Vega ත්‍රීවීල් එකේ intro වීඩියෝ කෑල්ල

wqe123

Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,808
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    Indiayawe gov ekata wage wahana wikunanna 1.4 Billion population ekak, bath packet ekatath wada karana minissu, billion ganan salli lankawata naha.
    Enisa lankawe gov ekata ehema atha deela vehicle production ekak karana eke kisi prathipalayak naha.

    Api karanna ona software development, design wage skilled area walata wiyadam karala high value technology product/services export karana eka.
    naththan technology/trade hub ekak wena eka.
    පාර්ට්ලි එකගයි. පාර්ටලී එකග නෑ. ඉන්දියාවේ පැය 6ක වාහන නිෂ්පදනේ ලංකාවටම අවුරුද්දකට ඇති. එක ඇත්ත. ඒ volume, scale of economy එක්ක හැරෙන්නවත් බෑ. එත් car 20,000ක් අවුරුද්දට සුවර් නම් අවුරුදු 3ට plan කරලා සමහර කෑලි හදන්න පුළුවන් ඒ කියන්නේ 50% වලට වැඩි ලෝකල් නිෂ්පාදනයක්.... අම්බසිඩර් කාර් එක කැත උනාට උන් එකේ යන්නේ උජාරුවෙ. ජනාදිපති ඉදන් ඔක්කොම එකෙන් එකක් පාවිච්චි කරනවා බෙන්ස් එක්ක, BMW තිබ්බත්. මෙහෙ ඇල්ටෝ වගේ එහෙ තියෙන්නේ එක. ටැක්සි දුවන්නෙත් එක. එහෙම උනොත් අපිටත් මම ඔය කියන ගාන කරන්න පුළුවන්.

    වැඩේ තියෙන්නේ මේකේ තියෙන්නේ කිව්වට කරන්නේ නැහැ කරන්න දෙන්නෙත් නෑ. හදනවා කිව්වට හදන්නෙත් නැහැ. ප්‍රඩක්ට් එකක් ප්‍රමෝට් කරන කෙනෙක් වත් එක පාවිච්චි කරන්නෙත් නැහැ. මෙහෙම කියමුකෝ, ලංකාවේ ලොකුම බස් වැඩපොළ දැම්මා වේරහැර හැදුවා බස් ඇත්තටම බොඩිය විතරක් හරි ගැහුවා නේ.. එක එහෙම තියෙද්දී ගෙන්න දුන්නා ඉන්දියාවෙන්. ටික දවසක් යනකොට අරවා ලාබෙට එනකොට අපේ එක නැවතුනා. දැනටත් බස් වලට ඉම්පෝර්ට් ඩියුටි නෑ. එතකොට ලංකාවේ එකක් පවතියි ද?

    සොෆ්ට්වෙයාර් කතාව සම්පූර්ණ ඇත්ත. ebay දුවන්නෙත් ලංකවේ ටෙක්නොජි එකක් උඩ. WSO2 ලාගේ. ඒවා තව දුයුණු කරන්න ඕනා.
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    pasindu201

    Well-known member
  • Dec 25, 2017
    1,746
    1,528
    113
    Mama kagewath meeting walata yanne naha. Anika oka mama kiyanna ona naha economics therena ona ekekta therenawa.

    Minissunta ona instant solution. Dan salli hoyanna, dan diyunu wenna. Plan ekata rata develop karanna nemei.
    Enisa deshapalakaoth chande ganna, hamoatama mona hari rassa denawa, udagoshana shape karanna padi wadi karanawa, comission labena sectors walata wiyadam karanawa etc..
    Kawru hari awith plan ekata rata develop karanna gaththoth minissuma uwa gedara yawai.
    100 true,lankawe minissunta aththatama diyunu ratak wenna one na,wadakaranne nathuwa,pagawa aragena,,me kunu rahata thamai kamathi
     

    Challenger SRT8

    Well-known member
  • Dec 2, 2013
    9,151
    5,388
    113
    404
    ඉලෙක්ට්‍රික් බයික් එකක් තමයි හදන්න තිබ්බේ. එදිනෙදා වැඩට යන අය ගොඩක් ගනී එහෙනම්.
    ත්‍රිවිල් ඒක මාර්කට් වෙයි කියල හිතන්න අමාරුයි
     
    • Like
    Reactions: B.Chat and tha123

    humpty dumpty

    Well-known member
  • Oct 3, 2010
    2,042
    451
    83
    On the wall
    India wagey ratawal kamathi naa lankaawey production plants enawata, mokada ethakota ungey products wala sale eka adu wenawaa market eka adu wenawaa.

    India wala hadana vehicles ganney lankaawa, pakistan, bangladesh, etc wagey developing countries.

    Owaa political games bun, un apey politicians la allagena inney. Un witharak nemei anith ratawaluth ehemai.
    Ex - kiri piti mafia, chemical

    Un kiyana widiyata thamaa apey un natanney.
    Konda kelin thibba buddimath ratata aadarey karana aya hitiyaa but agollo dan ekko marilaa nattam kalakirilaa ratin gihillaa.
    ex - Dr. Senaka Bibile
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    පාර්ට්ලි එකගයි. පාර්ටලී එකග නෑ. ඉන්දියාවේ පැය 6ක වාහන නිෂ්පදනේ ලංකාවටම අවුරුද්දකට ඇති. එක ඇත්ත. ඒ volume, scale of economy එක්ක හැරෙන්නවත් බෑ. එත් car 20,000ක් අවුරුද්දට සුවර් නම් අවුරුදු 3ට plan කරලා සමහර කෑලි හදන්න පුළුවන් ඒ කියන්නේ 50% වලට වැඩි ලෝකල් නිෂ්පාදනයක්.... අම්බසිඩර් කාර් එක කැත උනාට උන් එකේ යන්නේ උජාරුවෙ. ජනාදිපති ඉදන් ඔක්කොම එකෙන් එකක් පාවිච්චි කරනවා බෙන්ස් එක්ක, BMW තිබ්බත්. මෙහෙ ඇල්ටෝ වගේ එහෙ තියෙන්නේ එක. ටැක්සි දුවන්නෙත් එක. එහෙම උනොත් අපිටත් මම ඔය කියන ගාන කරන්න පුළුවන්.

    වැඩේ තියෙන්නේ මේකේ තියෙන්නේ කිව්වට කරන්නේ නැහැ කරන්න දෙන්නෙත් නෑ. හදනවා කිව්වට හදන්නෙත් නැහැ. ප්‍රඩක්ට් එකක් ප්‍රමෝට් කරන කෙනෙක් වත් එක පාවිච්චි කරන්නෙත් නැහැ. මෙහෙම කියමුකෝ, ලංකාවේ ලොකුම බස් වැඩපොළ දැම්මා වේරහැර හැදුවා බස් ඇත්තටම බොඩිය විතරක් හරි ගැහුවා නේ.. එක එහෙම තියෙද්දී ගෙන්න දුන්නා ඉන්දියාවෙන්. ටික දවසක් යනකොට අරවා ලාබෙට එනකොට අපේ එක නැවතුනා. දැනටත් බස් වලට ඉම්පෝර්ට් ඩියුටි නෑ. එතකොට ලංකාවේ එකක් පවතියි ද?

    සොෆ්ට්වෙයාර් කතාව සම්පූර්ණ ඇත්ත. ebay දුවන්නෙත් ලංකවේ ටෙක්නොජි එකක් උඩ. WSO2 ලාගේ. ඒවා තව දුයුණු කරන්න ඕනා.
    Awruddata wahana million ganan hadana samagam pawa puluwan tharam kali pitin ganne. Ithin 20,000 kata hadana eka padui.
    Hadana nemei lankawe 1% assemble karana ekath padui. lankawe unta rassa denna hodai nathuwa rate diyunuwata kisi wadak athi wadak nemei.

    Bosch wage ABS unit ekak develop karala e technology eka mulu lokema car company walata wikunanna. Self drive, UI Software, algorithm hadanna ewage deyak witharai automobile paththen lankawata hari yanne.
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,808
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    Mama kagewath meeting walata yanne naha. Anika oka mama kiyanna ona naha economics therena ona ekekta therenawa.

    Minissunta ona instant solution. Dan salli hoyanna, dan diyunu wenna. Plan ekata rata develop karanna nemei.
    Enisa deshapalakaoth chande ganna, hamoatama mona hari rassa denawa, udagoshana shape karanna padi wadi karanawa, comission labena sectors walata wiyadam karanawa etc..
    Kawru hari awith plan ekata rata develop karanna gaththoth minissuma uwa gedara yawai.
    ehema hithan hitiyata HE/ PM eyi ekata decision ganne naththe?kavuruth push karanne nathi nisa. Milinda Rajapaksha kiyana de HE ahawana. eyata kiyanna hambunama. naththam ithin apita venne meka gena hemadama katha kara inna. rata duppath veddi
    GTRZ කියන එකට mamath ekagayi. moko apita wadaa iganagaththa maha wishala pramayak ewwo iddi oka egollanta therenne nathiwa neme ne.
    therunaata minissunta ona de, balanna ona de, ahanna ona de, janapriya theera arana eda wela tour ekak duwanawa egollone anagathe gana hithalaa.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: B.Chat and GTRZ

    CAPITHAN

    Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    GTRZ කියන එකට mamath ekagayi. moko apita wadaa iganagaththa maha wishala pramayak ewwo iddi oka egollanta thenenne nathiwa neme ne.
    therunaata minissunta ona de, balanna ona de, ahanna ona de, janapriya theera arana eda wela tour ekak duwanawa egollone anagathe gana hithalaa.
    pka HEta PM notherenna vidiyak nahane. GT kiyanne e aya enna dinner yana kenek. miinda ge dakunu atha. eka eyata kiyanna beri nam api ?
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    ඉලෙක්ට්‍රික් බයික් එකක් තමයි හදන්න තිබ්බේ. එදිනෙදා වැඩට යන අය ගොඩක් ගනී එහෙනම්.
    ත්‍රිවිල් ඒක මාර්කට් වෙයි කියල හිතන්න අමාරුයි
    Lokema gathoth Electric bicycle witharai goda giye, electric motorcycle fail.
    Issarahata cost eka adu wela, mileage eka wadi unoth samaharawita goda yai.
    pka HEta PM notherenna vidiyak nahane. GT kiyanne e aya enna dinner yana kenek. miinda ge dakunu atha. eka eyata kiyanna beri nam api ?
    moda athal denna epa ban.
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    CAPITHAN

    Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    moda athal denna epa ban.
    Milinda ekka dinner gannawa kiyana eka, ehema nemeyi eka boru kiyla kiwata kavuda vishvasha karanne.

    mama kiyanne kavuru hari HE ta me message eka pass karana oni. knowlege eka danna kenek. nathuwa ven karanna deyak naha. naththam ithin hemdama meham duppath kame inan veyi.
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,808
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    Awruddata wahana million ganan hadana samagam pawa puluwan tharam kali pitin ganne. Ithin 20,000 kata hadana eka padui.
    Hadana nemei lankawe 1% assemble karana ekath padui. lankawe unta rassa denna hodai nathuwa rate diyunuwata kisi wadak athi wadak nemei.

    Bosch wage ABS unit ekak develop karala e technology eka mulu lokema car company walata wikunanna. Self drive, UI Software, algorithm hadanna ewage deyak witharai automobile paththen lankawata hari yanne.
    naa anna poddak waraduna.
    car 100,000k gahanna puluwan nam eka model ekakin, ekata spares thawa 50,000k 100,000k gahanna puluwan nam,
    mould kost eka ekakata rupiyal 500k product ekata (OHA) allocate kaloth (mould and machine walata) Cost eka cover karanna puluwan.
    Eg. Front or Rear bumper.
    bumper ekak (alto kiyala thianna ko) genwanna 5000-6000 cost ekak yanawa india wata. habayi mehe haduwoth Rs. 2500/- katath aduwen hadanna puluwan (materials & uda kiyapu machine costs). ithiri cost tika tika lankawa athule karakenne. USD yanne eliyata LKR 2500 katath aduwen.

    meka calculation karala gaththa data matha padanamwa dunna uththarayak 2018-2017 ilakkan walin...
    ithin Doller eliyata yana eka control karaganna puluwan. wage thiyenne volumes ena widihata karanna ona.
    eka car ekak car haduwama okkoma car hadanawa. ehema baa. me wage podi economy ekak indipendent wenna nam M company eka Car handanwa nam I Hadanna ona ekko Van nathi nam bus lorry. okkoma car haduwama volume enne naa....


    pka HEta PM notherenna vidiyak nahane. GT kiyanne e aya enna dinner yana kenek. miinda ge dakunu atha. eka eyata kiyanna beri nam api ?
    මෙතන ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ කියන එක නෙමේ බන්. තේරුම් ගැනීම, ජනප්‍රිය තීරණ, උවමනාව, අවශ්‍යතාව වගේ ගොඩක් ලොකු පරාසයක් ඇති දෙයක්. මේ වගේ දේවල් අපි මේ ෆෝරම් වලව අද කතා කලාට 2020 දී ජනාදිපති එක්ක මේවා කතා කල අය ඉන්නවා මමත් දන්නවත් කීපසෙනෙක් එක්ක. වැඩේ තියන්නේ කිව්වට කරන්නේ නැහැ. අපි කියනොකොටත් ඒගොල්ලෝ දන්නවා. දැනගත්තාට කරන්න ඕන කමකුත් නෑ.......... කරන්නේ ජනප්‍රිය තීරණ සහ එදා වෙල දුවගනීම.
    උදා. අජිත් නිවාඩ් කබ්රාල් කියන්නේ මෝඩයෙක් ද ? නෑ සැහෙන්න ඉගෙනගත්ත මිනිහෙක්. එතකොට ඇයි කිව්වේ සල්ලි අච්චු ගැහුවට උද්දමනය නගින්නේ නැහැ කියලා... කිව්වේ නොදැන awasihiyen නෙමේ. එත් යම් හේතුවක් නිසා කිව්වා වෙන්න පුළුවන්. (මම හේතුව දන්නේ නැහැ)

    එතකොට දේශීය කර්මාන්ත නගාසිටවමු කියල 2020 ජනවාරි ඉදන් මැයි වෙනකන් කිව්වට ඇයි ලංකාවේ නිෂ්පාදිත වාහන එන්නේ නැත්තේ. (2020, 2021 නිපාදිත වාහන තාම අවේ නැහැ එලියට) ඒවා එව්වා නම් වාහනේ CIF එකෙන් අඩුම 85%-90% ලංකාවෙන් එලියට යනවා කෑලි වලට.. මොකෝ 30%- 35% කිව්වට ඇත්තටම 10% වත් නැහැ.. එක සෙට් එකක් එලියට යැව්වොත් දිගටම කෑලි ගෙන්නන දෙන්න වෙනවා...එතකොට ඊට වඩා ලොකු ඩොලර් ප්‍රශ්නයක් එනවා. ඉතින් ඇල්ටෝ එකක් රුපියල් ලක්ෂ 30ක් නෙමේ 100ක් කිව්වත් ආණ්ඩුවවට වැඩක් නෑ මේ වෙලාවේ. ඒ සල්ලි ලංකාව ඇතුලේ නේ කැරකෙන්නේ. උන්ට ඕනේ ඩොලර් එලියට යන එක නවත්තන්න. ඉතින් දේශීය කර්මාන්ත නගසිටවමු කියලා ඉන්නවා. අපිත් ලියුම් ලියලා ඉල්ලනවා. එගොල්ලෝ කියෝලා මෙසේ පැත්තකින් තියනවා. පොඩි ඈයෝ බනිනවා කිව්වට කෙරෙන්නේ නැහැ කියල....
    ඔය අස්සේ උන්ට ඕන නම් වාහන ගෙන්න ට්‍රයි එකක් දෙනවා. වැඩේ කෙල උනොත් අත් හැරලා දානවා. cost එක අපිට.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: B.Chat

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    ලංකාවෙ වාහන මාකට් එකක් නෑ කියල සොෆ්ට්වෙයා කම්පැනි එකක උන් ටිකකට තේරෙන්නෙ නැති හැටියක් . ඔය වියදම් කරපු සල්ලි වලින් ලෝකෙ හොද මොබයිල් බ්‍රෑන්ඩ් එකකට හරි ලැප්ටොප් එකකට හරි ඕන වෙන පොඩි කෑල්ලක් හදන්න ට්‍රයි එකක් දුන්නනම්
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    naa anna poddak waraduna.
    car 100,000k gahanna puluwan nam eka model ekakin, ekata spares thawa 50,000k 100,000k gahanna puluwan nam,
    mould kost eka ekakata rupiyal 500k product ekata (OHA) allocate kaloth (mould and machine walata) Cost eka cover karanna puluwan.
    Eg. Front or Rear bumper.
    bumper ekak (alto kiyala thianna ko) genwanna 5000-6000 cost ekak yanawa india wata. habayi mehe haduwoth Rs. 2500/- katath aduwen hadanna puluwan (materials & uda kiyapu machine costs). ithiri cost tika tika lankawa athule karakenne. USD yanne eliyata LKR 2500 katath aduwen.

