plw

Active member
  • Oct 18, 2008
    603
    70
    28
    37
    Tangalle
    පොඩි දෙයක් දැන ගන්න ඕනේ. ඕනෑම TV එකකට Support කරන HD Video ෆොර්මැට් එක මොකද්ද VOB නැතුව USB පෙන් එකෙන් HD Movie බලන්න . LG,Samsung අව්ලක් නැ ඕනෑම එකක් වැඩ. ඔය දම්රෝ ට්ව වලට සෙට් වෙන ෆොර්මැට් එක මොකද්ද. මට ඕනේ සිංහල hard sub දාල movies convert කරන්න.
     
    • Like
    Reactions: Sachith777

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • මම x265 ඒව වගයක් x264 කෙරුව ෆයිල් සයිස් එක වැඩි වෙනව තමා..

    හැබැයි කන්වර්ට් වෙන්ඩ දෙන කාලෙ වැඩි කරල සෙටින්ස් දුන්නොත් ගොඩක් දුරට ෆයිල් එක කුඩා වෙනව :yes:

    Handbrake සොෆ්ට්වෙයා එකේ තියෙන්නෙ මචං fast, very fast අනං මනං. එතනින් දියං

    කන්වර්ට් වෙන්ඩ වෙලා ගියාට ෆයිල් එක කුඩා වෙනව. උඹල ගාව හොඳ ප්‍රොසෙසර් තියෙන කම්පියුටර් ඇතිනෙ
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • MP4, MKV wada neh...
    samahara ewage mkv weda na...

    mp4ත් වැඩ නැද්ද බං :oo:

    මම අඳුරන ගෙදරක ඉනොවෙක්ස් ටීවි එකක් තියෙනව. ඒකෙ mp4 වැඩනෙ. අඟල් 32 නොමල් එකක්

    බලපං වීඩියෝ කෝඩ් එක x265 ද කියල. එහෙනං වැඩ නෑ..

    x264 තියෙන mp4 වැඩ (mkv ත් වැඩ ඇති)
     

    NK123

    Well-known member
  • Jul 29, 2015
    24,339
    2,771
    113
    Colombo
    Innovex පරණ LED TV මොඩෙල් (2012 වගේ) එකේ ගොඩක් ෆොර්මැට් වැඩකරන්නේ නෑ
    MPEG, MPEG2, AVI (ඒකත් සමහර codex විතරයි )
    H.264, h.265 වැඩකරන්නේ නෑ

    WinAvi Video Converter කියල සොෆ්ට්වෙයා එකක් තියෙනවා (crack version දාගනින්)
    එකෙන් mpeg වලට convert කරන්න
    සිංහල subtitle දාන්නත් පුළුවන්