TOYOTA C-HR honest review. මාස 2ක් පාවිච්චි කරාට පස්සේ :D

whitehat

Well-known member
  • Jun 20, 2015
    1,515
    143
    63
    Wayasai tamai eth mata sure oyake tharuna kella polawata pass wena kale weddith mage naki baduwa kelin paare yai:lol:

    Peace brother not here to start a fight🙏🏻

    eka machan ube kamaththa.meka mage kamaththa.kawada hari lankawe law ekak awith parana vehicle road walin ain karanna kiyala ethakota naki baduwe rage therei. :lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Vhp6385

    Well-known member
  • Nov 5, 2016
    2,123
    328
    83
    Okkoma hari red part ekata nam disagreed :lol:
    Anywau oka ai bn ochchara bara... 1470Kg :confused: Vezel ekath 1270kg ne. 116hp engine ekata wadi nadda

    Ai disagree wenne? 😏 😏 Weight ekata built quality eka wadi nisa wenna one vitz ekath mata mathaka widiyata axio hybrid ekata wada wadiii..... Toyota hybrid wala weight eka adui efficiency wadi wenna dorawal ehma wahaddi unath therenawa wenasa!!!!.... Vezzel eketh oya case ekama wenda oneeeee!!!! Torque eka wadi nisa echchrama therenne ne anika super cvt gearbox eke power delivary eke wenasak tyenwa!! :nerd::nerd:
     

    Vhp6385

    Well-known member
  • Nov 5, 2016
    2,123
    328
    83
    Wayasai tamai eth mata sure oyake tharuna kella polawata pass wena kale weddith mage naki baduwa kelin paare yai:lol:

    Peace brother not here to start a fight🙏🏻

    Math dakala tyenwa government ekak over 5 lakhs odo meter eka original engine... Still doing fine on short runs
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Ai disagree wenne? 😏 😏 Weight ekata built quality eka wadi nisa wenna one vitz ekath mata mathaka widiyata axio hybrid ekata wada wadiii..... Toyota hybrid wala weight eka adui efficiency wadi wenna dorawal ehma wahaddi unath therenawa wenasa!!!!.... Vezzel eketh oya case ekama wenda oneeeee!!!! Torque eka wadi nisa echchrama therenne ne anika super cvt gearbox eke power delivary eke wenasak tyenwa!! :nerd::nerd:

    wenna athi. bara wadi wunath 0-100 yanawane 11s :yes:
     

    sunlog

    Well-known member
  • Dec 9, 2012
    3,602
    1,632
    113
    sri rajasinha adawiya
    Ekai mama kiwwe mage pudgalika mathaya kiyala.

    JNCAP EURONCAP nemei agaharu walin certify unath wedak nehe ne ban oya plastic goda wedunoth sawalai pohora mallai geenna ona keli ahidinna.

    Occupant safty ekai wahane durability ekai patala gannepa. Mama kiwwe wahane durable nehe kiyala anika ona welawakata offroad karann beri nam AWD Tibbata ati wede mokadda?

    Parana wahana dekata kadagena kohe hari inna maka basek ge lagata gihilla dunnat rail peellak tiyala hari paassala dei owa ehema behe ne okkoma sensor computer controled. Mata hari yanne ne ban

    uba mokekda bn. yako dan kale TV balapan. slim. anika owa godak welawata kadunoth hadanna be. ehemai kiyala uba parana kale patha size TV ekak tiyan innawada? :lol::lol: aluth technology hamdama enawa. uba bara ganan wala wayasaka porakda. e aya nam tamath ohoma tamai hitanne.
     

    marQuis

    Member
    Dec 12, 2009
    3,820
    312
    0
    Infinite Universe :)
    :lol:
    By the way you are welcome to ask about the car, options and how it is performing I will answer to those according to my experience.. Other than that its useless to talk much about such facts as it may differ one to another.
    It sounds like convincing a UNP man that Mahinda is the best after all :lol: Do you think it will success..
    Just stick to the topic..

    උඹට මන් බල කලේ අතවරයක් එහෙම කලේ නෑ නේද මම කියන දේ පිලිගනින් කියලා? :P

    මම ප්‍රශ්න කීපයක් නේ ඇහුවේ බන් උඹම කියපු දේවල් ගැන? මන් කිසි මතයක් කිව්වේ නෑනේ බන්. මොකද්ද බන් මගේ මතේ? චුට්ටක් පෙන්නපන් බලන්න මටත්?

    මම ඇහුවේ,
    මන් ආයෙමත් අහන්නම්? (උඹම කියන දේවල් මේ හොඳේ. මම කියපුවා නෙමෙයි.)
    උඹ ආස මැස්ඩා, හැබැයි ගන්නේ ටොයෝටා. ඇයි?
    උඹට ඒක අමුතු නෑ, ඒත් හයිබ්‍රිඩ් එකක් ගද්දි මයිලේජ් එක බැට්‍රිය බ්‍රෑන්ඩ් එක ගැන හොයන මිනිස්සු අමුතුයි?
    ඒ මිනිස්සු මැස්ඩා එක ලේසියෙන් ගන්නේ නැති උනාම උඹට ඒ මිනිස්සු අමුතුයි. හැබැයි මැස්ඩා වලට ආස උඹත් මැස්ඩා නොගෙන ටොයෝටා එකකට මාරු උන එක අමුතු නෑ.


    තේරෙන්නෑ බන් මේවා :lol:
    එක අතකට උන් මැස්ඩා ගනීද බන් මැස්ඩා වලට ආස උඹලත් ටොයෝටා ගනිද්දි? :rofl:


    මිනිස්සු ඉන්නවා ඇපල් පාවිච්චි කලොත් සැම්සුන්ග් එකකට යන්නෑ. අර බ්‍රෑන්ඩ් එක පැද්දොත් වෙන එකකට නගින්න හිතෙන් නෑ වගේ ලොරි ටෝක් දෙන. හැබැයි මාසෙකින් දෙකකින් බලපුවාම යන්නේ ඇක්සියෝ එකක නැත්නම් ඇක්වා එකක විට්ස් එකක. උන්ටත් තේරිලා ඇති උඹට වගේ මන් හිතන්නේ..:rolleyes:

    මම නම් උඹ කවුද කියලා දන්නේ නෑ.
    උඹ මේ කීප සැරයක් රිදුනද ඔෆෙන්ස්ද කියලා අහපු නිසා මේ කියන්නේ,

    මම මේ තියන එකම වාහනේ විකුණලා කීයක් හරි දාල තව එකක් ගේන්නේ නෑ. එක වාහනයක් විතරක් ගෙදර අස්සේ දාගෙන වෙන බ්‍රෑන්ඩ්ස් ගැන කතා කරන්නෙත් නෑ. ඉන්කම් එකක් විදිහට වාහන විකුණන්නෙත් නෑ.

    ඉතින් උඹ ටොයෝටා ගත්තත් මැස්ඩා ගත්තත් බස් එකේ ගියත් මට නම් රිදෙන්න හේතුවක් නෑ.
    කීප සැරයක් අහපු නිසා කිව්වේ. :sorry:
     
    • Like
    Reactions: sunlog

    sunlog

    Well-known member
  • Dec 9, 2012
    3,602
    1,632
    113
    sri rajasinha adawiya
    උඹට මන් බල කලේ අතවරයක් එහෙම කලේ නෑ නේද මම කියන දේ පිලිගනින් කියලා? :P

    මම ප්‍රශ්න කීපයක් නේ ඇහුවේ බන් උඹම කියපු දේවල් ගැන? මන් කිසි මතයක් කිව්වේ නෑනේ බන්. මොකද්ද බන් මගේ මතේ? චුට්ටක් පෙන්නපන් බලන්න මටත්?

    මම ඇහුවේ,
    මන් ආයෙමත් අහන්නම්? (උඹම කියන දේවල් මේ හොඳේ. මම කියපුවා නෙමෙයි.)
    උඹ ආස මැස්ඩා, හැබැයි ගන්නේ ටොයෝටා. ඇයි?
    උඹට ඒක අමුතු නෑ, ඒත් හයිබ්‍රිඩ් එකක් ගද්දි මයිලේජ් එක බැට්‍රිය බ්‍රෑන්ඩ් එක ගැන හොයන මිනිස්සු අමුතුයි?
    ඒ මිනිස්සු මැස්ඩා එක ලේසියෙන් ගන්නේ නැති උනාම උඹට ඒ මිනිස්සු අමුතුයි. හැබැයි මැස්ඩා වලට ආස උඹත් මැස්ඩා නොගෙන ටොයෝටා එකකට මාරු උන එක අමුතු නෑ.


    තේරෙන්නෑ බන් මේවා :lol:
    එක අතකට උන් මැස්ඩා ගනීද බන් මැස්ඩා වලට ආස උඹලත් ටොයෝටා ගනිද්දි? :rofl:


    මිනිස්සු ඉන්නවා ඇපල් පාවිච්චි කලොත් සැම්සුන්ග් එකකට යන්නෑ. අර බ්‍රෑන්ඩ් එක පැද්දොත් වෙන එකකට නගින්න හිතෙන් නෑ වගේ ලොරි ටෝක් දෙන. හැබැයි මාසෙකින් දෙකකින් බලපුවාම යන්නේ ඇක්සියෝ එකක නැත්නම් ඇක්වා එකක විට්ස් එකක. උන්ටත් තේරිලා ඇති උඹට වගේ මන් හිතන්නේ..:rolleyes:

    මම නම් උඹ කවුද කියලා දන්නේ නෑ.
    උඹ මේ කීප සැරයක් රිදුනද ඔෆෙන්ස්ද කියලා අහපු නිසා මේ කියන්නේ,

    මම මේ තියන එකම වාහනේ විකුණලා කීයක් හරි දාල තව එකක් ගේන්නේ නෑ. එක වාහනයක් විතරක් ගෙදර අස්සේ දාගෙන වෙන බ්‍රෑන්ඩ්ස් ගැන කතා කරන්නෙත් නෑ. ඉන්කම් එකක් විදිහට වාහන විකුණන්නෙත් නෑ.

    ඉතින් උඹ ටොයෝටා ගත්තත් මැස්ඩා ගත්තත් බස් එකේ ගියත් මට නම් රිදෙන්න හේතුවක් නෑ.
    කීප සැරයක් අහපු නිසා කිව්වේ. :sorry:

    :lol::lol:
     

    whitehat

    Well-known member
  • Jun 20, 2015
    1,515
    143
    63
    meke godak ewun mokakwath wahanayak use karanne nathi ewun.nikan athal ekata reply karanawa.wedagath deyak karanna.aparade wadagath deyakata elakiri use karana ayata wenne asadaranayak.
     

    Vhp6385

    Well-known member
  • Nov 5, 2016
    2,123
    328
    83
    meke godak ewun mokakwath wahanayak use karanne nathi ewun.nikan athal ekata reply karanawa.wedagath deyak karanna.aparade wadagath deyakata elakiri use karana ayata wenne asadaranayak.

    Pare yana wahana diha balala lorry talk issue krnne godak un meketh ehemai....
     

    Vhp6385

    Well-known member
  • Nov 5, 2016
    2,123
    328
    83
    ගොනෝ! ඔන එකෙක් බලනව fuel consumption එක car එකක් ගන්න කලින්..
    ගත්තට පස්සෙත් check කරල බලනව කියපු ගාන කරනවද කියල.
    කියපු ගානට වඩ අඩුවෙන් කරනව කියල car එක ගෙදර තියල කරත්තෙක(WR) නෑගල යන්නෙ නෑ අපි , උබ වගෙ.


    for others: if you plan to use CHR in city during peak time . it does only 6 to 9 KMPL for sure. I checked this in Nugegoda, Maharagama ect.

    Wagonr karaththa wenne kohomada bn.. Eka eka wahane wena wena purpose walata hadala tynne City car ekak wagonr kiynne chr eka city and cruising walata hadala tynne eken kiyanne ne dekan anik wada ganna be kiyala thamanta afford krnna puluwan nam secondry vehicle ekak use krma waraddak ne nh.....

    Mcn ochchara prove krnna one nam dapanko information display eke average penne eke photo ekak? Sure ub danne ne oke menu eka full english convert krnna puluwan kiylawath... Fuel consumption balanwa thama car ekak gaddi habai buruwek ge vision ekn neme minihek ge vision eken....
    තණකොළ කපන මැෂිමකට අඹ ලෑලි දෙකක් ගහගෙන පැදපන් හොඳට ෆුවල් කරයි (copied)

    Isserewala afford krnna puluwan tharame wahanayak ganin showoff krnna wahana ganne nathuwa...!!! Allion premio fit vezzel rs xtrai hybrid ehema heavy traffic wala krna gaana hoyala blpnko...

    Last bt not least අැත්ත කීවම රිදුනට කරන්න දෙයක් නැහැ....
     

    sunlog

    Well-known member
  • Dec 9, 2012
    3,602
    1,632
    113
    sri rajasinha adawiya
    Wagonr karaththa wenne kohomada bn.. Eka eka wahane wena wena purpose walata hadala tynne City car ekak wagonr kiynne chr eka city and cruising walata hadala tynne eken kiyanne ne dekan anik wada ganna be kiyala thamanta afford krnna puluwan nam secondry vehicle ekak use krma waraddak ne nh.....

    Mcn ochchara prove krnna one nam dapanko information display eke average penne eke photo ekak? Sure ub danne ne oke menu eka full english convert krnna puluwan kiylawath... Fuel consumption balanwa thama car ekak gaddi habai buruwek ge vision ekn neme minihek ge vision eken....
    තණකොළ කපන මැෂිමකට අඹ ලෑලි දෙකක් ගහගෙන පැදපන් හොඳට ෆුවල් කරයි (copied)

    Isserewala afford krnna puluwan tharame wahanayak ganin showoff krnna wahana ganne nathuwa...!!! Allion premio fit vezzel rs xtrai hybrid ehema heavy traffic wala krna gaana hoyala blpnko...

    Last bt not least අැත්ත කීවම රිදුනට කරන්න දෙයක් නැහැ....

    well said bro :rofl:
     

    whitehat

    Well-known member
  • Jun 20, 2015
    1,515
    143
    63
    Wagonr karaththa wenne kohomada bn.. Eka eka wahane wena wena purpose walata hadala tynne City car ekak wagonr kiynne chr eka city and cruising walata hadala tynne eken kiyanne ne dekan anik wada ganna be kiyala thamanta afford krnna puluwan nam secondry vehicle ekak use krma waraddak ne nh.....

    Mcn ochchara prove krnna one nam dapanko information display eke average penne eke photo ekak? Sure ub danne ne oke menu eka full english convert krnna puluwan kiylawath... Fuel consumption balanwa thama car ekak gaddi habai buruwek ge vision ekn neme minihek ge vision eken....
    තණකොළ කපන මැෂිමකට අඹ ලෑලි දෙකක් ගහගෙන පැදපන් හොඳට ෆුවල් කරයි (copied)

    Isserewala afford krnna puluwan tharame wahanayak ganin showoff krnna wahana ganne nathuwa...!!! Allion premio fit vezzel rs xtrai hybrid ehema heavy traffic wala krna gaana hoyala blpnko...

    Last bt not least අැත්ත කීවම රිදුනට කරන්න දෙයක් නැහැ....

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    marQuis

    Member
    Dec 12, 2009
    3,820
    312
    0
    Infinite Universe :)
    අම්මට හුඩු ගූගල් එක මෙතනනේ... ලොරි ටෝක් විතරමයි. ලංකාවටම තියෙන්නේ වාහන දෙක තුනයි වගේනේ. වැඩිය වැඩත් නැති උන් වගේ.... :rofl:
     

    hiran108

    Well-known member
  • Nov 1, 2006
    1,721
    771
    113
    88
    Wagonr karaththa wenne kohomada bn.. Eka eka wahane wena wena purpose walata hadala tynne City car ekak wagonr kiynne chr eka city and cruising walata hadala tynne eken kiyanne ne dekan anik wada ganna be kiyala thamanta afford krnna puluwan nam secondry vehicle ekak use krma waraddak ne nh.....

    Mcn ochchara prove krnna one nam dapanko information display eke average penne eke photo ekak? Sure ub danne ne oke menu eka full english convert krnna puluwan kiylawath... Fuel consumption balanwa thama car ekak gaddi habai buruwek ge vision ekn neme minihek ge vision eken....
    තණකොළ කපන මැෂිමකට අඹ ලෑලි දෙකක් ගහගෙන පැදපන් හොඳට ෆුවල් කරයි (copied)

    Isserewala afford krnna puluwan tharame wahanayak ganin showoff krnna wahana ganne nathuwa...!!! Allion premio fit vezzel rs xtrai hybrid ehema heavy traffic wala krna gaana hoyala blpnko...

    Last bt not least අැත්ත කීවම රිදුනට කරන්න දෙයක් නැහැ....

    තාත්තගෙන් අහල ඔකෙ තෙල් කරන ගාන හරියටම කියපන් පුතෙ..