ලගඳි දවසක මම මගේ බබාව day care එකෙන් අරන් එන්න uber 3wheel එකක් දැම්ම. Wife ල ගෙ අම්ම එයාලගෙ ගෙදර ඉදන් day care එක ලගට ඇවිත් මම දාල දෙන 3wheel එකේ තමයි අපේ ගෙදරට එන්නෙ.
එදා ride එක accept කරපු dial එක මගෙන් තැන අහගෙන pick කරන තැනට ගියා. පස්සේ මම app එක බලද්දි මූ අපේ ගෙවල් පැත්තට එනව පේනව. හැබැයි ride එක start කරල නැහැ. App එක පෙන්නන්නෙ මූ තාම pick up location එකට යනගමන් කියල.
මම අම්මට කතා කරල බැලුව. අම්ම කියනව එයාල 3wheel එකේ එනගමන් කියල. අම්මටත් uber app එක ගැන වැඩිය තේරෙන්නේත් නැති නිසා සහ driver ටත් ride එක start කරන්න අමතක වෙලා ඇතිත් කියල හිතල මම එනකන් ම බලන් ආවට පස්සෙ friendly විදිහට driver ට කිව්ව ride එක start කරන්න අමතක වෙලා නෙද කියල. පොරත් අනේ ඹව් මහත්තය මම එක start කරල complete කරන්නම් කියල. පස්සේ මම සල්ලි දීලා ආව.
ටිකකින් මට වෙන dial එකක් call කරල කියනව location එකට ඇවිත් ඉන්නේ මහත්තයා කියල. කලින් එකා app එකෙන් hire එක අරන් උගේ වැඩේ කරගත්තා. මෙතනදි අපේ වැඩෙත් උනා තමයි. ඒත් මම uber use කරන්නෙ convenience වගේම safty එක ගැන හිතල. අරෑ කරපු වැඩෙ නිසා safty එකක් ඇත්තෙම නැහැ.
මොනව හරි උනානම් එහෙම පොරත් එක්ක ගියෙ කියල පෙන්නන්න කිසිම evidence එකක් නැහැ. ආයෙත් set උනොත් උ ලගට ආවට පස්සෙ මම cancel කරනව ride එක.
P.S. - දෙවැනියට කතා කරපු dial එකට විස්තරේ කිව්වාම පොර මට කිව්වා cancel කරන්න කියල. එහෙම accept කරපු ride. එකක් cancel කරාම මට uber customer කෙනෙක් හැටියට bad ratings වැටෙන scene එකක් එහෙම තියනවද? මේ වගේ දේවල් complaint කරන්න විදිහක් එහෙම තියනවද?