    meka calculation karala gaththa data matha padanamwa dunna uththarayak 2018-2017 ilakkan walin...
    ithin Doller eliyata yana eka control karaganna puluwan. wage thiyenne volumes ena widihata karanna ona.
    eka car ekak car haduwama okkoma car hadanawa. ehema baa. me wage podi economy ekak indipendent wenna nam M company eka Car handanwa nam I Hadanna ona ekko Van nathi nam bus lorry. okkoma car haduwama volume enne naa....
    Api hadanna ona raten doller eliyata yana eka walakwanawata wada apita doller ena widi hadaa ganna eka.
    Aluth loke api wage podi ratakata tiya USA, China wage ratakatath independent wenna baha. Aniwaeyen import export 2ma ona.
    Api karanna ona ape mahansiyata wadima labaya thiyana dewal saha food wage athyawashya dewal witharai. Puluwan tharam karana deta specialize wenna ona.
    nathuwa boru ujaruwata kiyanna, job denna, car hadanawa wage laaba adu/paadu dewal nemei. Aththatama boruwata lankawe assemble nokara india, china walin wahane genawa nam lankawata eka labai.
    Ape car apiwath ganne naha, mokada eka loke ape specialized field ekak nemei.
     
    • Like
    Reactions: B.Chat and wqe123

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,808
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    Api hadanna ona raten doller eliyata yana eka walakwanawata wada apita doller ena widi hadaa ganna eka.
    Aluth loke api wage podi ratakata tiya USA, China wage ratakatath independent wenna baha. Aniwaeyen import export 2ma ona.
    Api karanna ona ape mahansiyata wadima labaya thiyana dewal saha food wage athyawashya dewal witharai. Puluwan tharam karana deta specialize wenna ona.
    nathuwa boru ujaruwata kiyanna, minissunta job denna, car hadanawa wage laaba adu/paadu dewal nemei. Ape car apiwath ganne naha, mokada eka loke ape specialized field ekak nemei.
    100% එකගයි..................
    එක තමා කිව්වේ 50% වලට වැඩි ප්‍රමයක් කරන්න plan කරලා, එකට ඇති තරම් මාර්කට් එකකුත් හදලා දෙනවා නම් විතරයි තේරුමක් තියෙනේ.
    නැති නම් වෙන මොනා හරි කරන්න ඕනා.
    දැන් අපිට කියලා දැනෙන්න මොකුත් නැති එක. තේ, පොල් රබර් දැන් අපිට වඩා වෙන රටවල් යවනවා. කොලිටිත් හැදෙනවා.
    කජු රස හොද උනාට වෙන රට වල ලස්සනට, ලොකුවට මීට වඩා ගොඩක් මිල අඩුවට තියනවා.... ඔක්කොම වල පල්ලට විතරයි.

    මෙහෙ R&D නෑ, ප්‍රොසෙස් ඉම්පොවෙමෙන්ට්, කන්ටිනිවස් ඉම්ප්රෝව්මන්ට් නැහැ. බොරු තරගයක් විතරක් හදාගෙන රැල්ලට කරලා අත්හැරලා දානව...

    බලන්න උදාහරනෙකට : පොරක් විත් පොල් රොටි.. ඔන්ලයින් ඔන්ටපිනාර්, youtube ඔක්කොම බොරු තරග විතරයි. ඊළගට එන්නේ ගෙමින් video ශෂී ව බලාගෙන....
    ඕක කරන්න ගත්ත එකත් මේ තරගෙන් නැති වෙලා ඉවර වෙලා යනවා අන්තිමට.

    මේක කතා කරලා වැඩක් නැහැ.... අපි ඇගිලි රිදෙනකන් කොටන එක විතරයි....
    ජය වේවා...............................................................................................................
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    this_is_doge

    Well-known member
  • Oct 10, 2020
    537
    617
    93
    Awruddata wahana million ganan hadana samagam pawa puluwan tharam kali pitin ganne. Ithin 20,000 kata hadana eka padui.
    Hadana nemei lankawe 1% assemble karana ekath padui. lankawe unta rassa denna hodai nathuwa rate diyunuwata kisi wadak athi wadak nemei.

