UK වල පදිංචියට ආවා සහෝදරයිනි (මේ මගේ කතාව.. දෙවෙනි කොටස)

Mr Bones

Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    ත්‍රෙඩ් එක දාපු එකා හොයාගන්නත් නැහැ
     

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,698
    21,383
    113
    මිනිස්සු.
    UK වල racism නෑ මට දැනිච්ච විදිහට හැමෝටම එක වගේ තමා සලකන්නේ. පෝලිම් වල එහෙම හරියටම ඉන්නවා නිතරම ඉඩ දෙනවා අනිත් කෙනාට. උදව්වක් කරත් "Thankyou my love" කියල තමා ගොඩක්ම අය කියන්නේ. කැෂියර් එකේ බිල ගෙවන්න ගියත් ගොඩක් ආදරෙන් පිලිගන්නවා යද්දී greeting කරලා තමා යන්නේ. මෙහෙ good morning කියන්නේ නෑ මුනට හම්බුනාම "You all right" කියල තමා අහන්නේ.

    sure ekata white skin color ekak atte umbata
     
    • Haha
    Reactions: Mr Bones

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,713
    8,465
    113
    UK giya giyami muu marilada

    Man 2009 inda 2012 hitiye Manchester... Thaniyama iddi nam pissu wage . Ey kale nam racist gathiya thibba tikak . War eka iwara una gaman nisa tamil la hitiye hena game eken... Coming back to sl was one big mistake i did.. but wht to do .
    ai mchn awe
    ------ Post added on Jan 18, 2025 at 1:27 AM