Vista, 7, 8, තියෙන අයගෙන් ලොකු HELP එකක් ඕන.
DOWNLOAD (89KB)
NO install / NO admin rights needed
How to use? / Features
මේක මම හදපු app එකක්.
මගෙ os තියෙන්නේ win7 32-bit.
මට මේක අනිත් ඒවගේ වැඩද කියල බලාගන්ඩ ඕන.
ඔයාලට මේ soft එක ඕන වෙනවා නම් මම activation code එක free දෙන්නම් (SMS req code to 072-8291429).
NO install / NO admin rights needed
How to use? / Features
ඔයගොල්ලෝ මේක try කරලා OS එකත් එක්ක මෙතන comment කරන්ඩකෝ...
Errors අවොත් ඒවත් දාන්ඩ.
Errors අවොත් ඒවත් දාන්ඩ.
මේක මම හදපු app එකක්.
මගෙ os තියෙන්නේ win7 32-bit.
මට මේක අනිත් ඒවගේ වැඩද කියල බලාගන්ඩ ඕන.
ඔයාලට මේ soft එක ඕන වෙනවා නම් මම activation code එක free දෙන්නම් (SMS req code to 072-8291429).
FEATURES
THANK YOU
Last edited: