upwork help

gembaknb

Active member
  • Oct 13, 2014
    899
    50
    28
    මචං මං බං upwork එකේ මට සම්බන්ද test ට්ක ගොඩ දැම්ම. ඔක්කොම Top 20% වගේ තියෙන්නෙත්. proporsal 60ක් ලැබෙනවනෙ මාසෙකට, මේ මාසෙ ඒවත් ඔක්කොම ඉවරයි. ඒත් එක job එකක්වත් ලැබුනෙ නෑනෙ බං. මොකද කරන්නෙ? කොහොමද ගොඩදාගන්නෙ??
     

    akilaperera2014

    Well-known member
  • Jan 26, 2015
    1,169
    406
    83
    Kadawatha
    මචං මං බං upwork එකේ මට සම්බන්ද test ට්ක ගොඩ දැම්ම. ඔක්කොම Top 20% වගේ තියෙන්නෙත්. proporsal 60ක් ලැබෙනවනෙ මාසෙකට, මේ මාසෙ ඒවත් ඔක්කොම ඉවරයි. ඒත් එක job එකක්වත් ලැබුනෙ නෑනෙ බං. මොකද කරන්නෙ? කොහොමද ගොඩදාගන්නෙ??


    මචන් උබ upwork වලට බැස්සේ fiverr වල එහෙම level 2 වගේ අරගෙන ද.......නැත්තම් එක පාරටමද ?
     

    joshmiller

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    3,305
    220
    63
    pitarata
    aye "connects 60" aye reset unama aye apply karapan machan , portfolios puluwan tharam dapan .

    upwork eke experience ekak natuwa palaweni job eka ganna tikak amarui
     

    ȜMA X

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    4,894
    1,082
    113
    Hamilton, NZ
    profile ekata karpu works tikak dapn. attractive photo ekak daganin. hoda cover letter ekak dapan. mulin jobs ganna tikak amarui dan. feedbacks tikak awama tikak shape.
     

    akilaperera2014

    Well-known member
  • Jan 26, 2015
    1,169
    406
    83
    Kadawatha
    මුලින්ම fiverr කරලා හොද Place එකකට ආපුවාම ඕක try කරන්න.....මචන් උබ දන්නවද Upwork කියන්නෙ Odesk එක කියලා ??? :yes::yes::yes::yes: හිතන තරම් ලේසි නැහැ කොල්ලෝ.....:angry:
     

    gembaknb

    Active member
  • Oct 13, 2014
    899
    50
    28
    aye "connects 60" aye reset unama aye apply karapan machan , portfolios puluwan tharam dapan .

    upwork eke experience ekak natuwa palaweni job eka ganna tikak amarui

    ȜMA X;19608857 said:
    profile ekata karpu works tikak dapn. attractive photo ekak daganin. hoda cover letter ekak dapan. mulin jobs ganna tikak amarui dan. feedbacks tikak awama tikak shape.


    mchn portfolio dala thiyenne bn.. mt puluwn widiyta attractive cover lttr ekak damma.. ane mnda bn..blmukoo
     

    gembaknb

    Active member
  • Oct 13, 2014
    899
    50
    28
    මුලින්ම fiverr කරලා හොද Place එකකට ආපුවාම ඕක try කරන්න.....මචන් උබ දන්නවද Upwork කියන්නෙ Odesk එක කියලා ??? :yes::yes::yes::yes: හිතන තරම් ලේසි නැහැ කොල්ලෝ.....:angry:

    ow mchn.. idesk ekne upwork une.. eek dnnw bn.. mn dnnw lesi na kyl.. eeth kohomhri kr onane bn