apitath ammala innawa ekai ube amma katha karaddi man wachanayakwath kiwe nathe
උබ 2009 ඉදල මේකෙ ඉන්නව නෙ.. එහෙනම් ඉතින් මේකෙ ඉන්න උන් ගැනත් පොඩ්ඩක් idea එකක් තියෙන්න ඕන බිස්නස් කරනව නම්.. අනවශ්ය උන් එක්ක බිස්නස් කරන්න ගියාම ඔහොම වෙනව.. ඊට පස්සෙ උන්ට බැනල වැඩක් නැහැ.. උන්ගෙ හැටි ඒක ඌ හොරෙක් නෙවේ ඒක උගෙ හැටි.. ඒ වගේ personality තියන උන්ව වෙනස් කරන්න අපිට බෑ නෙ.. අඩුම උගෙ පරණ thread ටිකක් බැලුව නම් තේරුම් ගන්න පුළුවන් කව්ද මොන වගේ එකෙක් ද කියල.. වලි කියන්නෙ දාගන්නෙ ගූ වලි එදා ඉදලම.. ගමේ මිනිස්සු එක්කත් වලි.. මේකෙ උන් එක්කත් වලි.. එහෙම මිනිස්සු එක්ක ගනු දෙනු කරනකොට හරියට ලක්ෂේක දෙකක බිස්නස් එකක් කරල පොල්ලක් තියල මරාගන්නව වගේ ඇගේම ගාගන්න වෙනව මේ ටොපි කන සල්ලි සීන් එකකට..
.Godak Parana seen ekak mey tread eka dekka nisai demmey