@uajanath මෙයා පොස්ට් එකක් දාලා කියන ඒවා බොරු

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,741
    113
    38
    @uajanath mugen man dongle aran tiynawa kalin

    eta pasa ahuwama uge laga naha kivva.

    giya sunday stock tiynawa kivva 1800/- + courier 320/- damma

    Ganakota Oya kisima deyak kivve naha Covid kathai courier kathai monawath

    iye courier ekata denawa kiyala kivve eth dela tibbe naha

    ada ahuwama adath ne. kadawatha courier service wada nahalu magen courier service ekka name ekk elagtha ekath wada naha kivva

    Post karanm kiyala kivva mahe Thapal kanthoruve un horu nisa ewanna epa kivva

    Amma kamathi une naha Corana tiynawa kiyana nisa mayagen ganna eka nisa Refund eluwa call karala

    amma ekka kiyawala tahda vala hitiye mamath uta post ekka danwa mage salli ewapan kiyala sms ekk damma

    eta pasa paw kiyala hithila aya salli tiynna dawsaka ewanna kivva

    eth meya man gana post ekk dala ekn 50% boru

    ----------
    update

    Refund ewala tibba. 2000/- e salli donate kara man covid 19 aramudalata dan
     
    Last edited:

    LANKAT

    Well-known member
  • Aug 21, 2017
    2,890
    2,428
    113
    Advertising space available

    mamath umben service aran thiyenawa, umbe customer support ekanm mama supiri kiyala piligannawa
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,741
    113
    38
    Poor sinhalese 1800k ne:(

    1800 ඔව් බන් ගානක් නැ පොඩි ගානක් නේ ඌට මන් එපා කිව්වා ඌ මන් ගැන පොස්ට් දාලා

    Advertising space available

    mamath umben service aran thiyenawa, umbe customer support ekanm mama supiri kiyala piligannawa

    thank you
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    1800 ඔව් බන් ගානක් නැ පොඩි ගානක් නේ ඌට මන් එපා කිව්වා ඌ මන් ගැන පොස්ට් දාලා



    thank you
    post damme thoge pake kathawata thone kiwwe elakiri eke post danwa kyala
     

    maticat

    Well-known member
  • Jul 24, 2010
    1,766
    1,423
    113
    Typical ලංකේය online-sales, එක්කො inbox එන්න එක්කො සල්ලි ගෙවල ඉන්න විකුණන එකාව දන්නෙත් නෑ දෑකලත් නෑ බ්ලා ..බ්ලා..බ්ලා
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    බලපං ඉතිං කිරියෙත් වෙන දේවල්. @LazyLizard elakiri වරිග සභාව රැස්කරපං
    රැස්වීම් තහනං ලු කොරෝනා හින්ද :baffled: කනප්පුවක් කරකමු නැත්තං තෙල් තාච්චියක ඔබමු මුන් දෙන්නව