@uajanath mugen man dongle aran tiynawa kalin
eta pasa ahuwama uge laga naha kivva.
giya sunday stock tiynawa kivva 1800/- + courier 320/- damma
Ganakota Oya kisima deyak kivve naha Covid kathai courier kathai monawath
iye courier ekata denawa kiyala kivve eth dela tibbe naha
ada ahuwama adath ne. kadawatha courier service wada nahalu magen courier service ekka name ekk elagtha ekath wada naha kivva
Post karanm kiyala kivva mahe Thapal kanthoruve un horu nisa ewanna epa kivva
Amma kamathi une naha Corana tiynawa kiyana nisa mayagen ganna eka nisa Refund eluwa call karala
amma ekka kiyawala tahda vala hitiye mamath uta post ekka danwa mage salli ewapan kiyala sms ekk damma
eta pasa paw kiyala hithila aya salli tiynna dawsaka ewanna kivva
eth meya man gana post ekk dala ekn 50% boru
----------
update
Refund ewala tibba. 2000/- e salli donate kara man covid 19 aramudalata dan
eta pasa ahuwama uge laga naha kivva.
giya sunday stock tiynawa kivva 1800/- + courier 320/- damma
Ganakota Oya kisima deyak kivve naha Covid kathai courier kathai monawath
iye courier ekata denawa kiyala kivve eth dela tibbe naha
ada ahuwama adath ne. kadawatha courier service wada nahalu magen courier service ekka name ekk elagtha ekath wada naha kivva
Post karanm kiyala kivva mahe Thapal kanthoruve un horu nisa ewanna epa kivva
Amma kamathi une naha Corana tiynawa kiyana nisa mayagen ganna eka nisa Refund eluwa call karala
amma ekka kiyawala tahda vala hitiye mamath uta post ekka danwa mage salli ewapan kiyala sms ekk damma
eta pasa paw kiyala hithila aya salli tiynna dawsaka ewanna kivva
eth meya man gana post ekk dala ekn 50% boru
----------
update
Refund ewala tibba. 2000/- e salli donate kara man covid 19 aramudalata dan
Last edited:

