ගොනෝ! ඔන එකෙක් බලනව fuel consumption එක car එකක් ගන්න කලින්..
ගත්තට පස්සෙත් check කරල බලනව කියපු ගාන කරනවද කියල.
කියපු ගානට වඩ අඩුවෙන් කරනව කියල car එක ගෙදර තියල කරත්තෙක(WR) නෑගල යන්නෙ නෑ අපි , උබ වගෙ.
for others: if you plan to use CHR in city during peak time . it does only 6 to 9 KMPL for sure. I checked this in Nugegoda, Maharagama ect.
Wagonr karaththa wenne kohomada bn.. Eka eka wahane wena wena purpose walata hadala tynne City car ekak wagonr kiynne chr eka city and cruising walata hadala tynne eken kiyanne ne dekan anik wada ganna be kiyala thamanta afford krnna puluwan nam secondry vehicle ekak use krma waraddak ne nh.....
Mcn ochchara prove krnna one nam dapanko information display eke average penne eke photo ekak? Sure ub danne ne oke menu eka full english convert krnna puluwan kiylawath... Fuel consumption balanwa thama car ekak gaddi habai buruwek ge vision ekn neme minihek ge vision eken....
තණකොළ කපන මැෂිමකට අඹ ලෑලි දෙකක් ගහගෙන පැදපන් හොඳට ෆුවල් කරයි (copied)
Isserewala afford krnna puluwan tharame wahanayak ganin showoff krnna wahana ganne nathuwa...!!! Allion premio fit vezzel rs xtrai hybrid ehema heavy traffic wala krna gaana hoyala blpnko...
Last bt not least අැත්ත කීවම රිදුනට කරන්න දෙයක් නැහැ....