UK වල පදිංචියට ආවා සහෝදරයිනි (මේ මගේ කතාව.. දෙවෙනි කොටස)

ruwanHM

Active member
  • Feb 20, 2023
    265
    211
    43
    එල මචන්. tax එක එහෙම කොහොමද? ජොබ් එක මොකක්ද මචන්?
     
    • Like
    Reactions: kasunefac

    sami_boy

    Well-known member
  • Oct 7, 2020
    638
    1,056
    93
    United Kingdom
    මුල කොටස දැක්කෙ නෑ යාළුවා. මමත් මුලිං කතාව දාන්න ගිහිල්ලා මේකෙ ඉන්න එකාලගෙන් අහගත්තා හොඳට. 😁🤌
    Thanks for sharing your experience අලුතෙන් එන කෙනෙකුට වැදගත් වෙයි.


    මේ ටික නම් ඉන්න පැත්ත අනුව තමා. අනිත් English speaking countries වලට සාපේක්ෂව UK වල public transport හොඳයි කියලයි කියන්නෙ.
    ඔව් මටනම් මෙහෙ public transport අවුලක්ම නෑ. තමන් ඉන්න පැත්ත අනුව තමා.
     
    • Like
    Reactions: kasunefac

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,174
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    ඔව් මටනම් මෙහෙ public transport අවුලක්ම නෑ. තමන් ඉන්න පැත්ත අනුව තමා.
    ලන්ඩන් වල ඇල්බට් අංකල් බලන්න යනවනං කැමති දුරක් කැමති බස් ගානක මාරුවෙවී යන්න £1.75යි පැයක් වැලීඩ්.
    දවසටම උපරිමය £5.25යි බස් වල යන්න.
     
    • Like
    Reactions: sami_boy

    kasunefac

    Well-known member
  • Apr 30, 2009
    115
    478
    63
    එල මචන්. tax එක එහෙම කොහොමද? ජොබ් එක මොකක්ද මචන්?
    danata mata tax eka wadinne 14% total salary ekata. ekiyanne podi ganak kepenne. IT patte wada

    Congratulations Bro
    Benz තඩියක් කරගහන වෙලාවේ Fuel Cost එක අඩු කරගන්න පොඩි කාර් එකකට යන්න තිබුණේ
    aththa machan, dan thama eka terenne, e dawas wala hatiyata lorry ekak hari gannawa set unanan mokada wahanayak nathuwa epama wela hitiye . 8.5kml wage fuel wada karanne meke. Ara fuel ganan nati nisa tama danenne na.
    ------ Post added on Mar 8, 2023 at 4:12 PM
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,176
    10,035
    113
    danata mata tax eka wadinne 14% total salary ekata. ekiyanne podi ganak kepenne. IT patte wada


    aththa machan, dan thama eka terenne, e dawas wala hatiyata lorry ekak hari gannawa set unanan mokada wahanayak nathuwa epama wela hitiye . 8.5kml wage fuel wada karanne meke. Ara fuel ganan nati nisa tama danenne na.
    ------ Post added on Mar 8, 2023 at 4:12 PM
    salary kohemada machan
     

    kasunefac

    Well-known member
  • Apr 30, 2009
    115
    478
    63
    lankawe passa wathuren hodala ohe horu wenna giyahama moko une ubata :P
    Man bide shower ekak fix karagaththa machan, naththan pissu hadenawa. Awula tiyenne ape Babath dan ekata purudu wela inne. issarahata eka prashnayak wei eyata.

    salary kohemada machan
    ape normally 40000 to 60000 pounds per year gewanawa basic salary. Also wenama gewanawa additional time walata. danata tax kepenne mage 14% monthly.
    ------ Post added on Mar 8, 2023 at 5:02 PM
     

    jmzsl

    Well-known member
  • Apr 6, 2013
    4,327
    806
    113
    38
    kandy
    "You all right" කියල තමා අහන්නේ.
    "Alright mate" kyala neweda :lol:
    Uk rural pathi wala ewunge kadda therenawada uabata. London wagenm shape anith ewun monwa kyanwada kyala therenne na :lol:
     
    • Like
    Reactions: kasunefac

    sami_boy

    Well-known member
  • Oct 7, 2020
    638
    1,056
    93
    United Kingdom
    Man bide shower ekak fix karagaththa machan, naththan pissu hadenawa. Awula tiyenne ape Babath dan ekata purudu wela inne. issarahata eka prashnayak wei eyata.


    ape normally 40000 to 60000 pounds per year gewanawa basic salary. Also wenama gewanawa additional time walata. danata tax kepenne mage 14% monthly.
    ------ Post added on Mar 8, 2023 at 5:02 PM
    14% උනේ කොහොමද මචං? 20% නේද වෙන්න ඕනේ
    https://www.gov.uk/income-tax-rates