TWC Innovations එකේ වැඩ කරන කට්ටිය කව්ද ඉන්නේ ... :frown:
areyoucrazy Well-known member Oct 21, 2008 988 470 63 NY May 10, 2022 #1 TWC Innovations එකේ වැඩ කරන කට්ටිය කව්ද ඉන්නේ ...
S siri_ayya Well-known member Feb 1, 2022 16,963 1 29,872 113 May 10, 2022 #2 කරන අයද, කරන්න කැමති අයද හොයන්නේ? පොඩි software firm එකක් නේද ඕක? රවිඳු කියලා මන් දන්න එකෙක් කරන්නේ මන් හිතන්නේ..
කරන අයද, කරන්න කැමති අයද හොයන්නේ? පොඩි software firm එකක් නේද ඕක? රවිඳු කියලා මන් දන්න එකෙක් කරන්නේ මන් හිතන්නේ..
areyoucrazy Well-known member Oct 21, 2008 988 470 63 NY May 10, 2022 #3 siri_ayya said: කරන අයද, කරන්න කැමති අයද හොයන්නේ? පොඩි software firm එකක් නේද ඕක? රවිඳු කියලා මන් දන්න එකෙක් කරන්නේ මන් හිතන්නේ.. Click to expand... wada karana aya ban .. na me mage yaluwekat heta interview ekk thiyenawa Place eka kohoamda machn
siri_ayya said: කරන අයද, කරන්න කැමති අයද හොයන්නේ? පොඩි software firm එකක් නේද ඕක? රවිඳු කියලා මන් දන්න එකෙක් කරන්නේ මන් හිතන්නේ.. Click to expand... wada karana aya ban .. na me mage yaluwekat heta interview ekk thiyenawa Place eka kohoamda machn
S siri_ayya Well-known member Feb 1, 2022 16,963 1 29,872 113 May 10, 2022 #4 මන් ඔය place ඒක ගැන නම් දන්නේ නෑ බන්.. අර dial ඒකට අයිතියි කියලා විතරයි දන්නේ.. Reactions: areyoucrazy
areyoucrazy Well-known member Oct 21, 2008 988 470 63 NY May 10, 2022 #5 siri_ayya said: මන් ඔය place ඒක ගැන නම් දන්නේ නෑ බන්.. අර dial ඒකට අයිතියි කියලා විතරයි දන්නේ.. Click to expand... Ela ela thanks ... Machn Reactions: siri_ayya
siri_ayya said: මන් ඔය place ඒක ගැන නම් දන්නේ නෑ බන්.. අර dial ඒකට අයිතියි කියලා විතරයි දන්නේ.. Click to expand... Ela ela thanks ... Machn
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 116,005 2 116,156 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ May 10, 2022 #6 බම්ප්