virat kohli & ab de villiers ලංකාව cricket අවතක්සේරු කරයි
උබලා දැක්කා ද මේක, video එක හොයන් බලහන් ,
උබලා දැක්කා ද මේක, video එක හොයන් බලහන් ,
ඉතින් ඇත්තනෙ බන්. ඉස්සර මහේලය කිවා එන්ගලන්තෙත් එක්ක 50 ඕවර් මැච් පහම ගහන එක ගේමක් නෑ කියල. කිව්ව වගේම කරා.ඉතින් ඇත්තනෙ බන්. ඉස්සර මහේලය කිවා එන්ගලන්තෙත් එක්ක 50 ඕවර් මැච් පහම ගහන එක ගේමක් නෑ කියල. කිව්ව වගේම කරා.ඉතින් ඇත්තනෙ බන්. ඉස්සර මහේලය කිවා එන්ගලන්තෙත් එක්ක 50 ඕවර් මැච් පහම ගහන එක ගේමක් නෑ කියල. කිව්ව වගේම කරා.ඉතින් ඇත්තනෙ බන්. ඉස්සර මහේලය කිවා එන්ගලන්තෙත් එක්ක 50 ඕවර් මැච් පහම ගහන එක ගේමක් නෑ කියල. කිව්ව වගේම කරා.ඉතින් ඇත්තනෙ බන්. ඉස්සර මහේලය කිවා එන්ගලන්තෙත් එක්ක 50 ඕවර් මැච් පහම ගහන එක ගේමක් නෑ කියල. කිව්ව වගේම කරා.ඉතින් ඇත්තනෙ බන්. ඉස්සර මහේලය කිවා එන්ගලන්තෙත් එක්ක 50 ඕවර් මැච් පහම ගහන එක ගේමක් නෑ කියල. කිව්ව වගේම කරා.

awathakseru wenna sudusukam thiyenawa nam mona karannada ban. ape un danaganna oone wada pennala thanakata enna. unta banala wadak na.


කොලි කුට්ටුවා එහෙම උඩ පැන පැන හිනා උනා නේද![]()
ithin hari ban. eke athi waradda mokakda? ape un fail wenawa un hinawenawa. api unath issara bangladesh wage ratawal walata kochchara wath hina unada? mathakada ubata?
un denna cricket hollala records thiyapu aya. mama dakka mahela n sanga ge partnership ekaka pic ekak daala off season baby kiya kiya fb eke post hadala api nikan nondi wenawa. atheethe pennala pora talk deela wadak na. warthamanaye wada thiyenna oone