    Bosch wage ABS unit ekak develop karala e technology eka mulu lokema car company walata wikunanna. Self drive, UI Software, algorithm hadanna ewage deyak witharai automobile paththen lankawata hari yanne.
    Tech manufacturing field eka allagaththoth minissunta Software hadana tharam mahansiyak nathuwa salli hoyanna puluwan kiyana eka thamai Vega CEO ge idea eka. Mokada danatamath software hadana company group ekaka eka company ekak thamai Vega. Vega car eka hadanna invest kaleth software field eken earn karapu sallima thamai.
    Mage idea eka nam car walata wada lesiyen circuits/electronics manufacturing walata enter wenna puluwan wei lankawata. (Im guessing it will be easier to ship chips from east asian countries to here)
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    bravehearts

    Well-known member
  • Sep 5, 2014
    4,039
    4,918
    113
    Car එක හැදුවෙ ඒගොල්ලො technology පැත්තෙන් ගොඩක් ඉස්සරහ ඉන්නව කියලා පෙන්නන්ඩ ඒකෙ වාසි ගොඩක් තියෙන project එකක්
    මේ රටේ සියල්ල දේශපාලනිකය හරියටම කියනවා නම් පක්ෂයේ වපසරිය අනුව තමා දැක්ම

    වේග සුපර් කාර් එකක් හැදුවේ බැටරි බලයෙන් දුවන රථයක් නිෂ්පාදනයේ සියලු දේ මැනවින් අවබෝධ කරගන්න කියලා ඔය නිෂ්පාදන කණ්ඩායම කියන වීඩියෝවක් මේකේ දැම්මා ඒ උනාට එක වැඩක් උනේ නැහැ

    ලොකු වාහනයක් හදනකොට ඕවා ගන්න පුළුවන් උන් මෙහෙ ඉන්නවද අඩුම තරමේ ත්‍රීවීල් එකක් වත් හදන්න එපැයි කියනවා ත්‍රීවීල් එකක් හදනකොට ලොකු ඒවා හදන්න ආවේ දැන් ත්‍රීවීල් හදනවා කියනවා

    දැන් කෙළින්ම ත්‍රීවීල් එකක් හදන්න ගත්තා නම් කියයි ඔවුන්ට පුලුවන්ද ඕවා හදන්න කියලා කියන හින්දා තමා උන් අරක හදලා ආවේ

    කුහක සිරිලාංකික ලෝජීක් මේ රට මෙහෙම තියෙන්නේ ඔය වගේ හිතන මිනිස්සු නිසා තමා

    මගේ ප්‍රාර්තනය නම් මේක සාර්ථක වේවා කියලයි
     

    this_is_doge

    Well-known member
  • Oct 10, 2020
    537
    617
    93
    මේ රටේ සියල්ල දේශපාලනිකය හරියටම කියනවා නම් පක්ෂයේ වපසරිය අනුව තමා දැක්ම

    වේග සුපර් කාර් එකක් හැදුවේ බැටරි බලයෙන් දුවන රථයක් නිෂ්පාදනයේ සියලු දේ මැනවින් අවබෝධ කරගන්න කියලා ඔය නිෂ්පාදන කණ්ඩායම කියන වීඩියෝවක් මේකේ දැම්මා ඒ උනාට එක වැඩක් උනේ නැහැ

    ලොකු වාහනයක් හදනකොට ඕවා ගන්න පුළුවන් උන් මෙහෙ ඉන්නවද අඩුම තරමේ ත්‍රීවීල් එකක් වත් හදන්න එපැයි කියනවා ත්‍රීවීල් එකක් හදනකොට ලොකු ඒවා හදන්න ආවේ දැන් ත්‍රීවීල් හදනවා කියනවා

    දැන් කෙළින්ම ත්‍රීවීල් එකක් හදන්න ගත්තා නම් කියයි ඔවුන්ට පුලුවන්ද ඕවා හදන්න කියලා කියන හින්දා තමා උන් අරක හදලා ආවේ

    කුහක සිරිලාංකික ලෝජීක් මේ රට මෙහෙම තියෙන්නේ ඔය වගේ හිතන මිනිස්සු නිසා තමා

    මගේ ප්‍රාර්තනය නම් මේක සාර්ථක වේවා කියලයි
    Elakiri eketh muladima me 3wheel eka gana dapu thread walatath ohoma reply thamai watune. Lankawe ayage logic wala hatiyata try karala balannawath aluth deyak karanna one naha.
    Iskole kaale idalama kisima deyak prashna karanne nathuwa girawa dala exam walata uththara liyana attitude ekak hadana eke prathipala thamai me. :no:
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,559
    22,254
    113
    Gotland
    හදල විකුනන්න දැම්මොත් කියන්න පුළුවන් ඔන්න හරි කියල
    ඔකේ මහ එකා පිස්සගේ ගෝලයෙක් නේද
     
    • Like
    Reactions: B.Chat