? umbala car eka aran off road yanawada..? :P:P

    2002 Allion ekakata nan laxa 25 uda dena eka henama aparadayak.....
     

    December

    Well-known member
  • Aug 24, 2009
    2,072
    193
    63
    Kaduwela
    pitipasse suspension independent da kiyala balanne mokatada ban..? umbala car eka aran off road yanawada..? :P:P

    2002 Allion ekakata nan laxa 25 uda dena eka henama aparadayak.....

    lankawe main roads hondata thibunata anith ewa off road wage thama :)
     

    December

    Well-known member
  • Aug 24, 2009
    2,072
    193
    63
    Kaduwela
    ee unath independent suspension one naha ban.. normal suspension hodatama athi onema paraka yanna.

    mama ehema detail danne na ban... but allion 260 eke rear suspension independent kiyanawa neda... mona unath 141 ekata wada allion 260 eka comfortable ekata oka hethuwak neweida
     

    sacred03

    Active member
  • Oct 24, 2010
    237
    100
    43
    මචං Allion/Premio 260 එකක් (2010/2011) එකක් කීයක් වගේ වෙයිද?

    දන්න එකක් තියෙනවනම් සෙට් කරපන්.
     

    shehan12345

    Well-known member
  • Jan 31, 2008
    1,940
    113
    63
    Colombo
    api gawa thiyenne red colur 141 ekak.ape eke 9.2 karanawa colomboth.puluwan tharam rpm eka 2 ta aduwen thiyaganilla .ethaota thama auto thel karanne.:]
     

    sacred03

    Active member
  • Oct 24, 2010
    237
    100
    43
    මචන් , පොඩ්ඩක් ගාන වැඩි උනාට කමක් නෑ. 40-50ක් දුවපු ඒවා..
    අනික මචන් ඔරිගිනල් HID lights ද කියල හොයන්නේ කොහොමද?


    මේකේ CVT ඔයිල් මාරු කරන්නේ 40000 km වලින් නේද?

    මචෝ තව බලන්නේ ඕනේ ඒවා කියනවද premio/allion එකේ ගද්දි.
     

    rskoora

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    3,999
    606
    113
    math 141 akak gannaa balanawa axio nam epa civic akak ganna baluwa hoda condition na wadak na.. mama balanna giya civic owners la kiyanawa toyota akak gannalu wikunanen mama harila awa :P
     

    netsurfer

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    2,979
    1,124
    113
    mamath mekak ganna balanne 2008 ekak dan 33k withra wenawa. 2010 model ekata 40 k illanawa. (1600 CC petrol ekak)
     

    freak88

    Member
    Nov 15, 2008
    12,945
    1,172
    0
    Verified ✔
    Math asama car eka eth kattiya kiyanawa engine eka bara wadi nisa fuel karanawa madi lu ane manda apita salli naha neh eka nisa second hand market eka balannama wenawa macho. Brand new ma api ma gennuwa nam 5 years use karala padu pita dunnath padu naha mage mathaya :rolleyes:
     

    romero2005

    Well-known member
  • Sep 13, 2006
    4,116
    191
    63
    Lankawe
    රත්තරං;17835508 said:
    26-27 ට ඕනේ තරම් තියෙනවා. කොම්පියුටරේ අත ඇරලා කාමරෙන් එලියට ඇවිත් බලන්න ඕනේ. ඔන්ලයින් වාහන හොයලා පෝන් එකෙන් කෝල් කරලා ඩීල් කරන්න බෑ

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: